K:termostaat
K:termostaat
Autoks opel omega 2.0 100kw 97a. Sai ette voetud termostaadi vahetus . Vana kyljest ja uus hopsti kylge . Peale seda valasin tosooli sisse ja käivitasin auto . Auto sai u.bes 5 minta tuksuda kui suri lampi välja ja uuesti käivitamisega tegi nii et ketras ja ketras ning tõmbas nagu mootori kinni . Lõpuks laks kaima aga mootori tuli jai polema . Hommikul käivitades oli koik OK kuniks auto oli jalle vahe aega kainud ja hakkas sama jant peale et suri valja ja eriti jamalt ja vaevliselt laheb kaima. Mis voiks viga olla:-(
Re: K:termostaat
Kaablid said kõik tagasi külge, mis remondi käigus eemaldatud?
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:termostaat
No termostaadi vahetusel kindlasti läksid mõnele pihta, ja võis juhtuda, et nüüd ei anna mingi pistik ühendust, et olgem ausad ilma ühelegi kaablile vastuminematta ma ei usu, et termostaadi vahetus läks.
pilt et oleks asi silmaees

pilt et oleks asi silmaees


Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: K:termostaat
Hmmm . Kui siis ainult väntvõlli anduri juhet liigutasin rohkem ei oleks tohtinud olla. Aga miks ta just nii teeb siis et suretab poole käivitamise pealt valja siis ei lahe õieti kaima kui ainult selljuhul kui on ööotsa seisnud
Re: K:termostaat
ja veel on see mure et läks katki üks andur et pistik murdus küljest , andur asub roolivõimendi õlipotsiku kõrval et otse vaadates potsikust vasakul kus on mingid vaakum voolikud küljes . nimetust ei oska öelda aga kas see mõjutab ka miskit??
Re: K:termostaat
Ilmselt mõtled seda vaakumi majandust,mis on seotud lisaõhu pumba poolt pumbatava õhuga väljalaske kollektorisse.raimo kirjutas:ja veel on see mure et läks katki üks andur et pistik murdus küljest , andur asub roolivõimendi õlipotsiku kõrval et otse vaadates potsikust vasakul kus on mingid vaakum voolikud küljes . nimetust ei oska öelda aga kas see mõjutab ka miskit??
Vastav teema siin,loe läbi. forum/viewtopic.php?f=33&t=2196&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
6.pilt,seda pistikut mõtlesid?
Eriti midagi ei muutu...kui el.magnet klapp ei avane,siis lisaõhk väljalaske kollektorisse ei saa lihtsalt.Kui sul see pump toimib üldse siis tee pistik korda.
Otseselt mootori tööd see pistik ei puuduta.
Teemast veel,vb on asi väntvõlli anduris ikkagi.Liigutasid seda juhet küll natuke aga üldiselt kui juhe juba vana ja isolatsioon pragunenud,siis pole palju vaja et see andur jamama hakkab.
Mootori tuli põleb-tee diagnostika kodus,saad kohe veakoodi teada!
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K:termostaat
6pilt oli jah see pistik . Seda oli naha ja isolatsioonist et laiaks sulanud . Palju see andur maksta voiks voi saab kuskilt odavamalt kasutatud . Pakkuda okeks vastu tutikas hammasrihma kompl. Koos veepumbaga .
Re: K:termostaat
Raimo
Mul ootab laupäeval ka ees termostaadi vahetus, ainult et 2,2 mootoriga. Oskad sa saata infot, kuidas toimub jahutussysteemi õhutamine?
Plaanis on jahutusvedelikku mitte välja lasta, kuid paratamatult pääseb mingi kogus õhku vahetuse käigus jahutussysteemi.
Ette tänades,
Olzz
Mul ootab laupäeval ka ees termostaadi vahetus, ainult et 2,2 mootoriga. Oskad sa saata infot, kuidas toimub jahutussysteemi õhutamine?
Plaanis on jahutusvedelikku mitte välja lasta, kuid paratamatult pääseb mingi kogus õhku vahetuse käigus jahutussysteemi.
Ette tänades,
Olzz
Re: K:termostaat
PM mina vahetasin nii et lasin lõdvikud lahti , keerasi termostaadi ara ja panin samuti koik kokku nagu lahti võtsin . Nimelt kui tosooli sisse valasi ja auto kaima panin siis paisupaagile korki peale ei pannud ning alumist lõdvikut pigistasin aegaajalt ja saingi õhu katte . Endal kyll kuskilt õhutus nipleid ei leidnud:-) ja mul veel see jama et radikakyles olev jahutusanduri vahelt ka lekib tosooli et tuleb seib ara vahetada:-( aga asi ju lihtne iseenesest
Re: K:termostaat
Sai tehtud ka video diagnostikast , äkki keegi oskab aidata lugemisest et mis võib olla?? http://www.youtube.com/watch?v=SP6jprxa ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K:termostaat
0335 - crankshaft position sensor - circuit malfunction.
Ehk väntvõlli anduriga on probleeme. Juhtmestik, pistikud, andur ise või ecu
Ka minu omega on samamoodi jebinud ja lambist välja surnud jne. Vändaanduri vahetus lõpetas need piinad.
Soovitatavalt orig. osa ja kindlasti õige pistikuga.
Ehk väntvõlli anduriga on probleeme. Juhtmestik, pistikud, andur ise või ecu
Ka minu omega on samamoodi jebinud ja lambist välja surnud jne. Vändaanduri vahetus lõpetas need piinad.
Soovitatavalt orig. osa ja kindlasti õige pistikuga.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:termostaat
koorid lahti, tood audio/elektri poest isekahanema rüü uue juhtme joodad kui vaja, rüü peale , foolium ümber ja suurem isekahanev rüü otsa ja puhuri noh tulemasina või väikse põletiga saad ka tehtud.
Pigem on see juhtme viga kui anduri kui just mingit rket seespool ei ole ja vaata uuri, kui anduri tagant nüüd jue katki siis läks tosooli sinna sisse.
Head uut ja nokitsemist!
Pigem on see juhtme viga kui anduri kui just mingit rket seespool ei ole ja vaata uuri, kui anduri tagant nüüd jue katki siis läks tosooli sinna sisse.
Head uut ja nokitsemist!
Re: K:termostaat
Panin uue anduri kylge aga ei miskit ja jebib samuti edasi ,käivitan mingiaja ja tõmbab mootori kinni ja laseb edasi käiata , kui auto seisnud siis laheb ilusti . Kas kirjaklambriga saab ka ara nullida vead.?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K:termostaat
Ei saa.
Tõmbab kinni?
võta uuesti akujuhe maha, ühenda andur, pane kokku ja siis akujuhe peale.
Süüteküünlad keera maha kõik
F18 kaitse, küttepump järelt ära, süütepoolilt juhe maha.(tee starteriga selline tuulutus talle ettevaatlikult)lase seista tee jälle
Kontrolli õlivõrrast
Kui ei käivitu, ära pikalt käia lased silindrid täis kütet ja kati ka umbe jne
Tõmbab kinni?
võta uuesti akujuhe maha, ühenda andur, pane kokku ja siis akujuhe peale.
Süüteküünlad keera maha kõik
F18 kaitse, küttepump järelt ära, süütepoolilt juhe maha.(tee starteriga selline tuulutus talle ettevaatlikult)lase seista tee jälle
Kontrolli õlivõrrast
Kui ei käivitu, ära pikalt käia lased silindrid täis kütet ja kati ka umbe jne