On kedagi pädevat, kellel mõni hea idee veel oleks, mida kontrollida?

Millised olulised andmed ma olen kirja panemata jätnud? Siit foorumist ootasingi peamiselt seda, et äkki on mõni inimene lähemalt selle mootori hingeeluga kursis. Kuidas mootor töötab, seda tean ka ise. Nagu kirjutasin, siis ketid panime paika, gaasijaouts on seega ideaalne. Eelsüüteküünlad on kontrollitud ja need on korras. Olen proovinud ka 120 amprise uue akuga, kasu pole midagi. Ja stardiabist rääkides, siis silikon spray annab kõige pehmema käivituse võrreldes eetri ja brake cleaneriga. Niiet kui kepse lühemaks tampida ei taha, siis ära cleanerit enda mootorisse küll lase.Omega Sport Packet kirjutas:Eelsüüte küünlad põlenud ei ole, voolud tulevas peale????
Eelsüüteküünlad peavad sul punaseks minema 3-5 sekundiga ja kui üks rivist väljas siis ei käivitu või vaevaliselt
Palju mootor temperatuuri näitab seda küttekulu vaadates?
Mootori temperatuuri jälgi.
Olulised andmed jätad kirjutama ja paned diagnoose.
Kui mootor enam vedada ei jõua lased kepsu väla külje pealt kuna vedelikku silindris kokku just ei suru ja seda enam kui silndrid täis siis sellest suur osa on ka karteris.
Jälgi õlivarrast ja kui ei käivitu ära käia tunde ja 10 minuteid.
Ketid said paika?
Äkki on gaasijaotus nihkes?