2.0 100kw läks keema!
2.0 100kw läks keema!
Lugu siis sellne,et panin järelkärule 3 ruumi puid peale ja hakkasin tulema..sain oma 10km maha sõidetud kui märkasin,et temperatuur näidik nätab nulli ja vee tuli läks põlema..no jäin siis seisma ,käisin korra poes ja panin auto tööle tagasi..tuli enam ei põlenud aga kraade ka ei näidanud..tegin korraks kapoti laht ja keerasn paisupaagi korg ka maha..ei susisenud ega auranudki mitte..sõitsin edasi siis kuskil 30 km ja tunnen et salongis läks jõle soojaks ning tuluke hakkas vilkuma..võtsin tee äärde ja jahutasn 20 minutit. Nüüd tekibki küsimus,et kas tõesti mu kallikese jaoks oli se käru liiga raske ,et ta üle kuumenes või milles asi? Mahlad jooksevad radikates ilusti..
Re: 2.0 100kw läks keema!
Raske juhtum. Pakun et vent ei lähe käima ja kuna on raskem vedu siis läheb kuumaks. Võid proovida samas situatsoonis sõita ja salongi tempp on täis soojal ja ventilaator põhjas . Kui siis probleem kadunud alusta sellest et kas ees suure radika vendikas töötab normaalselt siis järgmiseks vaata et sul auto suur radikas kinni ei ole et õhk ikka läbi käib. Suht segane jutt sai aga ehk mõikad 

Re: 2.0 100kw läks keema!
Mm vent peaks siis tööle minema kui vajab jahutust eksole..seega pean meeles millalgi raja äärde tõmmata ja uurida kas asi töötab.
Re: 2.0 100kw läks keema!
Tegin proovisõidu ja ala 3 ndal km hakkas temperatuuri näidik ujuma ja vahest viskab tule ka põlema..ees vent ei töödanud..mis edasi? Kas asi võib olla ka selles,et auto käis kusagil 200 km tagasi paranduses kus vahetati rihm ja veel mõned tihendid ..keerati vussi midagi või tõesti ütles midagi üles..
Re: 2.0 100kw läks keema!
Üldiselt maanteesõidul (korras jahutussüsteem/tavaolud) jahutusventilaator ei peagi tööle rakenduma.Iseasi on siis kui kliimasüsteem on tööle pandud,siis peavad ventikad kohe tööle hakkama.
See et paisupaagis ei olnud mingit survet ja et mootor tundub endiselt töökorras olevat,siis esiteks kontrolli temp.seieri andur ja selle pistik üle.
Mul oli analoogne jama,viskas seiseri põhja aga radikas oli lihtsalt natuke soe ja paisupaagis oli vedelikud norm.tasemel.siis avastasingi et temp.andur oli valetama hakanud.
See et paisupaagis ei olnud mingit survet ja et mootor tundub endiselt töökorras olevat,siis esiteks kontrolli temp.seieri andur ja selle pistik üle.
Mul oli analoogne jama,viskas seiseri põhja aga radikas oli lihtsalt natuke soe ja paisupaagis oli vedelikud norm.tasemel.siis avastasingi et temp.andur oli valetama hakanud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2.0 100kw läks keema!
tere mul selline lugu et vedikal on üks kiirus puudu (esimene kiirus), aga kas keegi oskab öelda kuidas ma selle tagasi saaks et ta korralikult jahutama hakkaks. Autoks siis 85kw
Re: 2.0 100kw läks keema!
Täpselt ei tea kas sellel mootoril on radikal 2 termoandurit...aga kui on siis on ülemine termoandur või sellega seonduv juhtmestik vigane.Esialgu võid nii katsetada,et termoanduri pistik lahti ja sildad pistikus olevad otsad ära(süüde sees),siis peab ventika esimene kiirus tööle hakkama.JanekT kirjutas:tere mul selline lugu et vedikal on üks kiirus puudu (esimene kiirus), aga kas keegi oskab öelda kuidas ma selle tagasi saaks et ta korralikult jahutama hakkaks. Autoks siis 85kw
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2.0 100kw läks keema!
On ainult üks, ja kas seda kiirust võib mõutada ka see kui vendika mootor on vigane??Tim kirjutas:Täpselt ei tea kas sellel mootoril on radikal 2 termoandurit...aga kui on siis on ülemine termoandur või sellega seonduv juhtmestik vigane.Esialgu võid nii katsetada,et termoanduri pistik lahti ja sildad pistikus olevad otsad ära(süüde sees),siis peab ventika esimene kiirus tööle hakkama.JanekT kirjutas:tere mul selline lugu et vedikal on üks kiirus puudu (esimene kiirus), aga kas keegi oskab öelda kuidas ma selle tagasi saaks et ta korralikult jahutama hakkaks. Autoks siis 85kw
Re: 2.0 100kw läks keema!
Ventika mootor kas töötab või mitte,ülejäänud asja(kiiruseid)juhib minuteada termoandurid ja nende poolt lülitatavad releed.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 2.0 100kw läks keema!
ma arvasin ka et viga võib olla termoanduris aga ei ole ostsin uue anduri aga ei midagi ennem läks keema ja siis hakkas jahutamaTim kirjutas:Ventika mootor kas töötab või mitte,ülejäänud asja(kiiruseid)juhib minuteada termoandurid ja nende poolt lülitatavad releed.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: 2.0 100kw läks keema!
Täsusta, kas sul on see käru ikka järel koos puudega või kunas keema ja andurit vahetaid.