Probleem käivitamisega 2.5 110kw
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
See viga tuvastati mehhaaniliselt. Pandi miskised voolikud, mille otsas kopsikud, pihustite külge ja käiati mootorit, üks pihusti lasi kütet kopsikusse ning öeldi, et see tuleb ära vahetada. Ülejäänud 5 olid õnneks korras. Prooviks pandi ka pihustile pime ette ja vedas laksust 5 silindri peal mootori käima. Diagnostika näitas mingit immo viga ja turbo viga, immo tegi ka töömehe murelikuks aga ei osanud nagu midagi kosta, käima läks ilusti.
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
eelduste kohaselt see, et üks pihusti nõõgib ei tohiks niipalju mõjutada, et käima ei läheks, et see rohkem tekitab mootori lonkamist, ja uut pole vast kohe osta, et kõigepealt proovida lihtsalt remontida seda, et kui läbi laseb siis ilmselt vaja tihendeid või vedruga seal midagi teha. NB! kui hakkad uut vaatama siis uuri maad ebayst saad tunduvalt soodsamalt 

Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
Eks see summa veits allapoole vööd ühe põntsu pani aga mul vaja autot sõitmiseks, mitte töökoja ees seismiseks. Selleks reedeks peab auto sõiduvalmis olema ja ebayst ilmselt nii kiiresti juppi kätte ei saa. Sattus see viga väga kehval ajal kahjuks. Suvel oleks poogen, siis aega küll.
Töökojas veel proovisime pihustit kuumapuhuriga soojendada ja ikka käima ei läinud. Aga nii kui pihustile pime ette sai, läks kohe käima 5 silindri peal. Jääb üle loota et oligi selles viga. Rohkem seda neljasadat taganttaskust võtta ei ole. 


Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
sa tee http://varuosakeskus.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; päring, et no see 400€ on suht ulme hind st ja no kaldun arvama, et põhiviga siiski siis immo poolel, kui ka see viga eest läbi käis, tõsi, et common-rail pole odav lõbu, kuid nii kallis ta kah ei tohiks olla.
(ebaist saad terve mootori 1500€
)
(ebaist saad terve mootori 1500€

Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
Immo eesmärk ongi see, et ta ei lase sõita selle autoga ja hea kui üldse käima läks.
Kõigepealt immo korda ja ennem kui pihusteid ja pumpa maha lammutama hakkad pumba peal on klapp ja pihusteid juhib , mis?
Mida võiks teha auto küljes mida tehakse vähe on pihustite küljest võtta torud lahti ja pihusti ja toru vahele vahetükk ja kell külge-surve JA tagasivoolud.
Pihusti stendis töötab, pump ka aga auto küljes no ei tööta.MIKS?
Kui kogusega midagi paigast siis kustkohast see kogus hangiti ja diagnoos pandi?
Tagasivoolust?
Kui pumba endaga midagi või torudega siis ei aita ka pihusti vahetus.
Saaks aru ka nüüd midagi su jutust oleks kõik hästi!
Kõigepealt immo korda ja ennem kui pihusteid ja pumpa maha lammutama hakkad pumba peal on klapp ja pihusteid juhib , mis?
Mida võiks teha auto küljes mida tehakse vähe on pihustite küljest võtta torud lahti ja pihusti ja toru vahele vahetükk ja kell külge-surve JA tagasivoolud.
Pihusti stendis töötab, pump ka aga auto küljes no ei tööta.MIKS?
Kui kogusega midagi paigast siis kustkohast see kogus hangiti ja diagnoos pandi?
Tagasivoolust?
Kui pumba endaga midagi või torudega siis ei aita ka pihusti vahetus.
Saaks aru ka nüüd midagi su jutust oleks kõik hästi!
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
See väide ei pea Common Raili puhul paika. See on CR omapära, et kui üks kulunud pihusti laseb liiga palju kütust tagasivoolu, siis ei suuda pump starteri abil niipalju rõhku üles lüüa, et auto käima läheks. St pihustama ei hakata enne kui rõhk railis on üleval. Ja rõhk starteri abil üles ei tule, kuna lekib pihusti seest tagasivoolu. Iseenesest peaks käivituma ka tõmmates (kui just kõik otse tagasivoolu ei lähe), st kui mootori pöörded suuremad kui ainult starteriga ringi ajades ja kõrgsurvepump suudab suurema rõhu raili lüüa. Ses mõttes tundub diagnostitud viga igati loogiline, st auto käivitub siis, kui vigase pihusti survetorule pime ette panna.reims86 kirjutas:eelduste kohaselt see, et üks pihusti nõõgib ei tohiks niipalju mõjutada, et käima ei läheks, et see rohkem tekitab mootori lonkamist
Samas nõustun sellega, et 400 eurikut pihusti eest on palju isegi koos töörahaga. Ma pole küll konkreetselt BMW/Opeli peal kasutatavate pihustite hindadega kursis, kuid reeglina hakkab Boschi CR pihustite hind ca 220 eurost. Remonditakse neid samuti eduliselt, remondi hind reeglina vahemikus 70-160 eurot sõltuvalt veast (nt Testrem Männikul). Taastatud pihustite hind suurusjärgus 160 eurot, saab ka odavamalt, nt ebayst. Taastatud CR pihusti saab ilmselt kõige kiiremini Lätist, hinda ei tea - sama firma, mis remondib turbosid jms.
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: Probleem käivitamisega 2.5 110kw
Uue pihustiga sõidab auto hetkel päris hästi. Hommikul läks ka kohe käima, varem tegi starter 4-5 ringi, seekord tuli u. 2 ja ei puterdanud ka, nagu ennem. Mina isiklikult neid taastamisi jms jura ei usalda, kui läheb midagi läbi, siis uus ikka asemele. Ja hind tuli kõrge just tööraha tõttu, tõstsin ka kisa selle kohapealt aga ei aidanud midagi, "lihtsalt läks nii kaua", kasutasin antud töökoda esimest korda, tagasi enam ei lähe. Tööraha tuli kokku 6x27.- mis on naljanumber.