
S6bral mure 2.5v6ga.
S6bral mure 2.5v6ga.
S6bral siis 2.5 v6 omega.. räägib et auto käib tyhikäigul ilusti aga kui kiirendada siis aint pritsib tatti ja väriseb
.. Ise arvab et käib 5e silindriga.. Kyynlaid oli vahetand ja juhtmed ka .. Syytepool äkki vigane?? V6i on kelllelgil teisel veel mingit hääd ideed ?

Re: S6bral mure 2.5v6ga.
Kui ta seda arvab siis mõõtku surved ära kõige lihtsam teada saada kas silindritega on tibens tobens ja seda saab kodus kah teha ilma probleemidetta selleks eraldi junn olemas mille küünla auku torkad vms.
Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: S6bral mure 2.5v6ga.
Mul oli sarnane probleem kunagi, justkui töötas 3ga, vahetasin süütemooduli ja juhtmed ära ikka sama.Lõpuks siis selgus et klapp oli ära põlenud! 


Re: S6bral mure 2.5v6ga.
Kõigepealt tehke kindlaks,kas ikka töötab 5 silindriga...kasvõi küünlajuhtmeid ükshaaval eemaldades,ning siis saab täpsemalt arutada,vigasid võib olla 1000
Re: S6bral mure 2.5v6ga.
eino .. kes see kapoti alla läheb sul kiirendades.. tyhikäigul ja niisama gaasi andes ei olegi miskit vigakermo kirjutas:Kõigepealt tehke kindlaks,kas ikka töötab 5 silindriga...kasvõi küünlajuhtmeid ükshaaval eemaldades,ning siis saab täpsemalt arutada,vigasid võib olla 1000


Re: S6bral mure 2.5v6ga.
Taguots lendu ja las näpib võib-olla see ka varjant 

Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: S6bral mure 2.5v6ga.
See tagaotsa varjant ei sobi,aga selleks et minu pakutud meetodil proovida ei pea sugugi kaskadöör olema,piisab kui natuke mõistust on...ometigi ju ei saa seda piibujuhet enne sõidu alustamist maha võtta,ning siis sõites vaadata kas läks hullemaks või mitte,,,,