Õlikulu abi LUKKU
Re: Õlikulu abi sooviks
No aga vaata põhilised punktid üle, et õhu filter, klapikambrikaane tihend ja muud sellised põhilised kohad. Õhu filter sellepärast, et kui ei saa piisavalt õhku siis ta üritab seda vajalikku õhku mujalt tõmmata.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Õlikulu abi sooviks
Mul nagu ikka klapikembri kaane vahelt lekib aga pm.10 000 veab välja ilma õli peale valamatta.Õli panen sisse 4.5L.varda järgi mõni mm.üle max kirja.chjan kirjutas:elukaaslasel vectra 100kwne on hakanud viimasel ajal rüüpama õli rohkelt. 2000km ja 1L
See et 2000km pealt õli min.tasemeni langeb tähendab seda et mootor tahab remonti,kui väidad et lekked on minimaalsed.Kui ikka hommikul külmkäivitusel sinist viskab siis ju kuskilt see ülearune õli ju kolvi peale jõuabki...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Õlikulu abi sooviks
Lisan siia samma väikse küsimuse sama masina kohta
Kui võtta omega pealt 100kw moto
Kui võtta omega pealt 100kw moto
Viimati muutis chjan, 06 Juul 2012 10:31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Õlikulu abi sooviks
Vectral mootor valetpidi....
Mootori patjade kinnituskäpad,väljalaske püksid teistmoodi,peotäis igasugu lõdvikuid/torusid kah teistmoodi.Doonor kõrvale ja saad tööga lihtsamini ühelepoole.
Mootori patjade kinnituskäpad,väljalaske püksid teistmoodi,peotäis igasugu lõdvikuid/torusid kah teistmoodi.Doonor kõrvale ja saad tööga lihtsamini ühelepoole.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Õlikulu abi sooviks
Plokk peaks kah sama olema lihtsalt asjad on kõik ümber tõstetavad st plokis on valmisolekud olemas.chjan kirjutas:ploki sisu osa pääks sama ju olema ?
kolvid rõngad, klapid ....
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Õlikulu abi sooviks
Tõstan teemat..
Olen avastanud, et kevadel ostetud omegal samuti suur õlikulu, toodud Hollandist, mootor 2,2 ja 2002 aasta. Ei leki ja käivitades sinist ei viska aga kulu siis 1000km ja 0,5 liitrit. Kevadel peale ostmist tegin täishoolduse ja neti info põhjal puhastasin profülaktika mõttes tuulutuse süsteemi ja sisselaske, mis oli tugevalt õline. Suve lõpus, kui hakkasin õlikulule tähelepanu pöörama, piilusin uuesti sisselaskesse ja see oli nagu kevadel, suht õline. Kevadest suve lõpuni oli ca 2500km läbisõit. Tundub, et justkui see õli läheb tuulutuse kaudu kaotsi, ei tea kas peaks proovimise mõttes tuulutuse sisselaske küljest ära võtma? Või on kellegil mingeid ideid?
Ma ikka loodan, et rõngad ei tohiks läbi olla, õli sissevalamise avast klapiajamit piiludes pole ma nii puhast mootorit ammu näinud ja sellest eeldan, et on korralikult õli vahetatud, odomeetril 220 000km.
Olen avastanud, et kevadel ostetud omegal samuti suur õlikulu, toodud Hollandist, mootor 2,2 ja 2002 aasta. Ei leki ja käivitades sinist ei viska aga kulu siis 1000km ja 0,5 liitrit. Kevadel peale ostmist tegin täishoolduse ja neti info põhjal puhastasin profülaktika mõttes tuulutuse süsteemi ja sisselaske, mis oli tugevalt õline. Suve lõpus, kui hakkasin õlikulule tähelepanu pöörama, piilusin uuesti sisselaskesse ja see oli nagu kevadel, suht õline. Kevadest suve lõpuni oli ca 2500km läbisõit. Tundub, et justkui see õli läheb tuulutuse kaudu kaotsi, ei tea kas peaks proovimise mõttes tuulutuse sisselaske küljest ära võtma? Või on kellegil mingeid ideid?
Ma ikka loodan, et rõngad ei tohiks läbi olla, õli sissevalamise avast klapiajamit piiludes pole ma nii puhast mootorit ammu näinud ja sellest eeldan, et on korralikult õli vahetatud, odomeetril 220 000km.
Re: Õlikulu abi sooviks
Selle õlise sisselaske ja tühikäigu klapiga on üks aga.Nimelt on vanematel omega b´del karterituulutuse toru otsas must plast karp,seal sees miskine "nuustik" mis õlipiiskasid kinni püüab(ühesõnaga-õlipüüdur) ja siis üleliigne õli peaks tuulutustoru mööda alla tagasi tilkuma
Mul oli see kopsik seal pikka aega,kuniks avastasin et see kopsik on AC torule korraliku soone sisse hõõrunud,tegin küll teibituuninguga sinna vahele pehmenduse aga siis mingi aeg kaotasin selle kopsiku ära sealt.
Ja nüüd sügisel mingi aeg piilusin sisselaskesse sisse ja õli on sinna ikka rohkem kogunenud,kui see õlipüüdur tuulutuse alguses oli ja tühikäigu klapp on kahh rokane(polegi ammu teist puhastanud).
Jääb mulje,et see õlipüüdur täitis oma ülseannet nii nagu loodud oli ja peale eemaldamist nagu oleks läbi karteri tuulutuse rohkem õli ajamas kui ennem.

Mul oli see kopsik seal pikka aega,kuniks avastasin et see kopsik on AC torule korraliku soone sisse hõõrunud,tegin küll teibituuninguga sinna vahele pehmenduse aga siis mingi aeg kaotasin selle kopsiku ära sealt.
Ja nüüd sügisel mingi aeg piilusin sisselaskesse sisse ja õli on sinna ikka rohkem kogunenud,kui see õlipüüdur tuulutuse alguses oli ja tühikäigu klapp on kahh rokane(polegi ammu teist puhastanud).
Jääb mulje,et see õlipüüdur täitis oma ülseannet nii nagu loodud oli ja peale eemaldamist nagu oleks läbi karteri tuulutuse rohkem õli ajamas kui ennem.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Õlikulu abi sooviks
Räägi mis õli sa kasutad?
Kas täisünt pool või mis ja oleneb ka küttest, ka elektripoolest ja sõidustiilist.
Kas täisünt pool või mis ja oleneb ka küttest, ka elektripoolest ja sõidustiilist.
Re: Õlikulu abi sooviks
Suvel oli Maxlife täissünt, 0w-40. Sõidustiil on üldiselt rahulik, suvel sai pidevalt ka kerghaagist veetud. Nüüd sügisel, kui puhastasin sisselaske uuesti ära, panin sisse liqui moly 0w-40, vist poolsünt ja harrastasin eriti rahulikku sõidustiili, siis nagu kulu on veidike vähenenud, nüüd saan umbes 250ml 1000km.
Mõtlen proovida karterituulutus kuhugi pudelisse suunata ja vaadata, palju sinna lendub, kui õlikulu ikka suur, siis vist õlirõngad kinni ja viimase võimalusena proovin mootorisisepesu.
Mõtlen proovida karterituulutus kuhugi pudelisse suunata ja vaadata, palju sinna lendub, kui õlikulu ikka suur, siis vist õlirõngad kinni ja viimase võimalusena proovin mootorisisepesu.