Probleem Eberspächer d3wz-iga

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
kaido1
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 26 Apr 2012 11:52
Asukoht: tallinn
Been tänatud: 5 korda

Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kaido1 »

Probleem siis nimelt selline, et kui auto külmana käima panna ja sõidusoojendi tööle hakkab siis hakkavad autol kõik tuled virvendama (armatuuri taustavalgus, xenonid, numbrituled jne)! Genekas käis just Melasis remodis ja vahetati pingeregulaator! Laadimine ka okei. Nimelt virvendavad tuled just siis kui soojendi tööle hakkab vaikselt ja siis kui seisma hakkab jääma jahutab ennast või midagi. Kui soojendi pistik lahti on siis on okei kõik! On kellelgi ka sellist probleemi siin olnud ? Oskab soovitada keegi midagi ?

Autoks siis omega b fl 2.5 110kw 2003a.
Ascona C 16V 4x4 Turbo.
Ascona C 1.6s
Omega FL 2.5DTI.
Volvo S60 T5
KTM 530 exc-r
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Koormus läheb ilmselt liiga suureks.
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kait »

See on normaalne nähtus. Samas ma pole enda autodel täheldanud, et xenonid sellest vilguksid. Võibolla pole nii pingsalt vaadanud ka.
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

100 kw see lisaõhupump vasaku logari taga all, selle mootori võll oli kinni.Auto pool üritas seda järgi lülitada ja tuled ka vilkusid just külmkäivituse ajal.

Tõmbas tuled maha jälle normis.Pikka pidu ei olnud ja geneka pingeregulaator läks.Samas, miks kaitset läbi ei lasknud ei tea.
kaido1
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 26 Apr 2012 11:52
Asukoht: tallinn
Been tänatud: 5 korda

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kaido1 »

Ilmselt viga leitud eberi juhtplokk on pees ja kui soojendi tööle hakkab minema rakendub küünal ja ka seismajäämisel rakendub küünal millega see põletab selle kambri puhtaks seal! Ilmselt on juhtplokis mingi lühis mis siis häireid tekitab aga no muidu soojendi töötab normaalselt. Lahendus on leida sama seerianumbriga soojendi pealt teine juhtplokk. Uut saada pole nagu öeldi.
Ascona C 16V 4x4 Turbo.
Ascona C 1.6s
Omega FL 2.5DTI.
Volvo S60 T5
KTM 530 exc-r
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kait »

Mul on omega 3kw asendatud tutika 5kw eeberiga ja olen peaaegu kindel, et ka uuega algul virvendab. Peab kontrollima.
kaido1
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 26 Apr 2012 11:52
Asukoht: tallinn
Been tänatud: 5 korda

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kaido1 »

kait kirjutas:Mul on omega 3kw asendatud tutika 5kw eeberiga ja olen peaaegu kindel, et ka uuega algul virvendab. Peab kontrollima.
kui viitsid siis vaata üle ja anna teada :)
Ascona C 16V 4x4 Turbo.
Ascona C 1.6s
Omega FL 2.5DTI.
Volvo S60 T5
KTM 530 exc-r
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kait »

kaido1 kirjutas:
kait kirjutas:Mul on omega 3kw asendatud tutika 5kw eeberiga ja olen peaaegu kindel, et ka uuega algul virvendab. Peab kontrollima.
kui viitsid siis vaata üle ja anna teada :)

Täna hommikul jälgisin asja. Salongi laevalgustuse panin spetsiaalselt põlema ja eberi esimestel minutidel on lambist mingit voolukõikumist märgata, virvendab pisut. Xenonites ei ole midagi märgata.
Tuju
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 15 Apr 2009 22:18
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas Tuju »

Omal ka sama mootoriga isend aga ei virvenda küll miskit.
Aga külmalt suitseb hirmsalt see eelsoojendus, ei tea kas see normaalne või miskit läbi seal.
Kiiret pole aga jõudma peab !
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kait »

Sul on tõenäoliselt küünla ümber olev võrk ära põlenud . Aitab see , kui keerad võrku 180 kraadi.

Ideaalses töökorras eeberist nähtavat suitsu ei tule.
siim1314

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas siim1314 »

kait kirjutas:Mul on omega 3kw asendatud tutika 5kw eeberiga ja olen peaaegu kindel, et ka uuega algul virvendab. Peab kontrollima.
Räägi natukene sellest vahetamisest. Ühe venna käest käisin uurimas, siis see rääkis et kütusepump tuleb ka ära vahetada. D3-e pump ei pidavat nii palju kütet andma kui see D5 tarbib/vajab. D3l pidi pumba juhtimine käima +pealt ja D5l - pealt, vähemalt nii ta väitis, möllasid sa ise ka nende asjadega? Ja kas ehitasid üldse uue süsteemi peale või oli sul originaalis ka seal juba midagi olemas. Mõtlen seda tsirkulatsiooni värki kui eelsoojendiks ehitada, mingi el. jahutusvedeliku pump seal on kah küll mul, aga on see ahju oma? või aitab suvel kiiremini jahutusvedelikult ringi käia kui vendid käima lähevad (kuskilt jäi selline jutt silma, et see pump selleks)

Ja kuidas (kui üldse) ta sul eelssoojendiks tehtud on? Kliimaplokist ei saa enam mingit impulssi ja on eraldi taimer vms vahele pandud ahju juhtimiseks?
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 403
Liitunud: 08 Mai 2006 10:11
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem Eberspächer d3wz-iga

Postitus Postitas kait »

Küttepumba küljepeal on silt, mitmele kw sobib. Pead ei anna aga minu arust on 3-5kw need pumbad......liiga mitmed on mu käest läbi käinud, et täpselt mäletada. No igal juhul, kui pumba hoidjast välja tõmbad, siis on näha palju kw sobib.

Need 5sed eeberid, mis minu käest läbi on käinud(~8tk) on küll kõik olnud + küttepumba juhtimisega. Kuskil on mul tohutud eeberite remondi ja paigaldsmanuaalid aga ei viitsi neid otsima hakata.

"Möllan" ikka ise nedega jah.
Omagad mis mul on olnud on 2.5dti mootoriga ning nendel tehase poolt kolmene eeber lisasoojendina olemas.

Et sellest teha autonoomse juhtimisega eelsoojendit tuleb natuke "möllata" :)
Kunagi olid soeauto.ee müügil lisakomplektid, nendele autodele, millel tehase poolt ahi peal. Omegale maksis selline komplekt minu mäletamist mööda kuskil 6000EEK + pult 6000EEK (2006.a.).

Mis siis täpselt teah tuleb? Kõige pealt tuleb paaki paigaldada lisa kütusevõttur (originaalis saab eeber oma kütuse mootori tagasivoolust ja siis kui mootor töötab). Järgmiseks on vaja jahutusvedeliku tsirkulatsioonpumpa (tehase oma salongiradikas vedeliku ringi ei tahtnud ajada). Siis on vaha veel juhtplokki/releeplokki(enda oma ehitasin ise) mis kõike juhiks. Lisaks veel oma vajadste ja rahakoti järgi juhtseadet(nupp, taimer, taimer-pult, gsm moodul...). Ise kasutan TP5 taimer-pulti.

Ja ühendatud on ta nii, et kui ma teda läbi taimer-puldi(või nupu) sisse ei lülita, toimib ta nii nagu algselt - lisasoojendina.
Vasta