Täna tegin siis autole "väikese"salongi puhastuse.Juhiistme ja kardaanitunneli vahelt tuli komme välja ja peotäis rosinaid/pähkleid

Suht sama seis oli ka tagaistme ja selle seljatoe vahel.Kuudi mati viskasin kah välja(hallituslaik peal),mati all ja varuratta all oli palju liiva...auto nagu lastel liivakasti eest olnud...rsk!
Rooli kõrvalt panipaigast avastasin pool pakki komme ja 2paari mingeid päikeseprille.
Juhiistme el,reguleering tõrkus...kilekott oli keermelati ümber end mähkinud,tükk harutamist kipsinoaga seal-airbagi süsteemi juhtmed seal samas.Samas leidsin suurematsorti metallist jope luku kinnitõmbamis jublaka juhiistme ja seljatoe vahelt ja see jublalas oli vastu mingit juhet(musta isoleeriga mähitud juhe oli) hõõrunud üksjagu.
Samas avastasin ka uuenduse turvavööde eelpingutuste näol.B omegal on mehhaaniline pingutus,FL omegal aga pürotehniline+jupp trossi.
Hakkas ka silma juhiistme siinide ja auto põhja keevituskohtades olev rooste.Põhjamatti ei ole veel eriti kergitanud,tea kas julgebki...
Tulede pesurite pump kah ei toimi,vool tuleb peale(relee toimib,kaitse terve),ilmselt mootor kutu või on suvine pesuvedelik sees
Uurisin siis xenonite automaatset reguleeringut ligemalt.Niisama tulesid sisse lülitades ei toimu midagi,vaevumärgatav liikumine toimub siis,kui autot kõigutada(tagastangele astudes) ja kui käsitsi regulaatoreid liigutada(mõlemad toimivad),siis sätib küll tulesid üles-alla.Kudagi kahtlaselt tundetu ja tuim see reguleering.
Mingeid soovitusi/näpunäiteid omast kogemusest?Ja natuke nagu liiga auto ette näitavad kah tuled.Ilmselt korralikus diagnostikas saaks asja korda.
Küsimus kah.
Kas turvapatjadega esiistmed ka kokkuklapitavad on?Vanal omegal saab kõrvalistuja seljatoe kangist maha käänata(umb.nagu kupeedel) aga uuel ei ole sellist võimalust.Jutt siis caravanidest.