Tim´i Omega FL 2,2 2001a.
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Vahepeal edukalt sõidetud masinaga(paar korda auto Pärnuski käinud),käigukast rohkem pole tembutanud...tüi-tüi-tüi(kolm korda üle õla)
Aga üks uus asi minu jaoks.Nimelt kui mootor seisma jätta ja autos edasi olla ja nt.raadiot kuulata,siis umb.5min.pärast on kuulda armatuuri all miskit relee klõpsu.Algul nagu ei saanudki aru,et mis ja kas ikka relee klõpsatus aga nüüdseks olen aru saanud,et mingi aja möödudes lülitab relee mingi suurema tarbija järelt ära.
Oskab keegi öelda mis relee seal sedasi toimetab ja miks?
Aga üks uus asi minu jaoks.Nimelt kui mootor seisma jätta ja autos edasi olla ja nt.raadiot kuulata,siis umb.5min.pärast on kuulda armatuuri all miskit relee klõpsu.Algul nagu ei saanudki aru,et mis ja kas ikka relee klõpsatus aga nüüdseks olen aru saanud,et mingi aja möödudes lülitab relee mingi suurema tarbija järelt ära.
Oskab keegi öelda mis relee seal sedasi toimetab ja miks?
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
See peaks olema see, et auto jääb nn magama, mis releega täpset tegu ei oska ütelda.Tim kirjutas:Vahepeal edukalt sõidetud masinaga(paar korda auto Pärnuski käinud),käigukast rohkem pole tembutanud...tüi-tüi-tüi(kolm korda üle õla)
Aga üks uus asi minu jaoks.Nimelt kui mootor seisma jätta ja autos edasi olla ja nt.raadiot kuulata,siis umb.5min.pärast on kuulda armatuuri all miskit relee klõpsu.Algul nagu ei saanudki aru,et mis ja kas ikka relee klõpsatus aga nüüdseks olen aru saanud,et mingi aja möödudes lülitab relee mingi suurema tarbija järelt ära.
Oskab keegi öelda mis relee seal sedasi toimetab ja miks?
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Vahepeal natuke nokitsenud masina kallal.
Esuste piirajate puksid uued pandud.


Tootekood.Forss tahtis 4tk eest 5.- saada,ühe suutsin juba omast lollusest puruks taha.

Süüteküünlad uued.Bosch super 4´jad läksid paika.
Küünlaid vahetama asudes tuli selline asi välja.Et siis uuetüübi süütemoodul,vähemalt pole vaja juhtmetega mässata.Ja opelaasist remondiajalugu uurides,tuli välja et 2011a. pandi uus süütemoodul.

Bens.filter vahetatud.Esialgu miski odavama otsa filter.Kui "kunagi" viitsin bens.paagile uuesti pilgu peale visata,siis teen paagile korraliku puhastuse(korra olen paagi lahti kiskunud pealt ja oli päris ok sisu) ja siis korralik filter kah vahele.
Vana filter paras roostekäkk ja nagu ikka mul nende filtritega on olnud,sisu jällegi lahti sees



Lähipäevil ees piduriõli ja roolivõimendi vahetus.
Ja muresid kah,nö.auto/mutrivõtme kujutisega tuli lähipäevil paar korda põlenud,esialgse info põhjal tegu esimese lambda veaga.Täpselt ei tea veel,vaja kindlasit diagnostika kaabli abil viga tuvastada.
Esuste piirajate puksid uued pandud.


Tootekood.Forss tahtis 4tk eest 5.- saada,ühe suutsin juba omast lollusest puruks taha.

Süüteküünlad uued.Bosch super 4´jad läksid paika.
Küünlaid vahetama asudes tuli selline asi välja.Et siis uuetüübi süütemoodul,vähemalt pole vaja juhtmetega mässata.Ja opelaasist remondiajalugu uurides,tuli välja et 2011a. pandi uus süütemoodul.

Bens.filter vahetatud.Esialgu miski odavama otsa filter.Kui "kunagi" viitsin bens.paagile uuesti pilgu peale visata,siis teen paagile korraliku puhastuse(korra olen paagi lahti kiskunud pealt ja oli päris ok sisu) ja siis korralik filter kah vahele.
Vana filter paras roostekäkk ja nagu ikka mul nende filtritega on olnud,sisu jällegi lahti sees




Lähipäevil ees piduriõli ja roolivõimendi vahetus.
Ja muresid kah,nö.auto/mutrivõtme kujutisega tuli lähipäevil paar korda põlenud,esialgse info põhjal tegu esimese lambda veaga.Täpselt ei tea veel,vaja kindlasit diagnostika kaabli abil viga tuvastada.
Viimati muutis Tim, 14 Veebr 2013 00:28, muudetud 2 korda kokku.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Mootori tuli on nüüd jäädavalt põlema hakanud.Tuleb rahakotti kergendama hakata rsk.
Ja selline asi kahh,on keegi oma uuemal omegal tuledelüliti polkis oleva piiskuja elimineerinud.Ilgelt häirib see piiks kui võti süütelukus ja uks lahti teha,koguaeg lõksuta võtmega seal süütelukus-varsti puruks luku sisu.
Samas on tunne,et see piiks on sama süsteem,kui tuled põlema jäävad ja ukse avad
Ja selline asi kahh,on keegi oma uuemal omegal tuledelüliti polkis oleva piiskuja elimineerinud.Ilgelt häirib see piiks kui võti süütelukus ja uks lahti teha,koguaeg lõksuta võtmega seal süütelukus-varsti puruks luku sisu.
Samas on tunne,et see piiks on sama süsteem,kui tuled põlema jäävad ja ukse avad

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Piduritega tegeletud 2 päeva vahelduva eduga.
Piduri õli vahetatud,kettad/klotsid konrollitud.Lähiajal tuleb uued sõidupiduri koltsid hankida.
Piduri kolvid liiguvad kõik(käega liigutatavad),samuti esipidurite nö.liugtapid(vms nimetus neil iganes on,ujuvatel pidurisadulatel) ja õhutusnipplid keerasid kõik kenasti lahti.
Käsipidur oli üle ootuste heas seisukorras,küllap on siin oma osa atm P funktsioonil(ei ole käsipidurit peale unustatud)Esimest korda näen nii heas seisukorras käsipiduri trumlit,klotside kulumisrant pigem kosmeetiline(kerge roosterant),nats relaka lamellkettaga roostet eemaldatud ja asi ok.
Ja samuti reguleerimis jublakad liikusid mureta ja konsul(mida tross tõmbab) porikaitse kummid terved.
Näha on et pidurite kallal ei ole käidud,kui siis sõidupidurite klotside vahetus.Käsipiduril kõik GM kirjadega sinised klotsid sees(küll aga silmnähtavalt kulunud katetega).
Kõik suportite poldid kõvasti kinni,algul arvasin,et roostes aga sinine keermeliim oli vahel-tehase värk alles...
Mõned pildid tööst.
Vana piduri õli,nagu tökat...tehase oma vist

Õlipaagis kah kena sete sees.


Töö käik.Tagumine osa.



Esipidur.




Ja muidugi hea abimees edaspidiseks et poldid kinni ei roostetaks.

Piduri õli vahetatud,kettad/klotsid konrollitud.Lähiajal tuleb uued sõidupiduri koltsid hankida.
Piduri kolvid liiguvad kõik(käega liigutatavad),samuti esipidurite nö.liugtapid(vms nimetus neil iganes on,ujuvatel pidurisadulatel) ja õhutusnipplid keerasid kõik kenasti lahti.
Käsipidur oli üle ootuste heas seisukorras,küllap on siin oma osa atm P funktsioonil(ei ole käsipidurit peale unustatud)Esimest korda näen nii heas seisukorras käsipiduri trumlit,klotside kulumisrant pigem kosmeetiline(kerge roosterant),nats relaka lamellkettaga roostet eemaldatud ja asi ok.
Ja samuti reguleerimis jublakad liikusid mureta ja konsul(mida tross tõmbab) porikaitse kummid terved.
Näha on et pidurite kallal ei ole käidud,kui siis sõidupidurite klotside vahetus.Käsipiduril kõik GM kirjadega sinised klotsid sees(küll aga silmnähtavalt kulunud katetega).
Kõik suportite poldid kõvasti kinni,algul arvasin,et roostes aga sinine keermeliim oli vahel-tehase värk alles...
Mõned pildid tööst.
Vana piduri õli,nagu tökat...tehase oma vist


Õlipaagis kah kena sete sees.


Töö käik.Tagumine osa.



Esipidur.




Ja muidugi hea abimees edaspidiseks et poldid kinni ei roostetaks.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Kettad on ilusad jh.. Ajad kadedaks.. Kui kunagi korraliku vallari alla saab siis peab vist endal ka kettad ära vahetama
Piduriõli värvus ei kannata kriitikat:D

Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Esimesed udutuled uued pandud.Tänud veelkord Reimsile kes mulle hea hinnaga uued tuled müüs!

A varuosa tuled

Mis on tule sees?


Uus ja vana pirn.Vana veel põles tule sees.

Tuled ees.



A varuosa tuled


Mis on tule sees?


Uus ja vana pirn.Vana veel põles tule sees.


Tuled ees.


Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Vahepeal oli aega natuke masina kallal jällegi nokitseda.Läbisõitu minu käes tagasihoidlikud ~4,5 tuh.km´i tekkinud mõne kuuga.
Lõpuks ka roolivõimendi õli vahetatud.1,5L õliga "loputasin" süsteemi läbi.Lõpuks jäi õlipaaki suht puhas punane õli
vana õli ilmselt tehase oma-paras pask oli sees
Oleks õli rohkem olnud,oleks veelgi läbipesu teinud.
Nüüd masinal kõik vedelikud uued va differ,selle rambaga on aga teised plaanid esialgu...
Uued,kenad kollase klaasiga suunatulepirnid pandud,vanadel oli aimatav kiht kollast värvi.Tuled kõik seda pahhna täis,tagatuled sai tolmuimejaga üle käidud ja siis niiske lapiga veel seest üle.Tagurdustuled nüüd hoopis paremini valgustavad,sinna peab ka midagi etemat vaatama.
Esiustel tuled ei põlenud,mõlemal poolel pimedus.Ühel pool porn läbi aga imelik et peale toimiva pirni paigaldust ei hakanud ikka põlema,tester voolu ei näidanud.Ukse sisse mineva juhtmekimbu keerasin lahti ja mässasin...ikka pirn ei põlenud.
Lõpuks kui teise ukse kallale asusin,siis nägin et seal üldse pistik tule küljest lahti.Pistik külge ja tuled põlesid.Mingi aeg peaks ustesse led pirnid panema...
Armatuuris ja tulede lülitusplokis kah uued pirnid sees,näeb pimedas kus midagi on...Samas nigunii juba aastatega kõik liigutused käe sisse kulunud,pimesi võib udukaid lülitada jne.
Samas mured kummitavad jällegi.
Ükspäev hanges kinni istudes ja samas kohe pikemale sõidule minnes otsustas käigukast jälle käigu alla vahetada ja nii jäigi...aitas taaskäivitus.Lähiajal peaks foorumist müüa sõnul toimiv selector minuni jõudma,vahetan ära ja vaatab mis see käigukast edaspidi teeb rsk.
Lõpuks ka roolivõimendi õli vahetatud.1,5L õliga "loputasin" süsteemi läbi.Lõpuks jäi õlipaaki suht puhas punane õli


Nüüd masinal kõik vedelikud uued va differ,selle rambaga on aga teised plaanid esialgu...
Uued,kenad kollase klaasiga suunatulepirnid pandud,vanadel oli aimatav kiht kollast värvi.Tuled kõik seda pahhna täis,tagatuled sai tolmuimejaga üle käidud ja siis niiske lapiga veel seest üle.Tagurdustuled nüüd hoopis paremini valgustavad,sinna peab ka midagi etemat vaatama.
Esiustel tuled ei põlenud,mõlemal poolel pimedus.Ühel pool porn läbi aga imelik et peale toimiva pirni paigaldust ei hakanud ikka põlema,tester voolu ei näidanud.Ukse sisse mineva juhtmekimbu keerasin lahti ja mässasin...ikka pirn ei põlenud.
Lõpuks kui teise ukse kallale asusin,siis nägin et seal üldse pistik tule küljest lahti.Pistik külge ja tuled põlesid.Mingi aeg peaks ustesse led pirnid panema...
Armatuuris ja tulede lülitusplokis kah uued pirnid sees,näeb pimedas kus midagi on...Samas nigunii juba aastatega kõik liigutused käe sisse kulunud,pimesi võib udukaid lülitada jne.
Samas mured kummitavad jällegi.
Ükspäev hanges kinni istudes ja samas kohe pikemale sõidule minnes otsustas käigukast jälle käigu alla vahetada ja nii jäigi...aitas taaskäivitus.Lähiajal peaks foorumist müüa sõnul toimiv selector minuni jõudma,vahetan ära ja vaatab mis see käigukast edaspidi teeb rsk.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Pole mõnda aega kirjutanud...
Pm.kalla-talla režiim peale suuremat hooldus maratoni olnud.Hoolde pale muidu juba kenake summa läind.
Seda kallamist on aga suht palju.Esiteks kohalikud mõne km.külmad otsad ja lisaks mõni kuu põleva mootori tulega ringi sõitmist+kohati väga ebaloogiline käiguvahetus ATM´i poolt
Samas maanteel keskmine kulu 7,4(compu järgi) viimane test.Midu kohalikud sõidud 11-11,5 sajale.
Suvel kuri plaan man.kastile üleminek teha,põhikomponendid olemas (teisest masinast ülejääk).
Hiljuti siis natuke enne 10K esimene "päris" õlivahetus tehtud,õli kulu on suht olematu õnneks.Samas kui auto on juba ööpäeva seisnud,siis külmkäivitusel teienekord nagu kerget õlikärsakat tunda
Õlifiltri lõikasin kah lahti,elemendis kerge sete(ilmselt tahm).Teisel omegal oli peale esimest "päris"õlivahtetust ikka korralik sete filtris,ca.40% võiks öelda.Hiljem vahetasin poole õlivahetus välba peal filtrit ja 2-3 õlivahetsega sain vanal masinal mootori siis lõpuks seest puhtaks.
Samas olles nende õlifiltrite sisuga juba kursis,hakkas härirma Mahle(longlife) õlifiltri sisu ehitus.Element papist nagu ikka,kenasti servad koos ja elementi toetab põhja alt tugev vedru.Aga kinnitus flantsi ja elemendi tagasivoolu vahel pole ühtki tihendit.Kehvematel olen täheldanud seal vahel papist tihendit(Fram) ja parematel on seal vahel paksem kummitihend(GM)...
Eile käisin tõstuki peal masinaga.Ees koliseb midagi,juba oli kartus et vana omaniku poolt muretsetud optimali toodang rooliotste näol(suht pehmed juba siiski) aga õnneks stabika kont ja pendelhoob.Viimane on juba varuks olnud kapi otsas mõnda aega.
Ja esiõõtsade puksid ootavad kah oma järge,suht pehmed teised...
Ja üks hommik sõitsin tööle kiirustades kivi otsa,pihta sai siis lanseron-mastiks maas ja korralikult kraapis ära.Metssead raisad
olid öösel kruusateel vandaalitsemas käinud ja suuremad kivid millegipärast tee keskelt välja tuuseldanud,ei pannud vihmasajus kohe tähele ja nii see pauk põhja all käiski...
Pm.kalla-talla režiim peale suuremat hooldus maratoni olnud.Hoolde pale muidu juba kenake summa läind.
Seda kallamist on aga suht palju.Esiteks kohalikud mõne km.külmad otsad ja lisaks mõni kuu põleva mootori tulega ringi sõitmist+kohati väga ebaloogiline käiguvahetus ATM´i poolt

Samas maanteel keskmine kulu 7,4(compu järgi) viimane test.Midu kohalikud sõidud 11-11,5 sajale.
Suvel kuri plaan man.kastile üleminek teha,põhikomponendid olemas (teisest masinast ülejääk).
Hiljuti siis natuke enne 10K esimene "päris" õlivahetus tehtud,õli kulu on suht olematu õnneks.Samas kui auto on juba ööpäeva seisnud,siis külmkäivitusel teienekord nagu kerget õlikärsakat tunda

Õlifiltri lõikasin kah lahti,elemendis kerge sete(ilmselt tahm).Teisel omegal oli peale esimest "päris"õlivahtetust ikka korralik sete filtris,ca.40% võiks öelda.Hiljem vahetasin poole õlivahetus välba peal filtrit ja 2-3 õlivahetsega sain vanal masinal mootori siis lõpuks seest puhtaks.
Samas olles nende õlifiltrite sisuga juba kursis,hakkas härirma Mahle(longlife) õlifiltri sisu ehitus.Element papist nagu ikka,kenasti servad koos ja elementi toetab põhja alt tugev vedru.Aga kinnitus flantsi ja elemendi tagasivoolu vahel pole ühtki tihendit.Kehvematel olen täheldanud seal vahel papist tihendit(Fram) ja parematel on seal vahel paksem kummitihend(GM)...
Eile käisin tõstuki peal masinaga.Ees koliseb midagi,juba oli kartus et vana omaniku poolt muretsetud optimali toodang rooliotste näol(suht pehmed juba siiski) aga õnneks stabika kont ja pendelhoob.Viimane on juba varuks olnud kapi otsas mõnda aega.
Ja esiõõtsade puksid ootavad kah oma järge,suht pehmed teised...
Ja üks hommik sõitsin tööle kiirustades kivi otsa,pihta sai siis lanseron-mastiks maas ja korralikult kraapis ära.Metssead raisad


Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Tegelesin siis ükspäev gaasiklapi puhastamisega.Üsna mitu tundi mässasin,kulutasin puhastamise peale hulka kaltsu ja paberit ära,lahti leotasin diisliga ja "loputasin" foam remover´iga(atsetoon pm.)Sodi hulk(tahm)mis sisselaske kollektori seintelt/põhjast välja tuli ikka üsna suur,ei mäleta et teisel omegal oleks seal selline sete olnud.Selle pasa kättesaamine sisselaske kollektori põhjast oli juba katsumus omaette,abiks tolmuimeja,jupp voolikut ja kalts vooliku ümber...
aga puhtaks sain.
Pärast tegin ka uue tihendi aga täna avastasin,et nagu lonkab tühikäigul,vb.saab uue tihendi vahelt lisaõhku.Samas niigi õhukulumõõtur jebib,panin mootori prooviks tööle,ilma et õhukulumõõtur oleks sisselaske vahele ühendatud(pistik oli siiski küljes) ja töötas norm
Paar pilti ka.
Sisselase.

Enne-pärast.




Sisselaske osa.
Puhstatud egr ava.See mis seal sisselaske kollektoris sees toimub(egr kanal),seda ei tea vanakurat ise kah.

Ja sisselaske põhi.


Pärast tegin ka uue tihendi aga täna avastasin,et nagu lonkab tühikäigul,vb.saab uue tihendi vahelt lisaõhku.Samas niigi õhukulumõõtur jebib,panin mootori prooviks tööle,ilma et õhukulumõõtur oleks sisselaske vahele ühendatud(pistik oli siiski küljes) ja töötas norm

Paar pilti ka.
Sisselase.

Enne-pärast.




Sisselaske osa.
Puhstatud egr ava.See mis seal sisselaske kollektoris sees toimub(egr kanal),seda ei tea vanakurat ise kah.

Ja sisselaske põhi.

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Ükspäev siis leidsin natuke aega olevat,et juhiuks lahti kiskuda-välimine link käis raskelt,oli tunne et kohe-kohe murran ära.
Polstri kättesaamine oli juba paras katsumus,kartsin midagi ära lõhkuda kui jõuga asja kallale asuda,lõpuks sain siiski jõuga polstri maha...
Lingi kaudu juhitav luku avamis varda pikkuse reguleerimis jublakas tahtis pealekeeramist saada,levinud viga omegatel muideks.Mul aga uuel masinal ukse sees külgturvapadja miskine andur ja 2 turvatoru ukse sees,vanal masinal oli 1 toru ja ruumi küllaga,mida aga FL ukse sees pole...
Kui juba siis juba,otsustasin ka ühtlasi lukustusmehhanismi üle kontrollida,jebis teine talvel(kulmus ää aeg-ajalt).Aga selle lukustuse kättesaamine ja varraste lahti ühendamine oli katsumus omaette.Suutsin ühe plastikust varda kinniti kah ära lõhkuda,õnneks oli kuuri all paar lukustusmehanismi varuks...midagi hullu polnud,lihtsalt tahtis nati määrimist see süsteem.
Kokkupannes oli juba kell sealmaal et läks õues pimedaks ja tuli ukse sees asju käsikaudu kokku panna.Tunniajasest planeeritud tööst sai kogematta aga 3 tunnine katsumus
Vähemalt uks avaneb kergelt ja talvel ei tohiks külmumist kah esineda.
Ukse tööst paar pilti.Lukustusmehhanism tundub 1:1 B omegaga sobivat.Niipalju kahh veel...FL uksel on polstri äärte kinnituskruve vähem millegipärast
Vanal omegal oli all ääres kruve rohkel ja luku pool ääres oli plast tüübleid 2.uuel aga ainult 1 ja see ei taha hästi tervet pikka külge kinni hoida...lisaks on kellegi kuri käsi eelnevalt seal juba keerme üle keeranud.


Kurjajuur.

Töömaa.

Veermik teeb juba korrailikku kolinat,jupid tellimuses ja järgmine nädal tuleb hakata veermikuga tegelema.
Ja eile avastasin et ei puhu külma kui temp.LO peale seada,ac kompressor rakendub küll aga salongi minev peenem toru ei lähe korralikult külmakski,ilmeslt on ac süsteem suht äärepeal selle külmaainega,peab lisa laskma panna millalgi.
Polstri kättesaamine oli juba paras katsumus,kartsin midagi ära lõhkuda kui jõuga asja kallale asuda,lõpuks sain siiski jõuga polstri maha...
Lingi kaudu juhitav luku avamis varda pikkuse reguleerimis jublakas tahtis pealekeeramist saada,levinud viga omegatel muideks.Mul aga uuel masinal ukse sees külgturvapadja miskine andur ja 2 turvatoru ukse sees,vanal masinal oli 1 toru ja ruumi küllaga,mida aga FL ukse sees pole...
Kui juba siis juba,otsustasin ka ühtlasi lukustusmehhanismi üle kontrollida,jebis teine talvel(kulmus ää aeg-ajalt).Aga selle lukustuse kättesaamine ja varraste lahti ühendamine oli katsumus omaette.Suutsin ühe plastikust varda kinniti kah ära lõhkuda,õnneks oli kuuri all paar lukustusmehanismi varuks...midagi hullu polnud,lihtsalt tahtis nati määrimist see süsteem.
Kokkupannes oli juba kell sealmaal et läks õues pimedaks ja tuli ukse sees asju käsikaudu kokku panna.Tunniajasest planeeritud tööst sai kogematta aga 3 tunnine katsumus

Ukse tööst paar pilti.Lukustusmehhanism tundub 1:1 B omegaga sobivat.Niipalju kahh veel...FL uksel on polstri äärte kinnituskruve vähem millegipärast



Kurjajuur.

Töömaa.

Veermik teeb juba korrailikku kolinat,jupid tellimuses ja järgmine nädal tuleb hakata veermikuga tegelema.
Ja eile avastasin et ei puhu külma kui temp.LO peale seada,ac kompressor rakendub küll aga salongi minev peenem toru ei lähe korralikult külmakski,ilmeslt on ac süsteem suht äärepeal selle külmaainega,peab lisa laskma panna millalgi.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Mäletan et minu oomil oli kliima nii kaua täitmatta olnud, et vanad ei saanud kohe esimese matsuga kilot ferooni sissegi, pidid 2x süsteemi tühjendama ja uuesti laskma aga vähemalt toimis ja suvel oli nagu külmkapp pärast, sõnaotses mõttes hakkas külm 

Olnud rallikad: Audi 100, Opel Omega b sport, BMW 530d, Audi a6 2,5 tdi,Opel Omega 2,5 dti
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Hetkel: Mercedes-Benz s320
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Masin siis minu käes natuke üle 10K km sõitnud....
Käigukast tembutab juba pikemat aega,probleemiks siis 3 käigu lülitumine.Teinekord külmade õlidaga vahetab ilusti käike ja kui õlid soojad,siis kolmanda asemel paneb uuesti 1 käigu ja siis kohe pauguga kolmanda/või avariireziim...manuaali jupid pm.olemas ja ootan sobivat hetke või kui ATM juppideks läheb/enam üldse ei liigu.
Avariis käigukast aga kuumeneb kohe üle(ilmselt läheb õli keema) ja tuulutuse torust hakkab õlisuitsu välja ajama.Ükskord aga keetis ca.1,5L õli välja
Eile avastasin et mahlad segamini,paisupaagis mõningad õli täpid ja õlivardal on näha jahutusvedeliku olemasolu.Esialgu kahtlustan plokikaane tihendit.Lahtivõttes selgub siis tõde.
Nii sitasti pole mul veel ühegi masinaga läinud!
Varsti aeg ülevaatusele suunuda...
Käigukast tembutab juba pikemat aega,probleemiks siis 3 käigu lülitumine.Teinekord külmade õlidaga vahetab ilusti käike ja kui õlid soojad,siis kolmanda asemel paneb uuesti 1 käigu ja siis kohe pauguga kolmanda/või avariireziim...manuaali jupid pm.olemas ja ootan sobivat hetke või kui ATM juppideks läheb/enam üldse ei liigu.
Avariis käigukast aga kuumeneb kohe üle(ilmselt läheb õli keema) ja tuulutuse torust hakkab õlisuitsu välja ajama.Ükskord aga keetis ca.1,5L õli välja

Eile avastasin et mahlad segamini,paisupaagis mõningad õli täpid ja õlivardal on näha jahutusvedeliku olemasolu.Esialgu kahtlustan plokikaane tihendit.Lahtivõttes selgub siis tõde.
Nii sitasti pole mul veel ühegi masinaga läinud!
Varsti aeg ülevaatusele suunuda...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Sul ka auto nagu noor naine 
tahab si*aks näppimist saada

tahab si*aks näppimist saada
ovetegemised.wordpress.com
Re: Tim´i Omega FL 2,2 ATM 2001a.
Pole ammu midagi siia kirjutanud.
Plokokaane tihend vahetatud.Ühtalsi tegin ka kaanele väikese remondi-uued klapisääre tihendid(teisest omegast jäid üle),klapid sooveldasin kergelt üle ja õlikanalid leotatud-pestud-läbi puhutud...korralik sitt oli seal kanalites tegelikult
Paar pilti.

Kurjajuur,originaal tihend oli-kahe sälguga...

Kaane sisu,kõk jupid läksid pärast omale kohale tagasi.

Valmis kaan+uued tikkpoldid väljalaskele(2 tk oli ää murdunud),väljapuurimine oli lihtne!

Väljapuuritud poldijupid.

Mingi aeg käisin ülevaatusel.
Teadsin et on probleem lambdaga,käisin kohalikus remondikohas,seal mõõdeti heitgaase-ok!Ülevaatusel selgus aga kurb tõde et heitgaasid paigast ära-tühikäigul krt.rsk.
Ja tagumine parem sõidupidur nõrk.Pidurid said siis korda kui uued klotsid panin,ennem oli seal mitme erineva auto klotsid-paras kompott siis.Ime polnud et pidurdas erineva jõuga.
Uue lambda tellisin ebayst,eesti letihind on tuimalt 2x kallim kui tellides+saatmine
Kokku läks ~80.-


Ülevaatus nüüd tehtud...
Jäänud veel käigukast välja vahetada...manuaali vastu muidugi+LSD ootab juba pool aastat kuuri all.
Plokokaane tihend vahetatud.Ühtalsi tegin ka kaanele väikese remondi-uued klapisääre tihendid(teisest omegast jäid üle),klapid sooveldasin kergelt üle ja õlikanalid leotatud-pestud-läbi puhutud...korralik sitt oli seal kanalites tegelikult

Paar pilti.

Kurjajuur,originaal tihend oli-kahe sälguga...

Kaane sisu,kõk jupid läksid pärast omale kohale tagasi.

Valmis kaan+uued tikkpoldid väljalaskele(2 tk oli ää murdunud),väljapuurimine oli lihtne!

Väljapuuritud poldijupid.

Mingi aeg käisin ülevaatusel.
Teadsin et on probleem lambdaga,käisin kohalikus remondikohas,seal mõõdeti heitgaase-ok!Ülevaatusel selgus aga kurb tõde et heitgaasid paigast ära-tühikäigul krt.rsk.

Ja tagumine parem sõidupidur nõrk.Pidurid said siis korda kui uued klotsid panin,ennem oli seal mitme erineva auto klotsid-paras kompott siis.Ime polnud et pidurdas erineva jõuga.
Uue lambda tellisin ebayst,eesti letihind on tuimalt 2x kallim kui tellides+saatmine



Ülevaatus nüüd tehtud...
Jäänud veel käigukast välja vahetada...manuaali vastu muidugi+LSD ootab juba pool aastat kuuri all.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD