klapikambrikaane tihend ja termostaat

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
hannes

klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas hannes »

oskab keegi natuke infot anda klapikambrikaane tihendite vahetuse osas (kuda ja mis seal peaks tegema)ja termostaadi vahetus kuna plaanis endal need ära lähiajal vahetada.Küsin kuna esimest korda yritan ise selle tööga hakkama saada
Aiff

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas Aiff »

ilus oleks,kui sa mainid ära auto mootori ,millel sa seda teha tahad.
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas Tim »

Vägagi kodus tehtav töö.Termostaadi vahetus umb.tund(jäme arvestus) ja klapikambri kaane tihendi vahetus umb poolteist tundi.Seda siis algaja puhul.Mis masinast jutt käib,seda võib minu signatuurist lugeda :wink:

Kuna teemaalgataja aga mainis klapikambri kaane tihendeid,siis tundub et tegu v6´ga ja seal hulka rohkem tegemist kui r4 puhul.Aga...

Pealkiri on puudulik ja teema võiks ikka mootori alla minna,mitte laisk olla ja üleüldise tehnilise teema alla panna!Ülekanne,veermik või siis hoopiski mootor... :roll:
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
petzp
Huviline
Postitusi: 284
Liitunud: 01 Jaan 2008 02:48
Asukoht: Tartu

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas petzp »

Ma pole küll ühtegi Omega V6 mootorit lähemalt näinud, kuid meelde on jäänud väide, et termostaat on hammasrihma taga. Täitsa algajal on parem mitte sealkandis surkida.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Ikka sorgi.Foorumis liiklus väike on lugeda midagi :D
hannes

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas hannes »

autoks on v6
ultimaco

Re: klapikambrikaane tihend ja termostaat

Postitus Postitas ultimaco »

yeahh mina vahetasin termostaati , veepumpa ja klapikambrikaanetihendeid umbes.... 4h kokku... sest seal tuleb kõik puhtaks nokkida... et juhipoolsele kaanele ligi pääseda peab kindlasti aju ja selle juhtmestiku sealtpoolt eemaldama teisele poole... termostaat on ise ämbliku all kõige alumises osas mootori vastas... seal on yks vastik toru mis sinna sisse läheb termostaati siis... seal loll polt mis on roolivõimuvõimu ja mootori vahel... lihtsam oleks see toru seal eemaldada mis läheb roolivõimu... siis litsam ligi pääseda mina pika pusimise peale sain niisama hakkama:D kindlasti vaata et polte katki ei keera... ja muidugi kui hakkad ämblikut ja sinna anna poole kulgema.. siis kindlasti pane sisselaskele midagi ette et sinna midagi ei kukuks...vaakumvoolikud jäta meelde kus mis oli jakui saad tee mingi joonis:D mul need juba peas:D ma lihtsalt niipalju lahti võtnud... ja klapikambrikaanel vaata et see vahe kuhu tihend läheb ei oleks lajali veninud... muidu pole tihendist kasu... eks kui kysimusi on võid kysida :D aga lihtsam on kindlasti teenindusse viia... kui oma närve kokku hoida tahad :D
Vasta