niisiis...hakkas üks õhtu mingi jama, autoks Omega B 1998a
alguses kustus kõrvalistujapoolne lähituli ära (luup)...mõtlesin et pirn läks lihtsalt
hiljem peale seismist panin auto käima, tuled põlema ja koos lähitule(de)ga läksid ka kaugtuled kuidagi poole võimsusega tööle, kui kangi lükata siis töötasid täisvõimsusel
sama tegi ka sinine tuli armatuuris, alguses põles "poole võimsusega"...kaugtulesid lülitades "täie võimsusega"
keerasin tuled maha, jätsin auto seisma, võtsin kaugtulede relee ära (tagasi ei pannud), tegi ikka täpselt sama nalja ja ka armatuuris käitus tuli samamoodi
ideeliselt ei peaks ju ilma releeta kaugtuled üldse töötama
panin ta siis tagasi ja sõitsin võimalikult vähe too õhtu, järgmisel päeval kaugtuled enam ei jamanud aga üks hetk põles armatuuris parempoolne suund (ei tea kas ka suunad ise päriselt põlesid) ja hetk hiljem kustus ära
nüüd nagu enam jamasid pole aga kõrvalistuja lähituli ikka ei tööta, ka uue pirniga (+vana pirn akuga proovides tegelikult töötab)
käisin päev enne jamade algust pesulas...kas see võib mingi jama tekitada?
või on miski massi juhe ära mädanenud?...millegipärast on kahtlus et ka makk ja el. aknad on ära resetitud mingi hetk (juhtub siis kui aku pealt juhe maha võtta)
millest soovitate pihta hakata vea otsimisel...või äkki kellelgi endal sarnane kogemus
Tulede jama
Tulede jama
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Re: Tulede jama
Kõigeparem varjant on, et hakata tulejuuret liikuma mõõda kaableid. Tundub nagu oleks isolatsioon kuskil ära hõõrutud ja pärast pesulat hakkas üle andma, eriti veel kui relee eemaldades ka toimis (teatavasti vesi juhib elektrit).
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Tulede jama
sai korda...
õhuvõtu toru oli alla kukkunud ja parempoolse tule juhtmete isolatsioonid katki nühkinud, mille järel olid need kokku sulanud ja kärsanud seal, samuti oli veidi põlenud kaitsmeploki tagant
õhuvõtu toru oli alla kukkunud ja parempoolse tule juhtmete isolatsioonid katki nühkinud, mille järel olid need kokku sulanud ja kärsanud seal, samuti oli veidi põlenud kaitsmeploki tagant
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks