Üks silinder ei tööta.
Üks silinder ei tööta.
Oleks siis vaja kontrollida kas pihustile tuleb vool peale.Asi selles ,et mootor töötab kolme silindriga,säde on olemas,surve on ka mõõdetud(11 bar)aga ei saa kütet peale.Prooviti ka teist pihustit,ja küünalt,aga ikka sama jama küünal on kuiv.Jama hakkas maantesõidul,üks silinder kadus järelt ära.Mootori tuli ei põle,arvuti ühtegi viga ei näitta.Ise kahtlustan ,et pihustile ei tule voolu peale,ja olekski tarvis kontrollida,et kas tuleb.Küsikski nüüd targematelt kuidas seda teha,olen midagi kuulnud kuskilt,et led pirn torgatakse pihusti pistikusse ja peab mootori töötamise ajal vilkkuma hakkama.Või saab kuidagi testriga ka.Ja kas kõlbab tavaline led pirn,näiteks selline mida saab parktule sisse panna.Ja juhul kui tuleb vool peale,siis mida edasi kontrollida,juhul kui mootori juhtploki viga siis peaks ju mootori tuli ka põlema ja arvuti viga näittama.Ühe veana kahtlustaks veel seda,et äkki sisselaske klapp ei avane,aga see viga ei tohiks ju nii järsku tulla.Mootoril enne ühtegi klõbinat ei olnud.Autoks on küll 97a vectra ja mootor 1,6 ecotec aga tööpõhimõte on ju sama mis omegatel.
Ette tänades kes viitsivad kaasa mõelda ja aidata.
Ette tänades kes viitsivad kaasa mõelda ja aidata.
Viimati muutis sipelga14, 03 Sept 2012 07:19, muudetud 1 kord kokku.
Sülearvutite remont ja hooldus.
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
Re: Üks silner ei tööta.
11 on vähe, ecoteci kompressioon peab olema u 13-15 atm vahemikus.
Kas teistes silindrites on kompressioon ka 11 atm või kõrgem?
Vala supilusikatäis õli silindrisse ja mõõda uuesti. Kui kompressioon paranes, on rõngad ebatihedad. Kui näit ei muutunud, on probleem klappides.
Dioodlamp on tööriist, mille ühendad pistiku klemmidele ning keegi annab samal ajal starterit. Lamp peab vilkuma hakkama. Kontroll-lambiga ei tohi seda teha, võid aju ära rikkuda (kui ta veel terve on).
Kas teistes silindrites on kompressioon ka 11 atm või kõrgem?
Vala supilusikatäis õli silindrisse ja mõõda uuesti. Kui kompressioon paranes, on rõngad ebatihedad. Kui näit ei muutunud, on probleem klappides.
Dioodlamp on tööriist, mille ühendad pistiku klemmidele ning keegi annab samal ajal starterit. Lamp peab vilkuma hakkama. Kontroll-lambiga ei tohi seda teha, võid aju ära rikkuda (kui ta veel terve on).
Re: Üks silinder ei tööta.
Vaatasin autodatast järgi,ja näitas,et silindri surve peab olema12-15atm.Minuarust kulunud mootoril 11 peaks suht hea olema,ja ei usu,et sõiduajal üks silinder järsku hõredaks jäi.Aga mõõdan teised ka igaks juhuks üle.Ja selle diaoodlambi all mõtlesingi seda ,et kas võib tavalise led pirniga ka mõõta.
Sülearvutite remont ja hooldus.
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Üks silinder ei tööta.
11 bar on vähe.
Mõõda ühe kaupa ja sektsioonide kaupa.
Kui õli palavaks läheb mõjutab see ka kompressiooni.
Kui suits taga on jutt teine ja kontrolli, mis karteris ja tuulutuses toimub.
Viga võib olla kinnises õlirõngas, mitte korrekselt sulguvas klapis jne. kuni mootori juhtsüsteemini välja(Ecu), lihtsalt ei tööta pihusti vahepeal ja kõik.
Samas on pihustitel ka numbrid ja andmed pihusti kohta saad tabelist.
Kütuselati surve, bensufilter mis iganes jama olla võib.
Saan ma õieti aru, et käivitub 4 silindriga ja sõidu ajal kaob üks järelt?Või nüüd töötab ainult 3 ja ühte ei saa käima?
Mõõda ühe kaupa ja sektsioonide kaupa.
Kui õli palavaks läheb mõjutab see ka kompressiooni.
Kui suits taga on jutt teine ja kontrolli, mis karteris ja tuulutuses toimub.
Viga võib olla kinnises õlirõngas, mitte korrekselt sulguvas klapis jne. kuni mootori juhtsüsteemini välja(Ecu), lihtsalt ei tööta pihusti vahepeal ja kõik.
Samas on pihustitel ka numbrid ja andmed pihusti kohta saad tabelist.
Kütuselati surve, bensufilter mis iganes jama olla võib.
Saan ma õieti aru, et käivitub 4 silindriga ja sõidu ajal kaob üks järelt?Või nüüd töötab ainult 3 ja ühte ei saa käima?
Re: Üks silinder ei tööta.
ainult 3 silindriga käib nüüd jah.üks kadus sõidu ajal järelt ära.ja silinder on kuiv,küte ei jõua arvatavasti silindrisse.Proovin mõnipäev klapikambrikaane maha võtta,siis näeb kas sisselaske klapp avaneb.Aga ise kaldun ikka arvama,et pihusti ei saa voolu.Kas võib tavalise led pirni pihusti pistikusse pista ja vaadata kas sinna voolu tuleb kui mootor käib.
Sülearvutite remont ja hooldus.
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
Sõiduautode diagnostika.
NB.Mind saab kätte ainult helistades.56975144
Re: Üks silinder ei tööta.
kui rõngad ära oleks siis mingise koguse kütet peaks ta ikka endale sisse võtma. ( mingi tõmme on ikka olemas)
ei mäleta nüüd enam kas sul olid pihustid ka vahetatud?
kui ei olnud siis vaheta kaks pihustit omavahel ära... ja proovi mis siis teeb.
mina alustaks ikkagi pihusti kontrollist..

ei mäleta nüüd enam kas sul olid pihustid ka vahetatud?
kui ei olnud siis vaheta kaks pihustit omavahel ära... ja proovi mis siis teeb.
mina alustaks ikkagi pihusti kontrollist..
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Üks silinder ei tööta.
Klapp avaneb ikka ju.Nukkvõll
Kui sisseaske kollektor katki on siis võib ka anomaaliaid esineda.
3 silindriga parem ära sõida keerad asja päris tuksi.
Pihusti ei pihusta küttesegu vastu süüteküünalt
Ikka saab :
Hõre on su mootor
Kui sisseaske kollektor katki on siis võib ka anomaaliaid esineda.
3 silindriga parem ära sõida keerad asja päris tuksi.
Pihusti ei pihusta küttesegu vastu süüteküünalt
Ikka saab :
Hõre on su mootor
Re: Üks silinder ei tööta.
Omega Sport Packet kirjutas:Klapp avaneb ikka ju.Nukkvõll
blabla
Hõre on su mootor
Ära aja jama!

Teema algatajale, proovi vahetata mittetöötava silindri pihusti töötava silindri omaga.