Mul autol ka tosool jubedalt kaob, algul arvasin et termostaat läbi aga see on korras. Sümptomid viitavad kõik kolmikkraanile... tuleb seda nüüd vahetama hakata.
kas see õige asi? siit läheb ainult 2 vooliku läbi ju?
krt see kraan tundub korras olevat. st sealt ei näe kül mingit leket... imelik kui väikseid sõite teha siis ei kao see kuskile aga kui läheb pikemaks sõiduks ja mootor mingi 95 kraadi läheb siis nagu kaoks järsku ära see vedelik kuhugi:S ja salongis veits nagu tosooli haisu ka tunda...võib ka selline variant olla et kuskilt voolik katki ja kui tosool ringi käima hakkab mingi temperatuuri peal siis lihtsalt jookseb välja sealt?
Nüüd ilmad külmad ja viga nagu iseenesest kadunud:D eile proovisin lasin 4ndaga 170ga temp tõusis 95ni aga jahutusvedelik ei kadunud mitte kuhugi...Sumpsist pole võimalik et nii ära kadus ju? see oli mingi minutite küsimus kui paar liitrit kadus...
jahutsvedelikku läheb ikka nädalas mingi 5 liitrit aga märkasin et kui paned puhuri akna peale siis ei tule sealt eriti mitte midagi...õrnalt puhub ainult...kas need asjad võivad olla seotud kuidagi?
..ka minu oomegal jahutuswedeliku lekkeid esinenud.. põjused on olnud: katkine kolmikkraan.. tilkus küll auto alla, just pikema wahemaa läbimisel.. wiga sai likwideeritud kolmikkraani wahetusega.. jahutusradika ülemisse wanni oli tekkinud pragu.. sai seda pragu sis tinutuskolwiga silutud aga lõplik leke peatus jahutusradika wahetusega.. ..a oomegal oli katki soendusradikas, wiga tuli ilmsiks sellest, et esiklaas läks soenduswentika sisselülitamisel uduseks, murdsin päris tükkaega pead mis selle uduse klaasi põhjustada wõiks.. kuidagi juhtus ni, et sõrme üle klaasi wedades pistsin näpu suhu ja maitsesin.. se oli magus.. sai sis bensukast jahutuswedeliku lekkepeatajat ostetud ja enne pikema wahemaa läbimist se süsteemi walatud.. sajakilomeetri läbimisel ei olnud wel juhtunud mittemidagi.. klaas udune mis udune.. küll oli aga klaas selge koju tagasi sõites.. salongi soojawarustus sellest nagu eriti ei muutunud, niiet, sõitsin mina sellega wel aastakese ja ka uus omanik sellekohta mulle mingeid märkusi ei esitanud.. minuarust soendusradika lekkele on wägaraske pihta muidu saadagi.. kaob se wedelik kuhugi polstrisse..
Ära osta omale autot,mida sa lükata ei jaksa! -Al Bundy - Ameerika perepea.
Selline hapukas hais sees ja kui jalamatte kergitad siis suht märg.Kipub sinna kõrvalistuja jala alla jooksma ja klaasid udused, eriti kui nupp klaasi peal ja luuki ei ava siis kakub õhku mujalt kust saab....See selleks.
Pole oluline mitu toru sisse läheb peaasi, et korras ta oleks.Samas lugesin, et Tim kirjutab temal polegi seda kraani.See kolmikkraani jama võib väga kalliks maksma minna kui temp andur villast viskab ja temp.näidik jahutusvedeliku, tasemeandur oma tööd ka ei tee.
Mitte keegi ei keela seda kraani asendada mõne teise masina töökindlama kraani vastu, torude läbimõõdud sama ja kui vaakumiga juhitav ja suunad samad siis miks mitte.