Matt oli jah jah algul märg aga võtsin selle ära kuna see tundus olema niiskusest. Nüüd ei ole enam märjaks läinud. Ja vedelik kadus ikka isuga, kuid kus kohast ta välja pressib Kakkusin ka selle nn kolmikraani ära sealt aga silmaga nagu vigu ei tuvasta Eks peab ära vahetama siis näib kas oli viga selles.
Old Opels Never Die,They Just Go FASTER! Y32SE + LSD manu/3,2 ATM /3.0 manu
Mul juhtub vahest talvel et jahutusvedelik järsku kaob. Varem kadus vähem korraga aga see talv ükskord tartusse sõites, vahetult enne Tartut kõrgete pööretega möödasõidu järel hakkas salongi külma õhku puhuma ja temperatuuri näidik muutus ebastabiilseks. Esimesest bensukast ostsin 4 liitrise antifriisi ja see läks praktiliselt täielikult sisse ära. Kartsin et kuskilt voolik katki, aga ei - hoidis sees paar nädalat, kuni jälle üllatas ja pidin 3 liitrit peale valama. Nüüd jälle püsib, aga juhi taga-istuja jalgealune on jahutusvedelikku täis.
Kuidas see vedelik sinna saab? ja kust peaksin viga otsima?
Jälg jääb ikka aga kustkohast viga otsima hakata ja mis tingimustes on küsimus.
Kolmikkraani kui sellist lähemalt uurides kui see ka lekib siis jahutusvedelik kui see on ka kuivanud aurustunud üldiselt jätab valged jutid endast maha a ma kirjutasin, et kui see kraan lekkima hakkas ja seda kanalis sai passitud siis tuli sealt juga otse alla ja osa viskas käigukasti poole tunnelimati vahele ja seda käega katsuda on märg aga sõidust tulnud masin tilgub soojas garaasis ja on märg igatepidi.
Sõidu ajal ilmunud viga kapotti avades oli tunda õrnalt jahutusvedeliku lõhna muud midagi.Uuesti sai täidetud ja midagi ei tilkunud kuskilt värske lume peale vahetult auto alla.
Viskab portsu välja ja on vaikus kõik töötab jälle nagu uus aga oma temperatuuri ja vaakumi juures kummitab viga jälle.
Lihtne, eemalda vaakumvoolik tõmba kraanile kott pähe ja tee testringe, kui lekib on asi kotis ja kui salongiradika ringist eemaldad pane torud vahele ära tee pimedaks neid ja vana salongradikatorudest on lihtne ka sellist konstruid teha , 3 min ja valmis.
Võid ka kanalis oodata kui midagi sealt välja pritsima hakkab.See viga ei ole selline, et pidevalt jookseb.
Kui sa "hõõguvat" jahutusvedelikku ei leia letilt ja seda ei ole mõtet ka segada teise jahutuse ja veega sest lamp ei näita.
Võid spetsainet ka lisada ja uv lambiga lekkeid otsida kui neid ei suuda tuvastada lihtsamal meetodil.
segaseks jääb ikkagi see kuidas jahutusvedelik tagaistuja jalgade alla jõuab. Mul autos "kummikausid" ja taga pealegi keegi ei istu, niiet lumevesi see kindlasti ei ole.
no mul on nii et taga istujate jalgealt kühveldan seda sinist vedelikku ikka plast topsiga vahepeal välja !!
esimeste mattide alused on ainult kas väga kergelt jahutusvedelikused või päris kuivad.
Peab ikka kuhugi garaazi viima targematele vaadata, jahutusvedeliku ostmine hakkab juba oluliseks väljaminekuks muutuma.
Lugesin vana teemat ja mul sama asi, jahutusvedelik kaob.
Auto on 1997 omega, 2.0 l ,
Eelmine kuu sai auto ostetud, kohe vaatasin , et tosool kaob. Vahetati ära termostaat, alumine kolmik voolik, see oli auklik.
Kuid tosool kaob endiselt.
Lumepeal ka mingit loiku ei avastanud.
Täna käisin töökojas ja alt ei olnud kuskilt märga näha, ise ja remondimees ei avastanud mingit leket.
Tagant ka nagu ei tule sellist paksemat tossu, et kahtlustaks plokikaane tihendit.
Mootor töötab ka normaalselt. Noh, käimapanemisel üks küünal kohati jukerdab, kuid hakkab ka suht kohe tööle.
Küünlad on ka suht OK.
Panin isegi lekkepeatamise vedelik sisse, ei midagi.
Iga 3 päeva tagant valan umbes 1l juurde, ehk siis umbes 100 km tagant
Kas see võib olla salongiradikas, või on veel mingeid võimalusi.
Mulle öeldi diagnoosiks et ikkagi salongi radikas lekib, ja vaja armatuur eest ära võtta et seda uurida.
Mis aga kujuneb päris kalliks lukksepa töötundi arvestades.
Praegu auto seisab, ja mõtlen mis teha.
wari kirjutas:Mulle öeldi diagnoosiks et ikkagi salongi radikas lekib, ja vaja armatuur eest ära võtta et seda uurida.
Mis aga kujuneb päris kalliks lukksepa töötundi arvestades.
Praegu auto seisab, ja mõtlen mis teha.
Mis siin ikka pikalt mõelda,foorumis salongiradika vahetuse teema olemas.Soovitan osta aga originaal salongiradikat,odav järelturu oma ei tooda sooja piisavalt.
Kasutatud radikas(korralik muidugi)läbi pesta äädikaga ja siis paika ühendada.