Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Tere! Lootsin küll et ei pea siia oma muret kurtma , aga näed läks teisiti .
Nimelt probleem siis järgmine , vahetasin ära nukkvõlli , plokikaase ja plokikaase tihendi ,
aga nüüd ei taha käima minna küünlad märjad ja puha ,
säde on ka olemas aga käivitades teeb sama häält nagu küünlad oleks maas ehk siis käib tühja
ometigi panin ma vänt võlli rihmaratta märgi kokku selle märgiga mis seal all on ja nukk võlli siis ülemise märgiga .
Aga kas on võimalik , et nukk võll on 180 kraadi vale `??ja selle pärast ei teki kompresooni ?
või peaks veel midagi üle vaatama ?
Iga tahes jään vastuseid ootama .
Nimelt probleem siis järgmine , vahetasin ära nukkvõlli , plokikaase ja plokikaase tihendi ,
aga nüüd ei taha käima minna küünlad märjad ja puha ,
säde on ka olemas aga käivitades teeb sama häält nagu küünlad oleks maas ehk siis käib tühja
ometigi panin ma vänt võlli rihmaratta märgi kokku selle märgiga mis seal all on ja nukk võlli siis ülemise märgiga .
Aga kas on võimalik , et nukk võll on 180 kraadi vale `??ja selle pärast ei teki kompresooni ?
või peaks veel midagi üle vaatama ?
Iga tahes jään vastuseid ootama .
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Väga võimalik, et pool ringi vale.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Õli tõukurid tühjad . Kui märgid koos siis nii ta olema peab ja on midagi ära keera kui sa ikka kasutasid sellele masinale loodud varu osasid.....mitte mingeid kätte saadavaid briboore. Ketrad paar akut tühjaks küll tõukurid taha võtavad
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Väntvõllil lähevad märgid ilusti paika kui on täpselt 360 kraadi valesti. 1 nukkvõlli ring = 2 väntvõlli ringi.eedu32 kirjutas:Õli tõukurid tühjad . Kui märgid koos siis nii ta olema peab ja on midagi ära keera kui sa ikka kasutasid sellele masinale loodud varu osasid.....mitte mingeid kätte saadavaid briboore. Ketrad paar akut tühjaks küll tõukurid taha võtavad
Nukkvõll ei saa olla pool ringi vale kui sa panid selle märgi järgi paika, väntvõll võib samas täiesti olla 360 kraadi valesti, siis töötsükkel teine ja masin annab sädet kui kolb on BDC (alumises surnud asendis). Usun, et kompressioon sul siiski tekib kuid sädet ei anna see hetk.
Lugupidamisega,
Raivo.
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Ja kas sellepärast kompresooni polegi siis?eedu32 kirjutas:Õli tõukurid tühjad . Kui märgid koos siis nii ta olema peab ja on midagi ära keera kui sa ikka kasutasid sellele masinale loodud varu osasid.....mitte mingeid kätte saadavaid briboore. Ketrad paar akut tühjaks küll tõukurid taha võtavad
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Enne tagasipanekut tuleb tõukurid õlist tühjaks lasta. Muidu võib survetakti ajal klapp väheke irvakile jääda ja survet ei tekigi silindrisse. Kui mootor käima läheb, siis tõukurid lagisevad tükk aega ja kui vait jäävad siis on paigas.
Ja väntvõll 360`valesti
. Päri hea nali ju.
Ja väntvõll 360`valesti

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
2 nukkvõlliga mootoril(100kw) on mõlema nukvõlli rihmarattal nii sisselaske-kui ka väljalaske märgid.Kui need segamini ajada,siis ongi "asi korras"...
Kudas on 1nukkvõlliga rihmaratta puhul,seda ei tea.
Kudas on 1nukkvõlliga rihmaratta puhul,seda ei tea.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Vabandan, mõeldud oli siiski 180 kraadi. Ei tea miks kirjutasin nii.jullo kirjutas: Ja väntvõll 360`valesti. Päri hea nali ju.
Omal oli masin millel on vändal 2 ühesugust märki üks oli teisest 180 kraadi vastasuunas.
Tegemist oli 2 nukaga masinaga.
Viimati muutis Taies, 21 Jaan 2012 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Omega B 85 kW mootori puhul ei ole vahet, millisel ringil nukkvõll ja väntvõll omavahel on, seda tänu jagajata topeltsädemega (lost spark) süütesüsteemile.
Omega A jagajaga süütesüsteemi puhul võib vist juhtuda, et paned nukkvõlli ja väntvõlli n.ö. valel ringil kokku käima ja säde tekib silindritesse valel ajal. Kui just nii on läinud ja märgid on paigas, tuleb jagajat rihmaratta ja nukkvõlli suhtes 180 kraadi pöörata.
Omega A jagajaga süütesüsteemi puhul võib vist juhtuda, et paned nukkvõlli ja väntvõlli n.ö. valel ringil kokku käima ja säde tekib silindritesse valel ajal. Kui just nii on läinud ja märgid on paigas, tuleb jagajat rihmaratta ja nukkvõlli suhtes 180 kraadi pöörata.
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Taies kirjutas:Vabandan, mõeldud oli siiski 180 kraadi. Ei tea miks kirjutasin nii.jullo kirjutas: Ja väntvõll 360`valesti. Päri hea nali ju.
Omal oli masin millel on vändal 2 ühesugust märki üks oli teisest 180 kraadi vastasuunas.
Tegemist oli 2 nukaga masinaga.
Tegemist oli sammuti vanema tüübi jagajaga mootor.
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Nii siis ma pole veel auto juurde läinud aga lugedes eelmiseid postitusi siis võib järeldada et tõukurid ei pruugi olla täiesti õlivabad ja sealt see jama pihta hakkabki , see kui on nukk ja väntvõll valel ajal kokku pandud mängima ja et tänu sellele säde vales kohas on see on väike mure . Aga kõige rohkem tekitab hirmu just see kadunud kompresoon , mille ma loodan peale pikka käiamist tagasi saada .
Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Täiesti normaalne nähtus et käib pärast kaane torkimist nagu kohvi veski. Olen sellega igapäevaselt seotud ja nii ta olema peab kui märgid koos siis muutkui ketrad ja ketrad. Küünlad maha võttes on lihtsam ketrata ja aku peab kauem vastu. Bensiini pumba kaitse ka välja on kobedam . ning saa kuuled kindlasti juba kõrvaga kui hakkab silindreid taha võtma. Õli tõukurid on tühjad ja klappe ei avata ning ei imeta sisse segu ja siis ei ole ka välja midagi puhuda mille tulemusena puudub rõhk et siis kompresiiiiiooooon. Pole õhku pole lootustki 

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Heh, paistab et nii ongi , ma juba siin 1,5-2 akutäit ketranud ja järjest paremaks hakkab minema st. enam ei ole nii kohvi veski , sumpasse kah lööb aegajalt . Nüüd tagasi ketrama



Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Rahulikult sõber vahedega...et sarterit kuumaks ei aja ja õli survet jälgi et saalesid kuivale ei lase... 

Re: Mure 2.0i 85kw süüte sättimine
Manuaalkastiga autot on lihtsam kilomeeter slepis vedada, siis bensupumba relee oma kohale asetada ning hõõrdumisest soojenenud mootor starterist käivitada. 
