Tere, pöördun oma murega siinse rahva poole, kuna enda mõistus enam peale ei hakka. Autoks '95 aasta Omega mida peaks liigutama tavaline 100kw ecotec. Ühel suvalisel päeval hakkas auto mootor ebaühtlaselt käima. Tundus nagu 1 silinder oleks tagant ära. Samal ajal läks põlema ka mootorituli armatuuris. Kiire kirjaklambridiagnost näitas kahte koodi: 38 ja 73. Lahtiseletatuna on need Heated oxygen sensor (HO2S)/oxygen sensor (O2S) - voltage low ja Mass air flow (MAF) sensor - voltage low. Mõlemad jubinad vahetati, kuid probleem jäi ikkagi püsima! Mootorituli põleb, auto ei käi ja diagnostika näitab ikka samu vigu.
Kas võib olla, et mingi kolmas asi näitab seesuguseid veakoode? Ehk siis vigane on hoopis muu detail. Lisaks kõigele muule vahetati prooviks ka aju, küünlad, nukaandur jne. Probleem on sama. Üks vana ecotec ei saa olla nii ülemõistuse asi, et seda käima ei saa. Niiet mida veel proovida?
K: Õhulugeja ja lambda veakoodid
Re: K: Õhulugeja ja lambda veakoodid
Vaata igaks juhuks järgi ega süüteküünlad pole õlisse uppunud. Siis veab kah ecoteci hämmingusse ja puterdama.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: Õhulugeja ja lambda veakoodid
Kui ma ise kirjaklambriga tegin, siis ma ei kustutanud. Aga hiljem "päris" diagnostiga väidetavalt kustutati. Ja tulid samad koodid uuesti. Kuidas muidu koduste vahenditega koode kustutada saaks? Akujuhe maha paariks tunniks?
Re: K: Õhulugeja ja lambda veakoodid
Autodatas oli minuteada selle kohta selline õpetus,et akujuhe 1min. lahti ühendada.Proovi.Heigo kirjutas:Kuidas muidu koduste vahenditega koode kustutada saaks? Akujuhe maha paariks tunniks?
Aga kui veakoodid uuesti tekivad(el.rikke tuli põlema läheb),siis viga sees endiselt sees ja tundub ka tõene vastus olema.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD