K:Mootori temperatuuri anduri kohta
K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Tere -Küsimus selline ,et kui mootori temperatuuriandur on peetis kas siis armatuuri lööb mõne tulukese põlema või mitte.Mure selline ,et peale 5-6h seismist ei taha käivtuda tahab palju käiamist saada ise kahtlustan temperatuuriandurit aga kindel pole,armatuuris mingeid tulukesi ei põle.Autoks 2,5 bensiin 1995a
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Peaks lööma tule põlema, lambda lolliks ajama ja väga segast viskama su masin
Re: K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Selge siis selle viga pole,bena pump ja filter kontrollitud need samuti korras .Soojastpeast on paugipill nii kui seisma jääb tahab käiamist nagu ei saaks kätte.Keegi kellel sama jama olnud võiks vastata.Omega Sport Packet kirjutas:Peaks lööma tule põlema, lambda lolliks ajama ja väga segast viskama su masin
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Kuna tegu on isendiga- V mootoriga mida mina näiteks ei eile , täna ei homme ja ka pikemas tulevikus ei kavatse ei arendada jne kuna ei viitsi V mootorite väntvõlli jamadega mässata siis ka konkreetse isendiga eriti kokku ei puutu.
Kuid...
Sellise soojalt halvasti käivitumise põhjuseid võib olla vabalt 40 ja rohkemgi veel.Oleks hea kui oleks ka rohkem lähteandmeid , mis sümptomid on sellel isendil.Sellest ei piisa, et ma keeran süüdet ja ta ei käivitu.Ei telefoni ega neti teel masinaid remondi, nõu võib anda kui on konkreetne viga-sümptomid väga põhjalikult lahti seletatud.Võiks ka aku seisukorda teada jne.
Alustaks sellest, kui mootor lõpuks ka käivitub,võiks vaadata ,milline see heitgaas ka seallt välja tuleb.
Kuna mootori temp anduri vea korral peaks ka sinu masina juhtsüsteem lugema selle mootori külmaks mootoriks ja mitte ei ole puudus küttest, vaid seda on ülearu.Segu on rikas.Mootor on soe aga segatakse külma mootori segu sinna.
Abiks oleks diagnostika ja heitgaaside mõõtmine.
Ka kütterõhu regulaatori kontrollimine ja kütuseklappide ülevaatamine.Pihustid jne jne, õhufiltrid
Oehh
Kuid...
Sellise soojalt halvasti käivitumise põhjuseid võib olla vabalt 40 ja rohkemgi veel.Oleks hea kui oleks ka rohkem lähteandmeid , mis sümptomid on sellel isendil.Sellest ei piisa, et ma keeran süüdet ja ta ei käivitu.Ei telefoni ega neti teel masinaid remondi, nõu võib anda kui on konkreetne viga-sümptomid väga põhjalikult lahti seletatud.Võiks ka aku seisukorda teada jne.
Alustaks sellest, kui mootor lõpuks ka käivitub,võiks vaadata ,milline see heitgaas ka seallt välja tuleb.
Kuna mootori temp anduri vea korral peaks ka sinu masina juhtsüsteem lugema selle mootori külmaks mootoriks ja mitte ei ole puudus küttest, vaid seda on ülearu.Segu on rikas.Mootor on soe aga segatakse külma mootori segu sinna.
Abiks oleks diagnostika ja heitgaaside mõõtmine.
Ka kütterõhu regulaatori kontrollimine ja kütuseklappide ülevaatamine.Pihustid jne jne, õhufiltrid
Oehh
Re: K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Pika jutu jätkuks niipalju,et tundub nagu oleks segu lahja kui soe mootor mõnda aega seisnud on.Mul nt.asconaga analoogne asi,külmalt paugupill aga kui juba soe mootor üle 15min.seisnud on siis pahab "pikka salmi".Ise arvan,et sooja mootoriga segu lahja.
Asjas võib ka süüdi olla vigane temp. andur,kui pistiku(töötava mootoriga)anduri tagant ära võtad kas siis sureb mootor välja?Asconal testisin nii temp.anduri toimimist,pistik ära ja mootor sureb 1-2 sek.jooksul välja.
Asjas võib ka süüdi olla vigane temp. andur,kui pistiku(töötava mootoriga)anduri tagant ära võtad kas siis sureb mootor välja?Asconal testisin nii temp.anduri toimimist,pistik ära ja mootor sureb 1-2 sek.jooksul välja.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:Mootori temperatuuri anduri kohta
Andsin auto ühe tuttava kätte kes igapäevaselt autodega tegeleb,lubas reedeks korda teha .Annan siis teada kui korda saab ..kui saab
,aga aitähh vastuste eest.

