1.hoovastik määrimatta,kaasaarvatud kojameeste vart liigutavad võllid
2.võlli vihmavee eest kaitsvad O-tihendid kulunud
3.kinni roostetanud/pahtunud hoovastik kurnab kojameeste mootori ära
Võtsin enda oma siis laiali,puhastasin,õlitasin aga kudagi uimane ikkagi.Vahetasin siis mootori ää,vanal mootoril harjad puha kulunud(3tk!)ja mähis ilmselt kuuma saanud,kerge kärsahais oli tunda.
Pihta tuleb siis hakata sellest et kojamehe varred vaja eemaldada,soovitan ära märkida(tükk teipi)kojameeste algse asupaiga klaasil.Pärast ei pruugi nt.juhipoolne kojamees enam nii laialt pühkida ja siis on niigi kogukas A-piilar "veelgi suurem".
Vart kinni hoidvad mutrid sai lahti nr.13 padruniga.
Siis eemaldada tuuleklaasi alune plastikkate.Kate on klaasi alumise tihendi all peidus olevate tüüblitega kinni.Tihend näpuga üles tõmmata ja lapiku kruvikaga poole pööru tüüblid lahti keerata.

Ära on vaja võtta ainult juhipoolne pikem kate.Kui on huvi salongiõhu filtri kopsiku ruumi hooldada või filtrit vahetada,siis on paras aeg ka seda teha.
Nüüd hoovastik näha,punasega märgitud kruvid mis tuleb lahti keerata

Üks kruvi on peahoova taga peidus,kruvikas kätte ja ettevaatlikult hoob munakast lahti kangutada.Kruvi asukoht punasega märgitud(umbes)

Siis kojameeste mootori küljest pistik lahti ja tuleb hoovastik üle vaakumvõimendi nikerdada.Siis tõmmata kerge jõuga kogu kupatust enda poole(aku poole)sest üks tihvt(rohelisega märgitud) on kojameeste mootori taga veel kinni hoidmas.Töö käigus on kohe näha,et mis ja kudas.

Ja käes ta ongi

Siin näha roostes mootori poolne võll

Siin peasüüdlane.Vana O-tihend oli kandiliseks keskelt kulunud.Pildil"uus"tihend.Võllid määrisin veekindla rattalaagri määrdega.

Hooldatud hoovastik

Tagasipaneku ettapp siis juba teada
