seoses Omega (2000.a facelift universaal) omanikuks saamisega on möned tehnilised küsimused tekkinud:
1. Kui auto käima panna, siis hakkavad lähituled kohe pölema. Kui tahan lülitada parkide peale, siis jäävad ikka lähituled pölema. Kui mootor seisab, siis saab panna pargid eraldi pölema. Kas vöib seos olla xenonide esimese asendianduri varda puudumisega ja kompu näitab tulederegulli viga?
2. Olen lugenud, et koos eelsüüteküünaldega peaks lülituma ka paagis olev etteandepump? Mina selle häält ei ole kuulnud ja pole jöudnud veel kontrollida kas vool tuleb peale. Kuid selline anomaalia on hetkel, et kui kütusetuli hakkab pölema, siis saabki mootori jaoks kütus otsa ja mönesaja meetri pärast auto sureb välja. Kuigi kompu näitab söiduulatust peaaegu 100km veel.
Kas see vöib etteandepumbaga seotud olla?
3. Sooja mootoriga on käivitamine ka veidi pikem (külmalt läheb poolest pöördest tavaliselt). Juhtusin mootor töötades mootoripealse katte ära vötma, nägin et esimese pihusti vahelt kergelt mullitas ja ümbrus oli küttene. Teise pihusti ümbrus oli niiske. Kas sealt vöib tekkida mingi öhu sissetömbamine kütusesüsteemi, et soojalt veidi pikemalt vahel vajab käivitust? Pika all mötlen umbes 5-6 sekundit. Külmalt käivitades mootor veidi puterdab ka umbes max. 10 sekundit.
Ja kas keegi oskab kommenteerida tihendite vahetust?
Hetkel köik, eks küsin veel, kui meelde tuleb

Tänud ette!
Märt