Oleks siis soov teada kas keegi on vðtnud 2.5 td manuaal 94a karteri pðhja alt ära??
Mis moodi ta alt ära tuleb?kuulsin sðbralt et kui ta karteripðhja keevitamas käis siis lasti sillatala alt lahti ja peale selle pidi sillastendi minema et sild paika saada.
endal selline probleem et karteripðhi laseb natukene ðli läbi kuid mitte palju. tahaks selle asja jonksu saada aga et tea mida teha kas ise alt ära vðtta ja keevitusse viia vði viiiks auto remonti,ei tahaks küll remonti viia
Äkki oskab keegi midagi öelda vði oleks äkki kellegil korras karteripðhja pakkuda?
ei pea sillatala lahti laskma. lased mootoripadjad lahti siis kergitad mootorit ja vaikselt võtad põhja ära. endal kogetud see juba. aga saa vaata et kõik poldid kätte saad, et kusagilt kinni ei jää. on paar peidetud polti hooratta pool.
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time
Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)
ei roosteta mul karteripðhi alumiiniumist:D aga nats on katki,ajab juba närvi see ðli ostmine ja juurde valamine:D oleks ta mingist muust metallist siis oleks savi,saaks ise ära keevitada aga ple sellist keevitust:)
Mul sama teema karteri tihend lekib ja õli pressib vasakult poolt ikka päris usinast välja, mootoriks 2.0 100kw, kui mõlemad mootori käpad lahti lasta, ja tungiga mootorit üles lükata, kas siis saab karteri kätte ja tihendi ära vahetada, ilma et ei peaks mootorit maha võtma. Mis tihend sinna vahele käib (kork või kummiihend) ja mis see maksta võib. ???
ivoK kirjutas:Mul sama teema karteri tihend lekib ja õli pressib vasakult poolt ikka päris usinast välja, mootoriks 2.0 100kw, kui mõlemad mootori käpad lahti lasta, ja tungiga mootorit üles lükata, kas siis saab karteri kätte ja tihendi ära vahetada, ilma et ei peaks mootorit maha võtma. Mis tihend sinna vahele käib (kork või kummiihend) ja mis see maksta võib. ???
Nagu kirjutatud,piisab kui ühe mootori padja lahti päästad(kundepoolsel on lihtsam mutrit keerata)+kronstein mootori ja k.kasti küljest,et õlivann mahuks ära tulema.Tihend ei ole tavaline tihend-spets tihend.Õlivannis on plekist "asi"mis takistab õli loksumist karteris ja see "asi"ongi koos tihendiga vahetatav.Hind vist 400-500.-
Aga kui see õlivann alt ära võtta ja silikooni sinna tihendi ja vahele panna, kuna mul lekib vasakult poolt paari poldi juurest, siis 500- nüüd jälle välja käija ei tahaks. Krt sellese autose on saanud ikka küll investeerida see aasta ja hetkel aastalõpp ja masu ka, siis ehk piisab silikoonist.
ivoK kirjutas:Aga kui see õlivann alt ära võtta ja silikooni sinna tihendi ja vahele panna, kuna mul lekib vasakult poolt paari poldi juurest, siis 500- nüüd jälle välja käija ei tahaks. Krt sellese autose on saanud ikka küll investeerida see aasta ja hetkel aastalõpp ja masu ka, siis ehk piisab silikoonist.
100kW õlivanni tihend maksis Forsis paarsada EEKU, mul on üks tihend isegi üle.
Et ei toimuks mööda rääkimisi siis 2,0 100kw mootorile pakub katalog kahte erinevat karteri tihendeid üks peaks olema alumiinium
karteri jaoks ja teine plekk karteri jaoks.
400-500kr
300-400kr
ja selline näeb välja 2,5TD 96kw mootori karteri tihend 400-500kr
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Tim kirjutas:Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)
ma oma 100kw omegal 94 ei lasknud mtte midagi lahti peale karteripõhja enda. ja sain kätte ja teise asemele. läx aind pool pakki tobi ja mõned õlled.
Tim kirjutas:Jutt nüüd 100kw mootorist-sel puhul vaja kundepoolne mootoripadi lahti lasta ja ühks kinnituskronstein ka käigukasti ja mootori küljest ää võtta.Siis väikse jeblamise peale saab karteri põhja kätte.
Kas rooste teeb muret,omal sama mure,peab varsti teise kopsiku alla keerama.Krt.jama küll õlivann roostetab väljastpoolt ää(on ikka roostel naljad)
ma oma 100kw omegal 94 ei lasknud mtte midagi lahti peale karteripõhja enda. ja sain kätte ja teise asemele. läx aind pool pakki tobi ja mõned õlled.
Ei tea mismoodi sul see asi nii lihtsalt sai käia?
1.käigukasti ja m.plokki ühendav kronstein ei lase karteripõhjal sealt vahelt ära tulla.
2.karteripõhja tagumine äär ei tule niisama tänu sellele plekk kosule(tihendiga koos olev plekk)ära
Kui nüüd üks mootoripadi lahti päästa,siis on ka tükk asjatamist,et see vann alt kätte saada.