Temperatuuri probleem!
Temperatuuri probleem!
98aasta 2,5td 96kw omega, temp kõigub,kui lülitad soenduse välja on temp normaalne kui paned tööle siis kohapeal seistes tõuseb temp sajani ja isegi üle, sõites on temp normaalne. Keegi oskab aidata?
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Temperatuuri probleem!
endal ka probleemid temperatuuridega, rahulikult kulgedes on sinna 92-93 kanti, aga kui vähe ägedamat sõitu hakata tegema tuleb 100+ära, üldse bmw mootori jaoks on üle 90 kuidagi palju 85 oleks talle paras. Hetkel küll puudu jah. ventika koda kuid see ei tohiks mõjutada, nüüd sai ventikas ka vahetatud, enne vedas kaasa oli kinni jäänud, kuid temperatuure see ei mõjutanud. Jahutusvedelik ka hoiab normis, ei kao kuhugi,sooja tuleb iga ilmaga. Veepump vahetatud, vanal läksid laagrid jalutama, jagage infot miks see temp. paigal ei hoia,
2.5TD aut. 95a omega
2.5TD aut. 95a omega
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Temperatuuri probleem!
nagu ma aru saan siis keegi väga ei tea mis võiks sellise tempi kõikumise probleemiks olla:S
Re: Temperatuuri probleem!
Ehk aitab radika ja ploki läbipesu.vahvka12 kirjutas:nagu ma aru saan siis keegi väga ei tea mis võiks sellise tempi kõikumise probleemiks olla:S
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Temperatuuri probleem!
mingid mõtted liiguvad jh sinnapoole kuid pole tegudeni jõudnud, muidu kui paisupaaki sisse piiluda ega midagi ilusat sealt vastu ei vaata. Käisin täna ka üritamas uut termostaati ostmas kuid jäi ostmata, seal mehed ütlesid, et kui 100 kellal peaks juba aurupilv suht taga olema niiet kontrolli temp, andurit, soovitati et pista mingi termomeeter paisupaaki töösooja mootoriga ja vaata mis näidud annab ja kontrolli armatuuris olevaga. Mootori sisepesu tuleb niikuinii ette võtta
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Temperatuuri probleem!
endal oli bensukaga midagi analoogset, viga kadus kui panin korraliku kere ja mootorivahelise massijuhtme
lihtsalt pakun, ei pruugi täppi minna sinu puhul
lihtsalt pakun, ei pruugi täppi minna sinu puhul
Re: Temperatuuri probleem!
radika pesu on ka varjan.käisin targemate meeste jutul täna ja väideti ,et termostaadid pidid ka hakkama teivast panema,ei tea kui reaalne teema see on,aga tasub proovida vahetamist.
Re: Temperatuuri probleem!
termostati jama võib küll olla aga elu näitab et üldjuhul jahutusraadikas umbes omal oli nii.mõned vennad soovitasid juba kaane remondi aga peale raadika vahetust probleem kadus.põhjusteks et see kui juhuslikult segatakse erinevaid jahutusvedelike ja need panevad põõna.muidugi kui raadikas umbes siis ei tule ka salongi sooja õieti.
Re: Temperatuuri probleem!
No kui termostaat kinni on jäänud ja seier reaalselt 100´c ja peale näitab,siis peaks juba aurupilv kapoti alt välja lööma ja mida see pikk plokikaan veel tegema peaks...
Ise olen kasutatud radikaid enne paigaldust sooja ja külma veega läbi uhanud.Praegune radikas ajas küll musta ollust loputamise käigus välja aga suvel kuumade ilmadega pole veel õnneks probleemi tekkinud.
Ise olen kasutatud radikaid enne paigaldust sooja ja külma veega läbi uhanud.Praegune radikas ajas küll musta ollust loputamise käigus välja aga suvel kuumade ilmadega pole veel õnneks probleemi tekkinud.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Temperatuuri probleem!
Noo proovin termostaadi vahetust ja radika,mootori sisepesu, vaatan mis saab,Kusjuures peale tosooli vahetust läks paremaks!....proovin nüüd siis ,pesu ära teha,termostaadi vahetada ja uue tosooli ka panna...