98a omega tagumise tiiva eemaldamine
98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Mõtlen siin,et peaks keretööd ette võtma,sest rooste on esitiiva peaaegu nahka pannud ja tagumiste koobaste ääred hakkavad ka nahka minema..esitiiva eemaldamise kohta leidsin juttu aga kuidas tagumised tiivad lahti võtta??.ja kas tasuks hakata neid üles ehitama või osta romulast uuemad tiivad ning need ilusti ära värvida ja külge panna.Mis hinda nad küsida võivad ka tiiva eest, äkki kellegil on kogemusi.
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Tagumised tiivad tulevad ära relakaga ja tagasi keevitusega.
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Ahnii kohe või. No siis andke nõu kuidas tagumised koopa ääred korda teha ilma ,et peaksin tiiva küljest ära lõikama.
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
No ostad uued tagmised sisemised ja välimised koopa ääred. Vaehtus käib relaka ja keevitusega. Aga kui sa selliseid küsimusi siin juba küsid siis usun, et sa peaksid selle töö jätma kellegile, kes seda on teinud. Vastasel juhul, on tulemuseks jubedus mis hiljemalt järgmisel kevadel on jälle täiesti roostes.Ära pahanda.reno3 kirjutas:Ahnii kohe või. No siis andke nõu kuidas tagumised koopa ääred korda teha ilma ,et peaksin tiiva küljest ära lõikama.

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Rooste tekib pleki kuumutamisel eriti hästi.
Kui soovd võid ka külmalt tõmbneetidega sisse istutada kui needipea aluseid õõnestad ja pead korralikult maha lihvid-õrnalt
Miks katuseplekki iga suva kettaga ei lõigata ja lõigatakse kääridega näiteks.
Omast kogemusest võin öelda, et kuhu kannatab panna neetidega ja paned kestab kauem kui keevitusega just rooste poole pealt.Tahad tõmba neet ka silikooniga õrnalt kokku.
Vahele võid panna silikooni, mis ei sisalda äädikat, spets kerehermetsi aga uuri ennem kindlalt, et see kraam hea oleks.Mingi lambi äädikas ajab roostetama.
Kui soovd võid ka külmalt tõmbneetidega sisse istutada kui needipea aluseid õõnestad ja pead korralikult maha lihvid-õrnalt
Miks katuseplekki iga suva kettaga ei lõigata ja lõigatakse kääridega näiteks.
Omast kogemusest võin öelda, et kuhu kannatab panna neetidega ja paned kestab kauem kui keevitusega just rooste poole pealt.Tahad tõmba neet ka silikooniga õrnalt kokku.
Vahele võid panna silikooni, mis ei sisalda äädikat, spets kerehermetsi aga uuri ennem kindlalt, et see kraam hea oleks.Mingi lambi äädikas ajab roostetama.
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Omega Sport Packet kirjutas:Rooste tekib pleki kuumutamisel eriti hästi.
Kui soovd võid ka külmalt tõmbneetidega sisse istutada kui needipea aluseid õõnestad ja pead korralikult maha lihvid-õrnalt
Miks katuseplekki iga suva kettaga ei lõigata ja lõigatakse kääridega näiteks.
Omast kogemusest võin öelda, et kuhu kannatab panna neetidega ja paned kestab kauem kui keevitusega just rooste poole pealt.Tahad tõmba neet ka silikooniga õrnalt kokku.
Vahele võid panna silikooni, mis ei sisalda äädikat, spets kerehermetsi aga uuri ennem kindlalt, et see kraam hea oleks.Mingi lambi äädikas ajab roostetama.

Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine




-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
koopaäärel varu küll, et neete panna ja pleki, metalli pind on eelnevalt ka nn suretatud.Kuumutamisega teed kaitsekihile haiget.
Keevitus "roostetab" peale keevitamist juba 15 min pärast, mis on ka silmaga näha.
Võta keevitatud detail ja jäta välja vihma kätte ja võta must metall, vaata, kumb ennem ussi ajama hakkab.
Lõika ühest latist detailid ja ära saagimisel neid ka kuumuta.
Koopaäär ei ole konstruktsiooni osa, ei kanna ei murra suht vahet suht ei ole kuidas ta küljes on,sama asi on alumise ukseäärega.
Oma omega keretööde porri ma likvideerin pikemat aega, kus on suvalt keevitatud ja suva hermetsi pandud, kõik roostetas.
Keevitus "roostetab" peale keevitamist juba 15 min pärast, mis on ka silmaga näha.
Võta keevitatud detail ja jäta välja vihma kätte ja võta must metall, vaata, kumb ennem ussi ajama hakkab.
Lõika ühest latist detailid ja ära saagimisel neid ka kuumuta.
Koopaäär ei ole konstruktsiooni osa, ei kanna ei murra suht vahet suht ei ole kuidas ta küljes on,sama asi on alumise ukseäärega.
Oma omega keretööde porri ma likvideerin pikemat aega, kus on suvalt keevitatud ja suva hermetsi pandud, kõik roostetas.
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Sitasti tegid siis ju.Omega Sport Packet kirjutas:koopaäärel varu küll, et neete panna ja pleki, metalli pind on eelnevalt ka nn suretatud.Kuumutamisega teed kaitsekihile haiget.
Keevitus "roostetab" peale keevitamist juba 15 min pärast, mis on ka silmaga näha.
Võta keevitatud detail ja jäta välja vihma kätte ja võta must metall, vaata, kumb ennem ussi ajama hakkab.
Lõika ühest latist detailid ja ära saagimisel neid ka kuumuta.
Koopaäär ei ole konstruktsiooni osa, ei kanna ei murra suht vahet suht ei ole kuidas ta küljes on,sama asi on alumise ukseäärega.
Oma omega keretööde porri ma likvideerin pikemat aega, kus on suvalt keevitatud ja suva hermetsi pandud, kõik roostetas.
Kogu maailmas keevitatakse tiibasi ja keevitatakse edasi kui tahad et hea jääb jooda plekid üle.
Neetidega võid tuhvleid ja katust lappida.

Sõidukite kliima/ konditsioneeri täitmine ja kontroll Tallinnas.
56997null0seitse
56997null0seitse
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Üldiselt neet pole paha mõte. Olen ise pidanud ka kunagi seda teed minema kunas ei olnud enam kuhugile keevitada. Üldiselt minu kere-meister katab keevituse happega ja ei ole siiani küll selle pärast roostet tulnud et keevitatud on . Pigem kõik ideed on head lihtsalt viga on selles et kõik inimesed pole kõiki ideesid veel proovinud
ja sellest tulenevalt ongi uuenduslikud lahendused esialgu vastu võetamatud
........ ärge pange tähele lihtsalt igav on . Päikest teile kõigile 




Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
On olemas uus tehnoloogia, kus keevitatud tagatiib liimitakse ette nagu oleks ta esiklaas. Inglise keeles: http://www.refinishnetwork.com/car-pain ... panel-bond" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Mina ei ole seda porri teinud seal ju.
Ot.Pidin just ütlema, et liimist kasutatakse ka ja üldiselt auke ei lõika suurelt keegi välja.Rooste välja, võrk alla ja pahtel peale.
Pole kauge minevik see kui traadikeevitust polnud meie mail ja siis tehti imevigureid, et tykid kokku lapitud saaks.
Alates väikstest aukudest, kitarri keelega kokku tõmbamisest, epo vaikudest, marlidest liimideni välja.
Needil ja needil on vahe.Neid on erinevaid ja vägagi tõhusad abimehed
Ot.Pidin just ütlema, et liimist kasutatakse ka ja üldiselt auke ei lõika suurelt keegi välja.Rooste välja, võrk alla ja pahtel peale.
Pole kauge minevik see kui traadikeevitust polnud meie mail ja siis tehti imevigureid, et tykid kokku lapitud saaks.
Alates väikstest aukudest, kitarri keelega kokku tõmbamisest, epo vaikudest, marlidest liimideni välja.
Needil ja needil on vahe.Neid on erinevaid ja vägagi tõhusad abimehed
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
üldiselt on nii et iga mees valib selle variandi mis omale käepärasem.
keevitus on jah üldlevinud vahend- odavaim ka.rooste on probleemiks enne ja pärast ja tavaliselt selle pärast et vanal plekil jäetakse roosteussi alge sisse. ja nagu eedu ütles siis roostekrunt e: happekrunt aitab.
neet on meil vähemlevinud aga paljudes autotehastes juba ammu kasutusel.tavaliselt neid paneele keegi ei vaheta ja ega nad ka ei roosteta nii.hind õigeid neete kasutades kolmandiku jagu keevitusest kallim.
ja nüüd need liimid.hind meie inimese jaoks üldjuhul natuke eelarvet ületav.kordades kallim kui keevitus.viisaka eeltööga ja õigeid krunte kasutades põhimõtteliselt igavene.ei kuumuta plekke ja ei roosteta.ja mis põhiline- liide jääb tugevam kui keevise või neediga.
keevitus on jah üldlevinud vahend- odavaim ka.rooste on probleemiks enne ja pärast ja tavaliselt selle pärast et vanal plekil jäetakse roosteussi alge sisse. ja nagu eedu ütles siis roostekrunt e: happekrunt aitab.
neet on meil vähemlevinud aga paljudes autotehastes juba ammu kasutusel.tavaliselt neid paneele keegi ei vaheta ja ega nad ka ei roosteta nii.hind õigeid neete kasutades kolmandiku jagu keevitusest kallim.
ja nüüd need liimid.hind meie inimese jaoks üldjuhul natuke eelarvet ületav.kordades kallim kui keevitus.viisaka eeltööga ja õigeid krunte kasutades põhimõtteliselt igavene.ei kuumuta plekke ja ei roosteta.ja mis põhiline- liide jääb tugevam kui keevise või neediga.
Viimati muutis raudpats0, 17 Dets 2012 23:05, muudetud 1 kord kokku.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
Re: 98a omega tagumise tiiva eemaldamine
Ma ise neetisin kunagi astral tagumised plekid, kuna kempi polnud võtta ja sai hea küll, et terasneedid panin ja needid lõin spets rauaga mis sai tehtud sissepoole, et ülejäänud plekiga jääks tasa ja pahtlikulu oli suht minimaalne. Needid olid sellised nagu vikati tera needid (maamehed saavad aru)
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,
