2.5 TD kõrgsurvepumba vahetuse probleemid
2.5 TD kõrgsurvepumba vahetuse probleemid
Sai 2.5 TD omegal vahetatud kõrgsurve pumpa ja juhtpihustit, panin pumba nii peale nagu ta nüüd sinna soonde istus. käiates käima ei läinud, aa ma loll sikutasin ka teda nööri otsas, siis nagu läheks/ei lähe...auto hüppab ja jääb kaasi põhjas hoides 2-3 sekundiks 1000 pöörde peal käima. Milles viga, pean uuesti sisselaske kol. maha kakkuma ja need kaks pumba polti lahti keerama ja seda kuskile poole kruttima kogu kupatusega? Samuti küsimus, kas ta käivitub ka ilma sisselaske kolektorita, iga kord seda maha keerata ei ole just kõige mugavam. Tänan.
- siidisaba
- Klubiliige
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 13 Jaan 2009 18:56
- Auto: Opel
- Asukoht: Pärnu
- Has tänanud: 5 korda
Re: 2.5 TD
Kes oskab saab ka ilma arvutita paika, aga jh siis peab ikka teadma mis ja kuidas- selle kruttimisel kohati millimeetrite mäng- isegi kaasaga kükitand kapoti all, et kõike paika saada- küll liiga palju küll liiga vähe
Mis seal ikka- edu!

Mis seal ikka- edu!
Keep going- everything you need will come to you at the perfect time 

Re: 2.5 TD
Pole midagi siis, hakkan aga üritama, niikaua kui vähegi käima hakkab, siis ehk loob juba midagi...
Re: 2.5 TD
Muidugi ei saa välistada, et katsetades võib jopata ja saab pritsenurga enam-vähem paika. Aga õige oleks seda teha plunseri tõusu järgi - kui kuskilt vajalikke tööriistu laenuks võtta pole, siis kõige lihtsam auto diiselmootoritega tegelevasse töökotta vedada.
Arvutiga võib ju pritsenurka vaadata, aga reguleerimine käib mehaaniliselt ning arvutit selleks vaja pole. Arvutit on vaja ainult siis, kui pump on lahti käinud (ja enne lahtivõtmist kaane asend märkimata jäänud) ja vaja pumba kaan paika panna.
Arvutiga võib ju pritsenurka vaadata, aga reguleerimine käib mehaaniliselt ning arvutit selleks vaja pole. Arvutit on vaja ainult siis, kui pump on lahti käinud (ja enne lahtivõtmist kaane asend märkimata jäänud) ja vaja pumba kaan paika panna.