omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
kas keegi oskaks aidata selline murre et käige enam ei ole töötab ainult tagumine käik ja kolmas. Sügisel sai käigukasti otsa tihend ära vahetatud siis tilkus õli välja ma ei osanud kuskilt õli juurde panna vaid panin esi radiaatori juures olevatest torudest juurde.kui palju käiku kasti õli läheb ja kus on õige koht õli juurde panemiseks ise sellist kohta ei leidnud
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
forum/viewtopic.php?f=35&t=680" onclick="window.open(this.href);return false; siin põhimõtteliselt kirjas,kui palju mis õli ja kudas kontrollida õlitaset jne.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
ei tea kas asi võib olla filtis või siis õlis, käigukast ei taipa mis käiguga sõita ning paneeli tuled põlevad ( kui panen D siisauto ei liigu edasi vahel lööb vabakäigu peale ning neljaskäik puudub vahel harva siiski töötab ja veatuli ei sütti )
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
99% selektor lüliti otsad andnudsade80 kirjutas:ei tea kas asi võib olla filtis või siis õlis, käigukast ei taipa mis käiguga sõita ning paneeli tuled põlevad ( kui panen D siisauto ei liigu edasi vahel lööb vabakäigu peale ning neljaskäik puudub vahel harva siiski töötab ja veatuli ei sütti )
Kiiret pole aga jõudma peab !
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
Asub ta käigukasti vasaku külje peal juhtme kimp küljes.
Kui maili annad võin ka pildi saata üks täitsa olemas
Kus asud ise muidu
Kui maili annad võin ka pildi saata üks täitsa olemas
Kus asud ise muidu
Kiiret pole aga jõudma peab !
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
Lisan teistele seda veel, et need selector lülitite eluiga on ca 10 aastat, +/- 5 aastat veel otsa, see on, siis kui seda lülitit pole vahetatud, kuna seal on elektroonilised rajad mille peal sõidab siis see klemm, igakord kui te käiku vahetate asendite peal P, R, N, D, 3, 2, 1 siis asi tegelikult kulub. Lisaks on see süsteem nii loll, tihend, mis peaks seda kuivana hoidma laseb mingite aastate möödudes niiskust/vett sisse aga välja enam see ei tule ning külmade tulekutega siis võite ise arvata, mis kahju see jää seal hakkab paisudes tegema. Kuldsete kätega mehed ja muud sellised tüübid võivad selle ise ju alt ära võtta, puhastada, kuivatada ning korralikult ära hermetsiga kinni panna. Konkreetselt AS Carring pakub seda selector lülitit 4500 -5000 krooni vahel, ma ei tea, mis hind küll OÜ Forss tahab aga soovitan vaadata ka lammutustesse. Muidugi kohapeal võtke/laske lahti teha, siis on asi kindel.Tuju kirjutas:99% selektor lüliti otsad andnudsade80 kirjutas:ei tea kas asi võib olla filtis või siis õlis, käigukast ei taipa mis käiguga sõita ning paneeli tuled põlevad ( kui panen D siisauto ei liigu edasi vahel lööb vabakäigu peale ning neljaskäik puudub vahel harva siiski töötab ja veatuli ei sütti )
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
Kui carring küsis õhulugeja eest 4800eek ja sain lõpuks sama orig asja raunex-st selle veidi üle 2200 eest,siis ei imestaks,kui ka selectorlüliti on raunex-s või siis forsis 2 korda odavam ehk 2000 ringis,aga tuleb uurida asja.Jospa kirjutas:Lisan teistele seda veel, et need selector lülitite eluiga on ca 10 aastat, +/- 5 aastat veel otsa, see on, siis kui seda lülitit pole vahetatud, kuna seal on elektroonilised rajad mille peal sõidab siis see klemm, igakord kui te käiku vahetate asendite peal P, R, N, D, 3, 2, 1 siis asi tegelikult kulub. Lisaks on see süsteem nii loll, tihend, mis peaks seda kuivana hoidma laseb mingite aastate möödudes niiskust/vett sisse aga välja enam see ei tule ning külmade tulekutega siis võite ise arvata, mis kahju see jää seal hakkab paisudes tegema. Kuldsete kätega mehed ja muud sellised tüübid võivad selle ise ju alt ära võtta, puhastada, kuivatada ning korralikult ära hermetsiga kinni panna. Konkreetselt AS Carring pakub seda selector lülitit 4500 -5000 krooni vahel, ma ei tea, mis hind küll OÜ Forss tahab aga soovitan vaadata ka lammutustesse. Muidugi kohapeal võtke/laske lahti teha, siis on asi kindel.Tuju kirjutas:99% selektor lüliti otsad andnudsade80 kirjutas:ei tea kas asi võib olla filtis või siis õlis, käigukast ei taipa mis käiguga sõita ning paneeli tuled põlevad ( kui panen D siisauto ei liigu edasi vahel lööb vabakäigu peale ning neljaskäik puudub vahel harva siiski töötab ja veatuli ei sütti )
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
Aitäh kes viitsisid sellega tegeleda.....viga oligi selektori lülitis ning õli oli ka 3.5 liitrit vähem kui vaja!diagnostika poolt hoidsin sellega raha kokku
SUURED TÄNUD

- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
3.5L vähema kui vaja e. normist oli -3,5L või kastis oli 3,5L?!sade80 kirjutas:Aitäh kes viitsisid sellega tegeleda.....viga oligi selektori lülitis ning õli oli ka 3.5 liitrit vähem kui vaja!diagnostika poolt hoidsin sellega raha kokkuSUURED TÄNUD
Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
3.5l valasin juurde, kui käikukastis norm on 4.4l siis mull oli ainuld 1l sees ei tea millest ta sõitis3.5L vähema kui vaja e. normist oli -3,5L või kastis oli 3,5L?!

Re: omega b 2,0 ecotec automaatkast ei tööta
õli pannakse alt juurde. seda peab tegema kahekesi. auto alla vaja pääseda. keerad kasti küljest punni ära ja teine paneb auto käima, laseb käigud läbi ja jätab tagumise käigu sisse. teine alt samal ajal paneb õli niipalju kui hakkab august välja tulema.