Asi on muidugi teostatav, kuid kas asi seda väärt on.
elektroonikast niipalju, et vaja oleks kastile aju, vaadates aastaarvu siis ei pruugi olla valmisolekut ka keskkonsoolis käigukangile, kuid kui olulised need üldse on (kolm andurit + tuluke 1 andur, käiguvalitsa nupu lukusti piduripedaalialt, siis süüteluku takisti, et käik sees käima ei läheks jamingi nupuke veel)
Noh mis siis veel vaja käimakasti äki koos durbiini ja muude vidinatega, kaablid selektorisse, pedaal, käigukang koos katetega .
Manuaaliks on täispika päeva töö, (läbi tehtud) kuid automaadiks niikergelt ei pääse usun, et isegi spetsialistidel

a ja kui siiski siis soovitan kõik võtta ühelt ja samuselt toonorilt mis parasjagu kõrval seisab, et oleks hea võtta ühelt ja asetada koheselt teisele.
Et siis varjant on see, et enamus asju saad teha täpselt vastupidises järjestuses v.a elektroonika vedamine.
http://www.omegaclub.org/forum/viewtop ... urn false;