Tänud ette.
Aku tühjeneb pidevalt.
-
tommie
Aku tühjeneb pidevalt.
Probleem siis selline, et autol tõmbab miski akut pidevalt tühjaks. Vahet pole kas on väljas külm või soe. Autoks on 1998 Opel Omega B 2.0 85kW. Algselt kahtlustasime kindalaeka/pagasniku tuld, kuid lähemal uurimisel ei jää nad peale autost lahkumist põlema. Sai proovitud ka wooferi kaitse välja võtta, kuid tolku mitte midagi. Üks elektrik vaatas asja üle ja ütles et temal pole vähimatki ideed mis probleemiks võib olla. Kui auto seisab talvel ~nädal ja suvel ~2 nädalat siis on aku tühi. On kellelgi kogemusi sellega?
Tänud ette.
Tänud ette.
-
igiliikur
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Tavaliselt pannakse tester - klemmi vahele ja mõõdetakse voolu. Kui mingi tarbija on põhjus, siis seda tester ka näitab. Tarbija teadasaamiseks olen ühekaupa kaitsmeid pesast välja võtnud. See meetod on siiani toiminud.
-
erks932
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
kindel,et aku kahtlane ise pole?
vb ei pea voolu enam....
minul on olnud jama,et kh sõidad, jätad seisma ja käima ei lähe..
siis tuli välja,et ei laadinud akut. sakutasin juhtmeid ja laadimine olmas.
mul kaks korda niimoodi aku kuivale imetud.
nüüd käis mootori poole juhtmestik lauapeal laiali ja sai kõik juhtmed läbi vaadatud, kõik töötas, aga nüüd õnneks ple juhtunud enam
vb ei pea voolu enam....
minul on olnud jama,et kh sõidad, jätad seisma ja käima ei lähe..
siis tuli välja,et ei laadinud akut. sakutasin juhtmeid ja laadimine olmas.
mul kaks korda niimoodi aku kuivale imetud.
nüüd käis mootori poole juhtmestik lauapeal laiali ja sai kõik juhtmed läbi vaadatud, kõik töötas, aga nüüd õnneks ple juhtunud enam
-
tommie
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Aku sai vahetatud eelmine talv just sama probleemi pärast. Arvasin isegi alguses, et aku on jama ja ei pea voolu, kuid isegi peale aku vahetamist ilmneb sama jama. Genekas ka nagu laeb, sest kui krokudega käima lasta ja sõita natukene siis saab paar päeva sõita veel, siis jälle aku tühi kui seisma jätta.
-
erks932
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
tommie kirjutas:Aku sai vahetatud eelmine talv just sama probleemi pärast. Arvasin isegi alguses, et aku on jama ja ei pea voolu, kuid isegi peale aku vahetamist ilmneb sama jama. Genekas ka nagu laeb, sest kui krokudega käima lasta ja sõita natukene siis saab paar päeva sõita veel, siis jälle aku tühi kui seisma jätta.
aga sa kontorollinud pole testriga palju genekas voolu annab ?
vb genekal harjad ära ja annab mingi kahtlaselt väikse voldi välja....
vaata palju mootori töötamise ajal akujuures vool on...
-
ChrisDian
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Mul oli sama jama. Varem nagu ei mäleta et selist asja oleks olnud, vb auto ei seisnud nii pikalt kui nüüd. suvel läks nädala kahega aku tühjaks, ei saand kah aru mis pull on. Vahel tulin töölt koju auto undas maja ees, sest signa hakkab mingit ime piuksu tegema kui aku tühi. Peale seda otsustasin, et signa enam peale ei pane, panen lihtsalt lukku. Ja asi korras. Nüüd seisab auto kaks kolm nädalat, tuju tuleb lähen võtan tehase kesklukust uksed lahti, istun sisse, keeran võtit ja käib. Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis see asi võib olla seotud sellega, et vahepeal ei lähe kesklukust juhiuks esimese korraga kinni, peab teist korda veel panema, see jant hakkas kah suve alguses pihta.
Ehk leiad siit mõtlemisainet.
Ehk leiad siit mõtlemisainet.
-
Rumsa
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Jutust kumab kergelt läbi, et aku on pidevalt alalaetud. Ei aita kui paned krokodillidega auto käima ja sõidad mingi aja. Kui juba auto starterist käima ei lähe enam siis on vaja korralikku laadimist akulaadijaga. Aku pinge ei tohiks olla alla 12,4 voldi, kui on siis vajab kindlasti korralikku laadimist. Samuti rikneb madala pingega aku miinuskraadidel.
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Kuskilt on silma jäänud nubmrid 12.6v.Siis on aku laetus õige.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
Rumsa
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Copy-paste akukeskus.ee lehelt:
Kui aku klemmipinge on langenud akul 12,2V algab intensiivne sulfateerumisprotsess ja aku võib pöördumatult rikneda. Seetõttu tuleb hoolikalt jälgida aku laetuse taset ja vältida tühjenenud aku seismist pikemat aega.
Täielikult laetud aku on külmumiskindel. Tühjenenud aku elektrolüüt võib külmuda juba mõõdukate miinuskraadide juures ja rikkuda aku. Näiteks jäätub 1,10kg/l elektrolüüdiga aku juba -7°C juures.
Kui aku klemmipinge on langenud akul 12,2V algab intensiivne sulfateerumisprotsess ja aku võib pöördumatult rikneda. Seetõttu tuleb hoolikalt jälgida aku laetuse taset ja vältida tühjenenud aku seismist pikemat aega.
Täielikult laetud aku on külmumiskindel. Tühjenenud aku elektrolüüt võib külmuda juba mõõdukate miinuskraadide juures ja rikkuda aku. Näiteks jäätub 1,10kg/l elektrolüüdiga aku juba -7°C juures.
-
tommie
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Akut on ka pidevalt täis laetud ja peale pandud, siis saab umbes kuu aega muretult sõita, kui ilmneb jälle sama probleem. Miski tõmbab järjepidevalt akut tühjaks.
-
-JT-
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Tundub olevat geneka viga.Pane kõik tarbiad järgi ja mõõda palju genekas välja annab.Peaks olema tugevalt üle 13 voldi.
-
Rumsa
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Laadimispinge peaks olema u. 14,6 V. Aku pinge laetuna ca. 13-13,5 V
Alarmid on tüüpilised tarbijad autodel.
Alarmid on tüüpilised tarbijad autodel.
-
tommie
Re: Aku tühjeneb pidevalt.
Vot aku laadimispinget ma kontrollinud ei ole. Üritan siin lähipäevil üle chekata, siis raporteerin tagasi tulemustega.