Omega FL differ väga kuum!
Omega FL differ väga kuum!
Küsin nõu inimestelet kellel diffriga probleemid ja kes seda remontinud.
Nimelt on peale pikemat sõitu muret tekitama hakanud kerge õli lõhn.Hüppasin siis eile auto alla ja katsusin diffrit- asi tulikuum. Differ ise õline ei ole ja poolteljed oli ainult kergelt soojad.
Auto ise on tegema hakanud 70-80km/h kiiruse vahemikul keret urinat, kuid ei midagi drastilist. Võimalik ka et ka kardaan tekitab kerget vibratsiooni.
Kui palju on sellele diffrile veel km jäänud(auto läbi sõit 240 000km)? Või on seal osi, mida on võimalik veel vahetada, et ära hoida diffri täielikku kokku jooksmist.
Auto käis sillastendis ja seal diffrit uurides midagi ebaloomulikku ei leitud. Diffri õli oli ka õiget värvi.
Igasugune inf teretulnud,
Olzz
Nimelt on peale pikemat sõitu muret tekitama hakanud kerge õli lõhn.Hüppasin siis eile auto alla ja katsusin diffrit- asi tulikuum. Differ ise õline ei ole ja poolteljed oli ainult kergelt soojad.
Auto ise on tegema hakanud 70-80km/h kiiruse vahemikul keret urinat, kuid ei midagi drastilist. Võimalik ka et ka kardaan tekitab kerget vibratsiooni.
Kui palju on sellele diffrile veel km jäänud(auto läbi sõit 240 000km)? Või on seal osi, mida on võimalik veel vahetada, et ära hoida diffri täielikku kokku jooksmist.
Auto käis sillastendis ja seal diffrit uurides midagi ebaloomulikku ei leitud. Diffri õli oli ka õiget värvi.
Igasugune inf teretulnud,
Olzz
Re: Omega FL differ väga kuum!
Ise tean rohkem veokite reduktorist aga kui asi ikka tuli kuum siis miski tekitab lisa hõõrdumist seega midagi läbi.Kuid mõistlik kuumus on mõistetav.
Kas lõhn tuleb eest või tagant?
Kui kahtlustad 100% reduktorit siis lammuta laiali.Kui midagi väga halb pole vahetaks laagrid ning simmerid.
Vahest sateliit korras siis kulunud laager tekitab lisahõõrdumist sealt ka kuumus aga samas peaks ka laager lokusuma või sõites häält tegema.Lisaks peavad laagrid ja sateliidid õieti reguleeritud olema(oleneb mida reguleerida saab).See sõltub reduktori ülesehitusest.
Aga alati on ka erandeid.
On sul võimalus äkki reduktori korpuse temperatuuri mõõta?
Olen näinud väidetavalt remondituid reduktoreid mis sõitnud 1000 km ja kogu krempel sulanud üheks suureks kamaks.
Kas lõhn tuleb eest või tagant?
Kui kahtlustad 100% reduktorit siis lammuta laiali.Kui midagi väga halb pole vahetaks laagrid ning simmerid.
Vahest sateliit korras siis kulunud laager tekitab lisahõõrdumist sealt ka kuumus aga samas peaks ka laager lokusuma või sõites häält tegema.Lisaks peavad laagrid ja sateliidid õieti reguleeritud olema(oleneb mida reguleerida saab).See sõltub reduktori ülesehitusest.
Aga alati on ka erandeid.
On sul võimalus äkki reduktori korpuse temperatuuri mõõta?
Olen näinud väidetavalt remondituid reduktoreid mis sõitnud 1000 km ja kogu krempel sulanud üheks suureks kamaks.

Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: Omega FL differ väga kuum!
Tegemist on diffri õli lõhnaga ja see tuleb auto tagant.
Haapsalust Tallinnasse sõites oli diffri korpus nii kuum, et seal kätt peal hoida ei saanud.
Teeninduses loksutati ja pöörati pooltelgesid, kuid midagi halba sealt ei tunnetatud ega kuuldud.
Iser kahtlustan ka diffri sees olevat laagrit, mis tekitab hõõrdumist ja kuumust.
Autoga aegalselt sõites ja rooli keerates kostub kõrvlaistuja poolset tagaratta alt kerget kriginat, kuid seda võib põhjustada ka vedrustus.
//Olzz
Haapsalust Tallinnasse sõites oli diffri korpus nii kuum, et seal kätt peal hoida ei saanud.
Teeninduses loksutati ja pöörati pooltelgesid, kuid midagi halba sealt ei tunnetatud ega kuuldud.
Iser kahtlustan ka diffri sees olevat laagrit, mis tekitab hõõrdumist ja kuumust.
Autoga aegalselt sõites ja rooli keerates kostub kõrvlaistuja poolset tagaratta alt kerget kriginat, kuid seda võib põhjustada ka vedrustus.
//Olzz
Re: Omega FL differ väga kuum!
Kui nii siis differ laiali ennem kui midagi ära sulatad.olzz kirjutas:Tegemist on diffri õli lõhnaga ja see tuleb auto tagant.
Haapsalust Tallinnasse sõites oli diffri korpus nii kuum, et seal kätt peal hoida ei saanud.
Teeninduses loksutati ja pöörati pooltelgesid, kuid midagi halba sealt ei tunnetatud ega kuuldud.
Iser kahtlustan ka diffri sees olevat laagrit, mis tekitab hõõrdumist ja kuumust.
Autoga aegalselt sõites ja rooli keerates kostub kõrvlaistuja poolset tagaratta alt kerget kriginat, kuid seda võib põhjustada ka vedrustus.
//Olzz
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: Omega FL differ väga kuum!
Meduus, Oskad soovitada firmat, keda ise ei pea õpetama diffri remondis? 

Re: Omega FL differ väga kuum!
Ma ei tea väga aga usun et forss,opelaas peaks asjaga toime tulema ehk neil nigu opelitega rohkem kokkupuudet olnud kui teistel aga ega need reduktorid enamvähem sarnased.olzz kirjutas:Meduus, Oskad soovitada firmat, keda ise ei pea õpetama diffri remondis?
Suursõjamäel on üks firma kes usinalt bmw-si remondivad eks naad kindlasti ka reduktoreid teevad.
Mul seal 1 tuttav kah tööl üritan kättesaada ja küsida.
Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: Omega FL differ väga kuum!
80-90 kraadi on isegi norm temp peale pikemat sõitu. Reduktori tagumine kaan on ribiline just parema jahutuse pärast. Vaata, ega kuskilt õli sumpale ei satu.
Võib-olla on (käsi)pidur kergelt peal ning on rattalaagrist määrde välja sulatanud. Ketas on sel juhul tumepunane. Kui difri "nuia" laagrid on ära, peaks see olema salongi hästi kuulda kõrge sagedusega ulgumisena. Vigased difri küljelaagrid on kuulda madala sagedusega undamisena. Kui midagi üleliia ei ulu ega unda, peaks difri laagritega asjad korras olema. Kui õliga on probleem, peaks peaülekanne 10 kilomeetriga kotti jooksma. Rattalaagreid võiks kontrollida, et mis seal krigiseb.
Võib-olla on (käsi)pidur kergelt peal ning on rattalaagrist määrde välja sulatanud. Ketas on sel juhul tumepunane. Kui difri "nuia" laagrid on ära, peaks see olema salongi hästi kuulda kõrge sagedusega ulgumisena. Vigased difri küljelaagrid on kuulda madala sagedusega undamisena. Kui midagi üleliia ei ulu ega unda, peaks difri laagritega asjad korras olema. Kui õliga on probleem, peaks peaülekanne 10 kilomeetriga kotti jooksma. Rattalaagreid võiks kontrollida, et mis seal krigiseb.
Re: Omega FL differ väga kuum!
Saan aru, et siis pole otsest ravi sellele. Tuleb vaiskelt silma peal selle ülekandel hoida.
Tänud info eest
//Olzz
Tänud info eest
//Olzz