Sai TÜ käidud kõik oli korras, välja arvatud lambda millega läbi ei saand.
Kiirele otsingule ei leindud vastus.
Et milline on O2 sensor 2 ehk 89 veateate, et kumb vahetust tahaks, voolu järgi tahaks nagu esimene vahetus sell oli suht suur kõikumis vahe ja suhteliselt kõrge.
Ja selline küsismu ka, et mis on normaalne vool (mV) lambda (sensor1 630-644 sensor2 449mV)
K:Lambda
Re: K:Lamnda
Selle asja nimetus on siiski lambda, mitte lamnda.
Kuid see kõikumine peabki suur olema ja gaasi andes või lahti lastes siis üht või teistpidi järsult muutuma, mitte uimaselt.
Lihtne õpetus, kuidas kontrollida, et kas lambda töötab või mitte:
Lambda testimiseks PEAB kõigepealt mootorit kohapeal soojendama, sest lambda andur hakkab tööle alles 400- 500´C juures; Midagi keerulist testimises ei ole. Kui on tegemist 1 juhtmega, siis see ongi lambdaandur ise. Kui on 2, 3, või 4 juhet, siis on lambda anduril sees kütteelement. Nüüd pead testriga kindlaks tegema, milline on kütte elementi minev(ad) juhtmed. Selleks kontrolli juhtmete vahelist takistust (või juhtme ja kere vahelist tekistust, sõltub sellest mitu juhet sul on). Kütteelemendi takistus peaks olema väga väike. Kui on selge milline on lambdaanduri ots ja andur ise on soe, siis mõõda lambdast tulevat pinget (tester peab olema digitaalne, osutiga riistadel on liiga väike sisetakistus ja need ei kõlba). Kui mootor töötab tühikäigul siis peab ka pinge väljundis olema const. suurusega. Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni. Täpsed suurused ei ole kodus mõõtes tähtsad, tähtis on see et lambda andur reageeriks küttesegu koostise muutusele. Kui lamda ei tee gaasitamisest väljagi või on "uimane" siis on anduri vahetus aeg kätte jõudnud.
Kuid see kõikumine peabki suur olema ja gaasi andes või lahti lastes siis üht või teistpidi järsult muutuma, mitte uimaselt.
Lihtne õpetus, kuidas kontrollida, et kas lambda töötab või mitte:
Lambda testimiseks PEAB kõigepealt mootorit kohapeal soojendama, sest lambda andur hakkab tööle alles 400- 500´C juures; Midagi keerulist testimises ei ole. Kui on tegemist 1 juhtmega, siis see ongi lambdaandur ise. Kui on 2, 3, või 4 juhet, siis on lambda anduril sees kütteelement. Nüüd pead testriga kindlaks tegema, milline on kütte elementi minev(ad) juhtmed. Selleks kontrolli juhtmete vahelist takistust (või juhtme ja kere vahelist tekistust, sõltub sellest mitu juhet sul on). Kütteelemendi takistus peaks olema väga väike. Kui on selge milline on lambdaanduri ots ja andur ise on soe, siis mõõda lambdast tulevat pinget (tester peab olema digitaalne, osutiga riistadel on liiga väike sisetakistus ja need ei kõlba). Kui mootor töötab tühikäigul siis peab ka pinge väljundis olema const. suurusega. Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni. Täpsed suurused ei ole kodus mõõtes tähtsad, tähtis on see et lambda andur reageeriks küttesegu koostise muutusele. Kui lamda ei tee gaasitamisest väljagi või on "uimane" siis on anduri vahetus aeg kätte jõudnud.
Re: K:Lamnda
Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni.Q-tok kirjutas:Selle asja nimetus on siiski lambda, mitte lamnda.
Kuid see kõikumine peabki suur olema ja gaasi andes või lahti lastes siis üht või teistpidi järsult muutuma, mitte uimaselt.
Lihtne õpetus, kuidas kontrollida, et kas lambda töötab või mitte:
Lambda testimiseks PEAB kõigepealt mootorit kohapeal soojendama, sest lambda andur hakkab tööle alles 400- 500´C juures; Midagi keerulist testimises ei ole. Kui on tegemist 1 juhtmega, siis see ongi lambdaandur ise. Kui on 2, 3, või 4 juhet, siis on lambda anduril sees kütteelement. Nüüd pead testriga kindlaks tegema, milline on kütte elementi minev(ad) juhtmed. Selleks kontrolli juhtmete vahelist takistust (või juhtme ja kere vahelist tekistust, sõltub sellest mitu juhet sul on). Kütteelemendi takistus peaks olema väga väike. Kui on selge milline on lambdaanduri ots ja andur ise on soe, siis mõõda lambdast tulevat pinget (tester peab olema digitaalne, osutiga riistadel on liiga väike sisetakistus ja need ei kõlba). Kui mootor töötab tühikäigul siis peab ka pinge väljundis olema const. suurusega. Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni. Täpsed suurused ei ole kodus mõõtes tähtsad, tähtis on see et lambda andur reageeriks küttesegu koostise muutusele. Kui lamda ei tee gaasitamisest väljagi või on "uimane" siis on anduri vahetus aeg kätte jõudnud.
Tühikäigul on 0.440V ja teine 0.550V. on siis mõlemad omadega läbi???
Re: K:Lamnda
Tundub küll nii jah.urmo1989 kirjutas:Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni.Q-tok kirjutas:Selle asja nimetus on siiski lambda, mitte lamnda.
Kuid see kõikumine peabki suur olema ja gaasi andes või lahti lastes siis üht või teistpidi järsult muutuma, mitte uimaselt.
Lihtne õpetus, kuidas kontrollida, et kas lambda töötab või mitte:
Lambda testimiseks PEAB kõigepealt mootorit kohapeal soojendama, sest lambda andur hakkab tööle alles 400- 500´C juures; Midagi keerulist testimises ei ole. Kui on tegemist 1 juhtmega, siis see ongi lambdaandur ise. Kui on 2, 3, või 4 juhet, siis on lambda anduril sees kütteelement. Nüüd pead testriga kindlaks tegema, milline on kütte elementi minev(ad) juhtmed. Selleks kontrolli juhtmete vahelist takistust (või juhtme ja kere vahelist tekistust, sõltub sellest mitu juhet sul on). Kütteelemendi takistus peaks olema väga väike. Kui on selge milline on lambdaanduri ots ja andur ise on soe, siis mõõda lambdast tulevat pinget (tester peab olema digitaalne, osutiga riistadel on liiga väike sisetakistus ja need ei kõlba). Kui mootor töötab tühikäigul siis peab ka pinge väljundis olema const. suurusega. Kui nüüd järsult gaasi lisada, siis peab voltmeetri näit suhteliselt järsult muutuma 0V kuni 1V-ni. Täpsed suurused ei ole kodus mõõtes tähtsad, tähtis on see et lambda andur reageeriks küttesegu koostise muutusele. Kui lamda ei tee gaasitamisest väljagi või on "uimane" siis on anduri vahetus aeg kätte jõudnud.
Tühikäigul on 0.440V ja teine 0.550V. on siis mõlemad omadega läbi???