Eelsoojendid
Eelsoojendid
Uurides webasto tooteid, jäi silma alljärgnev jutt:
"diiselsõidukid on sageli juba tehases varustatud nn. sõidusoojendiga, mida saab väga soodsalt täiendada täisväärtuslikuks eelsoojendiks. Pool eelsoojendit on niisiis juba sisse ehitatud ja kinni makstud."
Seal on ka pdf tabel kuid päris suur osa automarke on puudu, sealhulgas ka opel.
Kas Omega diislid on varustatud ka sõidusoojendiga ja piisab eelsoojendi paigaldamisest? Kuidas saaksin kindlaks teha kas mina saan seda enda oomile paigaldada?
"diiselsõidukid on sageli juba tehases varustatud nn. sõidusoojendiga, mida saab väga soodsalt täiendada täisväärtuslikuks eelsoojendiks. Pool eelsoojendit on niisiis juba sisse ehitatud ja kinni makstud."
Seal on ka pdf tabel kuid päris suur osa automarke on puudu, sealhulgas ka opel.
Kas Omega diislid on varustatud ka sõidusoojendiga ja piisab eelsoojendi paigaldamisest? Kuidas saaksin kindlaks teha kas mina saan seda enda oomile paigaldada?
Re: Eelsoojendid
mis on sõidusoojendi? mul on ka 2000 a 96kw diisel ja sellel on ainult see väike elektripump mis tosooli ringi ajab seisva mootoriga..kui veel spiraal lisada ,siis peaks toimima
Re: Eelsoojendid
Selle sõidusoojendiga on ilmselt mõeldud midagi sellist nagu on näiteks VW sharanil. Seal on juba tehasest ahi peale pandud. Aga tööle hakkab siis kui süüde sees ja õues on piisavalt külm. Ja kui lisada programkell või mingi muu juhtimis seade siis saab käivitada ka enne sõitma hakamist, et auto rutem soojaks saada.
Omega 2.0 100kw ´94
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Chrysler Grand Voyager 3,8 AWD ´97
Re: Eelsoojendid
See tabel ei ole päris täiuslik. Toyota diislitel on ka eeltöö juba tehasest tehtud.
Re: Eelsoojendid
kas 96kw on ka common-rail? mu diislil on 92kraadi termostaat ja auto on väga soe.petzp kirjutas:reeglina just common-rail diislid ei suuda salongi ära kütta.
Re: Eelsoojendid
2.0 ecotec 99.a on lisasoendus peal. salongi on ka tiritud vebasto on/off nupp. Ei tööta ainult raibe. küünla juurest pidi lekkima ja ka ajust välja progetud. pole sellega rohkem tegelenud, aga miski aeg vist peaks.

Re: Eelsoojendid
teen enda küsimuse samasse teemasse...
Nimelt vaatasin täna neid salongi eelsoojendeid aga krt suht kallis on 24.- alates defa omad ja mingi suvalise sab 19 euriga. Aga kas keegi on kasutanud seda tavalist toa oma või ei tohi seda üldse proovida autos? mul maja ees post kus taimeriga elekter et paneks mingi pool tundi varem tiksuma...kuna suht ära tüütab see akende kraapimine hommikul... Jagage infot kes kuidas mida kasutab?
Nimelt vaatasin täna neid salongi eelsoojendeid aga krt suht kallis on 24.- alates defa omad ja mingi suvalise sab 19 euriga. Aga kas keegi on kasutanud seda tavalist toa oma või ei tohi seda üldse proovida autos? mul maja ees post kus taimeriga elekter et paneks mingi pool tundi varem tiksuma...kuna suht ära tüütab see akende kraapimine hommikul... Jagage infot kes kuidas mida kasutab?
Re: Eelsoojendid
Millest jutt käib?Soojapuhurit mõtled?mariom kirjutas:Aga kas keegi on kasutanud seda tavalist toa oma või ei tohi seda üldse proovida autos
Kuskohas sa seda 19 eur. soojendit nägid,kas see mis käib mootori plokki(küttekeha)?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Eelsoojendid
natuke vale asi vist sai aga jah mõtlen soojapuhurit mis just salongi soojendaks et aknad külmund poleks..
Re: Eelsoojendid
Tegelikult on ju see puhur, mis autosse mõeldud, praktiliselt sama, mis toa sooja puhur, ainult, et võimsust on vähem. Seega, miks mitte panna tavaline puhur puhuma...ainult, et tean kahte autot, mis on maani maha põlenud, kuna kasutati toa soojapuhurit (tõenäoliselt pandi need istme peale ja see neile ka saatulikuks sai).
Aga see ei ole täiuslik komplekt. Aknad on küll hommikul puhtad, aga mootor on ikka külm, seega sõitma hakates, peaks seest tulev soe ja väljast tulev külm õhk aknad uduseks tegema. Parim lahendus on ikka teha investeering ja panna plokki (mõningatel autodel ka voolikute vahele) küttekeha, mis soojendaks sealt samast elektripistikust mootorit. Olgu ta siis Calixi või Defa toodang.
Aga see ei ole täiuslik komplekt. Aknad on küll hommikul puhtad, aga mootor on ikka külm, seega sõitma hakates, peaks seest tulev soe ja väljast tulev külm õhk aknad uduseks tegema. Parim lahendus on ikka teha investeering ja panna plokki (mõningatel autodel ka voolikute vahele) küttekeha, mis soojendaks sealt samast elektripistikust mootorit. Olgu ta siis Calixi või Defa toodang.