murdunud küünal
murdunud küünal
Juhtus siis selline asi, et keerasin küünla pesasse puruks. Kas on kellelgi midagi sarnast juhtunud?
Kui lihtne või raske on seda alumist osa sealt kaane seest kätte saada? Autoks on Omega B 100 kw ecotec.
Kui lihtne või raske on seda alumist osa sealt kaane seest kätte saada? Autoks on Omega B 100 kw ecotec.
Re: murdunud küünal
ega vist muud midagi kui tuleb plokikaan maha võtta... sest kui lammutama hakkad ja jupid silindrisse kukuvad pead kuidagi silindrit puhastama hakkama..
Re: murdunud küünal
Küünalt saab puruks keerata ainult keraamika osast ju...või keerasid küünla met.osa puruks.Ei saanud hästi aru mis täpselt juhtus...
Aga selle "kontsu" saab murdunud poldi väljakeerajaga välja keerata,kuna küünal seest "õõnes".Väljakeeralale pikendus nt.juurde keevitada ja peaks hakkama saama.
Samas on jahh suur oht,et midagi silindrisse sisse kukub ja siis on ikkagi vaja plokikaan maha võtta.
Aga selle "kontsu" saab murdunud poldi väljakeerajaga välja keerata,kuna küünal seest "õõnes".Väljakeeralale pikendus nt.juurde keevitada ja peaks hakkama saama.
Samas on jahh suur oht,et midagi silindrisse sisse kukub ja siis on ikkagi vaja plokikaan maha võtta.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: murdunud küünal
Varjante on mitu, üks on jah see mida tim rääkis, kuid mina läheks lihtsama vastupanu teed ja viiks auto kohta, kus on spets tarvikud olemas selleks, et ei peaks kaant maha kiskuma hakkama, kui otsustad ise teha siis keeramise ajal on hea kui mingi vähe võimekam magnet ligi on mis püükas kukkuvad osad kinni , ja kui juhtubki, et pisikene tükk kukub siis hetkeks starterit anda niimoodi, et küünla auk tühi, et surve välja viskaks (kui see pole pool küünalt just mis sisse kukub.)
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: murdunud küünal
No sisse jäi ikka ainult vindiosa, kogu keraamika koos mutriosa ja keskelektroodiga murdus vindi küljest lahti. Ise ma mõtlen nüüd, et tegelikult ei tohiks see vindiosa pinges ju olla, peaks üsna kerge olema mingi kuuselaadse asjaga välja keerata. Võib olla oht, et poldiväljakeerajaga võin selle vindijupi hoopis silindrisse keerata? Ja siis tõesti ei pääse enam plokikaane mahavõtmisest.
Re: murdunud küünal
Sissepoole keeramise varjanti ei tohiks olla sest väljakeeramise kammitsad on teistpidi keermega. aga siis peaks siiski suht ohutult hakkama saama asjaga, et max klapikambrikaan maha. (Vint istub puuotsas
)

Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: murdunud küünal
Kolb ülemisse surnud seisu siis istub ka vastu kaant peaaegu ja ruumi pole.
Saaks aru ka kusmaalt nüüd ära murdus oleks pilt selgem
Küünlaseinad kui portselani osa ära lammutada on suht õhukese seinaga ja küllaltki rabe.
Et sellisei asju ei juhtuks tuleb sküünal õige jõuga kinni keerata
Saaks aru ka kusmaalt nüüd ära murdus oleks pilt selgem
Küünlaseinad kui portselani osa ära lammutada on suht õhukese seinaga ja küllaltki rabe.
Et sellisei asju ei juhtuks tuleb sküünal õige jõuga kinni keerata
Re: murdunud küünal
Murdus ära peaaegu selle mutriosa alt, mingi ühe keerme jagu jäi vinti mutriosa külge. Eks ma homme vaikselt katsun mingi traadist kongsuga selle seibi kätte saada ja proovin mingi kuuselaadse asjaga seda vinti sealt välja keerata. Altpoolt ei lähe ju vindiosa mitte millegi vastu pingesse, keermeosa peaks vabalt liikuma hakkama.
Re: murdunud küünal
Saingi asja korda. Koukisin traadist konksuga küünlaseibi välja ja siis keerasin pika laia otsaga kruvikeerajaga keermeosa välja. Aega võttis see mul mingi 5 minutit. Muidugi meistri juures selgus see viga ka, mispärast ma neid küünlaid üldse vahetama hakkasin. Süütepool oli otsad andnud.