K:tosool ajab välja
K:tosool ajab välja
Probleem selles,et kui kohapeal auto tiksub ja mootori temeratuur 95 kandis hakkab tosooli paagist välja ajama,kuigi norm on sees.Seisma jättes on kuulda kuidas õhumulle mulksub välja,milles võib asi olla?
Re: K:tosool ajab välja
Vigu võib olla mitmed, näiteks plokikaane tihend või paisupaagikork.
Kas üleajamine toimub ainult kuuma mootoriga, mis ta siis teeb kui korki üldse peale ei pane paisupaagile, kuidas mootor töötab, käivitub???
Kas üleajamine toimub ainult kuuma mootoriga, mis ta siis teeb kui korki üldse peale ei pane paisupaagile, kuidas mootor töötab, käivitub???
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:tosool ajab välja
Jaa,siis kui mootri tempertuur seal 95 kandis ja nii,enne seda kui vendikas tööle hakkab.reims86 kirjutas:Vigu võib olla mitmed, näiteks plokikaane tihend või paisupaagikork.
Kas üleajamine toimub ainult kuuma mootoriga, mis ta siis teeb kui korki üldse peale ei pane paisupaagile, kuidas mootor töötab, käivitub???
Pole ilma korgita proovinud.
Mootor käivitub ilusti ja töötab kah korralikult.
Re: K:tosool ajab välja
No mu tuttava BMWl oli kah samuti, et kui mootor kuumaks läks hakkas üle ajama, ning lõpuks tuligi välja, et paisupaagi kork õhtal.
Sa proovi kuskiltki kellegi käest korki laenuks ja tee katse läbi. Ei kaota midagi peale natukese kütte ja aja, aga võid võita lahingu ilma suurema jamata
Sa proovi kuskiltki kellegi käest korki laenuks ja tee katse läbi. Ei kaota midagi peale natukese kütte ja aja, aga võid võita lahingu ilma suurema jamata

Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:tosool ajab välja
Hea mõtte,homme proovin ära.reims86 kirjutas:No mu tuttava BMWl oli kah samuti, et kui mootor kuumaks läks hakkas üle ajama, ning lõpuks tuligi välja, et paisupaagi kork õhtal.
Sa proovi kuskiltki kellegi käest korki laenuks ja tee katse läbi. Ei kaota midagi peale natukese kütte ja aja, aga võid võita lahingu ilma suurema jamata
Tänx:)
Re: K:tosool ajab välja
ma ise jamasin kh eelmise nädalal samasuguse veaga...
ja minul vedas
viga oli paisupaagi korgis, kontorollisin seda nii,et (98.a 2.0 100kw ) võtsin paisupaagi küljest ühe vooliku lahti.. minul asus see vasakpoolses nurgas, voolik ise jooksis radika ülemisse ossa.....
võtsin vooliku küljest ära ja siis puhkusin sealt kohast kuhu voolik külge läheb paisupaaki.
vana korgiga ei tulnud üleliigne rõhk kuskilt välja.
panin sierra korgi millel väikene auk korgis olemas ja õhk hakkas läbi käima:)
siiamaani ple tosool peavalu valmistanud enam:)
ps. kusjuures mõlemat korki käevahel vaadates, puhkudes igatpidi töötas ka vana kork ilusti.. tundus vähemalt...
ja minul vedas

viga oli paisupaagi korgis, kontorollisin seda nii,et (98.a 2.0 100kw ) võtsin paisupaagi küljest ühe vooliku lahti.. minul asus see vasakpoolses nurgas, voolik ise jooksis radika ülemisse ossa.....
võtsin vooliku küljest ära ja siis puhkusin sealt kohast kuhu voolik külge läheb paisupaaki.
vana korgiga ei tulnud üleliigne rõhk kuskilt välja.
panin sierra korgi millel väikene auk korgis olemas ja õhk hakkas läbi käima:)
siiamaani ple tosool peavalu valmistanud enam:)
ps. kusjuures mõlemat korki käevahel vaadates, puhkudes igatpidi töötas ka vana kork ilusti.. tundus vähemalt...
Re: K:tosool ajab välja
Seletage nüüd ära kuidas on võimalik, et kork ei lase õhku läbi aga tosooli laseb???
Sellest nüüd loo moraal: 1. kui kork ei laseks üldse läbi, lööks surve kuskilt vooliku lahti
2. kui tosool on külmal mootoril Max-piirini valatud, siis on paisupaagis ka +95-ga veel küllalt ruumi
3. kui mootori seiskamisel hakkab paisupaagis mulisema, siis peaks huvi tundma kust need mullid mootorisse said?
Oma kogemus ütleb, et kõige nõrgem koht kust gaasid jahutussärki saavad on plokikaane tihend. Kindlasti kasuta edaspidi tehase poolt ette nähtud jahutusvedelikku ja vaheta seda samuti tehase poolt soovitatud aja möödudes.
Sellest nüüd loo moraal: 1. kui kork ei laseks üldse läbi, lööks surve kuskilt vooliku lahti
2. kui tosool on külmal mootoril Max-piirini valatud, siis on paisupaagis ka +95-ga veel küllalt ruumi
3. kui mootori seiskamisel hakkab paisupaagis mulisema, siis peaks huvi tundma kust need mullid mootorisse said?
Oma kogemus ütleb, et kõige nõrgem koht kust gaasid jahutussärki saavad on plokikaane tihend. Kindlasti kasuta edaspidi tehase poolt ette nähtud jahutusvedelikku ja vaheta seda samuti tehase poolt soovitatud aja möödudes.
Re: K:tosool ajab välja
Virulane kirjutas:Seletage nüüd ära kuidas on võimalik, et kork ei lase õhku läbi aga tosooli laseb???
Sellest nüüd loo moraal: 1. kui kork ei laseks üldse läbi, lööks surve kuskilt vooliku lahti
2. kui tosool on külmal mootoril Max-piirini valatud, siis on paisupaagis ka +95-ga veel küllalt ruumi
3. kui mootori seiskamisel hakkab paisupaagis mulisema, siis peaks huvi tundma kust need mullid mootorisse said?
Oma kogemus ütleb, et kõige nõrgem koht kust gaasid jahutussärki saavad on plokikaane tihend. Kindlasti kasuta edaspidi tehase poolt ette nähtud jahutusvedelikku ja vaheta seda samuti tehase poolt soovitatud aja möödudes.
sorry, mul jäi kirja panemata,et mul jama saigi alguse sellest,et jahutusvedelik kadus kuskile. Sai siis avastatud,et lõdvikul mõra sees kust välja tuli soojast peast.... sai see korda tehtud, ja järgmise pikema otsa peale hakkas uue koha pealt läbi ajama... siis leidsin ,et kork läbi..
Re: K:tosool ajab välja
Niisiis,sai teine kork peale pandud ja tundub et on korras.erks932 kirjutas:Virulane kirjutas:Seletage nüüd ära kuidas on võimalik, et kork ei lase õhku läbi aga tosooli laseb???
Sellest nüüd loo moraal: 1. kui kork ei laseks üldse läbi, lööks surve kuskilt vooliku lahti
2. kui tosool on külmal mootoril Max-piirini valatud, siis on paisupaagis ka +95-ga veel küllalt ruumi
3. kui mootori seiskamisel hakkab paisupaagis mulisema, siis peaks huvi tundma kust need mullid mootorisse said?
Oma kogemus ütleb, et kõige nõrgem koht kust gaasid jahutussärki saavad on plokikaane tihend. Kindlasti kasuta edaspidi tehase poolt ette nähtud jahutusvedelikku ja vaheta seda samuti tehase poolt soovitatud aja möödudes.
sorry, mul jäi kirja panemata,et mul jama saigi alguse sellest,et jahutusvedelik kadus kuskile. Sai siis avastatud,et lõdvikul mõra sees kust välja tuli soojast peast.... sai see korda tehtud, ja järgmise pikema otsa peale hakkas uue koha pealt läbi ajama... siis leidsin ,et kork läbi..
Lukku.