K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Tervist klubilised.
Oman Omegat,mootor 2,0 85kw,automaat kastiga ja aastast 1994. Räägin kõik algusest,mis juhtunud on.
Sõitsin kenasti oma 40 kilomeetrit,jätsin auto seisma ja sai käidud poes sisseoste tegemas. Autosse tagasi minnes käivitades,enam masin käima ei läinud. Tegi vaid "tõks-tõks-tõks",seegi hääl tuli starterist. Kuna aku juhtmete peal olemas indikaator näitab palju hetkel akus voolu,hetk enne käivitust näitas seegi 12,3v. Enda meelest oli loogiline,et peaks justkui käivituma.
Ainukeseks kahtluseks jäi starter. Kuna vahetus lihtne,soetasin kiirelt "uue" starteri.Peale starteri vahetus,auto käivitus koheselt. Kuid jällegi,järgmise päeva hommikul,enam käima ei lähe. Panen peale akule krokodillid,annan teise masinaga gaasi ja auto käivitub. Hommiku hetkel näitas voltmeeter 12,2V. Kui auto töötab näitab 14,2-14,6V.Nüüd päeval sain tehtud linnavahel omad toimingud jätsin seisma,käivitasin jne. kõik oleks justkui korras,kuid nüüd umbes 8tundi hiljem,enam ei käivitu.
Aku napilt aasta vana.
Lugesin ka teistest foorumitest,et äkki kusagil mingi voolutarbimine töötab vms.
Kõiksugu ideed ja ettepanekud oleksid väga teretulnud.
Olen tänulik,kui saate kaasa aidata!
Oman Omegat,mootor 2,0 85kw,automaat kastiga ja aastast 1994. Räägin kõik algusest,mis juhtunud on.
Sõitsin kenasti oma 40 kilomeetrit,jätsin auto seisma ja sai käidud poes sisseoste tegemas. Autosse tagasi minnes käivitades,enam masin käima ei läinud. Tegi vaid "tõks-tõks-tõks",seegi hääl tuli starterist. Kuna aku juhtmete peal olemas indikaator näitab palju hetkel akus voolu,hetk enne käivitust näitas seegi 12,3v. Enda meelest oli loogiline,et peaks justkui käivituma.
Ainukeseks kahtluseks jäi starter. Kuna vahetus lihtne,soetasin kiirelt "uue" starteri.Peale starteri vahetus,auto käivitus koheselt. Kuid jällegi,järgmise päeva hommikul,enam käima ei lähe. Panen peale akule krokodillid,annan teise masinaga gaasi ja auto käivitub. Hommiku hetkel näitas voltmeeter 12,2V. Kui auto töötab näitab 14,2-14,6V.Nüüd päeval sain tehtud linnavahel omad toimingud jätsin seisma,käivitasin jne. kõik oleks justkui korras,kuid nüüd umbes 8tundi hiljem,enam ei käivitu.
Aku napilt aasta vana.
Lugesin ka teistest foorumitest,et äkki kusagil mingi voolutarbimine töötab vms.
Kõiksugu ideed ja ettepanekud oleksid väga teretulnud.
Olen tänulik,kui saate kaasa aidata!
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
jep kas kuskil tarbine, mõõda ära vb olla u. 20mA. ja kui see korras siis aku lihtsalt peetis. pinget võib näidata aga lihtsalt ei mahuta enam 

Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
12,2 V on ilmselgelt vähe.Korralikult laetud akul peab klemmipinge 12,5 V-12,6 V.
Ja külmaga on vaja erku käivitusvoolu,kui mingi tarbija vaikselt akut tühjendab,siis hommikuks polegi enam "särtsu" akus.
Nagu aru saada,siis kui mootor töötab,laeb ka korralikult.
Kõige lollikindlam varjant-ööseks aku ots maha ja siis hommikul uuesti ots külge ja käivitad.Kui käivitub nagu vaja,siis aku ok.Ja pead hakkama kontrollima mis asi nõnda salaja on voolu tarbima hakanud.
Tester külge ja hakkad kaitsmeid ükshaaval läbi lappima et mis ahel sedasi salaja voolu tarbib,kui süüde väljas.
Ja külmaga on vaja erku käivitusvoolu,kui mingi tarbija vaikselt akut tühjendab,siis hommikuks polegi enam "särtsu" akus.
Nagu aru saada,siis kui mootor töötab,laeb ka korralikult.
Kõige lollikindlam varjant-ööseks aku ots maha ja siis hommikul uuesti ots külge ja käivitad.Kui käivitub nagu vaja,siis aku ok.Ja pead hakkama kontrollima mis asi nõnda salaja on voolu tarbima hakanud.
Tester külge ja hakkad kaitsmeid ükshaaval läbi lappima et mis ahel sedasi salaja voolu tarbib,kui süüde väljas.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Tänud,vastuste eest.
Tulevaks ööks,kisun juhtme maha,vaatan mis hommikul toimub siis.
Tulevaks ööks,kisun juhtme maha,vaatan mis hommikul toimub siis.
- AnvarV
- Üldmoderaator
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 17 Juul 2012 22:24
- Asukoht: Rakvere/Tallinn
- Has tänanud: 12 korda
- Been tänatud: 28 korda
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Ma pakuks hoopis lihtsamat varianti. Kui ta ainult tõksutab, siis ilmselgelt on sul akujuhtmed sitasti peal. Keera kõvasti kinni ja asi peaks matsupill olema. 

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Kehvad kontaktid
Võta massid ja starteri juhe puhasta ka akujuhtmed(midagi halba ei tee), määri ära ja proovi.
Võta massid ja starteri juhe puhasta ka akujuhtmed(midagi halba ei tee), määri ära ja proovi.
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Sigullile viskan akuotsa peale ja käivitub nagu vaja,ei mingit polti/pingutamist.Ka vana omegaga sama asi läbi tehtud,aint selle vahega et käega nati surusin akuotsa peale.Seda eeldusel et akuotsad ja aku "klemmid" oksiidivabad/puhtad!AnvarV kirjutas:Ma pakuks hoopis lihtsamat varianti. Kui ta ainult tõksutab, siis ilmselgelt on sul akujuhtmed sitasti peal. Keera kõvasti kinni ja asi peaks matsupill olema.
Viga vast ikka mujal.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: K: 2,0 85kw Omega B,ei käivitu
Nii puhastatud akuklemmi juhtmed,korralikult kinni keeratud.Siiamaani "ptui-ptui-ptui",iga hommik 12,3-12,4 V.Auto käivitub laksust.
Loodame,et nii ka jääb.
Loodame,et nii ka jääb.
