Minulgi probleem 100kw motoga.
Kõik sümptomid viitavad nuka andurile, aga külmalt on kõik korras ja kui korra soojal mootoril pistik küljest ära võtta ja uuesti tagasi panna on samuti korras. Järgmisel käivitusel on probleem jällegi tagasi. Just soojalt kipub jamama. Kas anduri paigaldamisel on üldsegi mingid erilised juhendid või oleks ikkagi mõistlik uus andur külge panna. Anduri juhtmed on kül veel kontrollimata, aga äkki on kellelgi midagi sarnast olnud.
K: mured 2,0 100kw
Re: K: mured 2,0 100kw
vb on aju lolliks läinud... siin ei paista muud lahenust kui hakka järjest andureid vahetama...
aaa, kütusesurve võid ka ära mõõta kui sa seda veel teinud pole ( just siis kui anomaalia on)
aaa, kütusesurve võid ka ära mõõta kui sa seda veel teinud pole ( just siis kui anomaalia on)
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: K: mured 2,0 100kw
Väntvõlli andur.
Kui see jukerdab siis pillub muid erroreid ka läbisegi..
Võta juhe lahti ja vaata kas sama jama ja gaasi ära anna
see andur on vastu mootoriplokki ja problemaatiline...
Kui see jukerdab siis pillub muid erroreid ka läbisegi..
Võta juhe lahti ja vaata kas sama jama ja gaasi ära anna
see andur on vastu mootoriplokki ja problemaatiline...
Re: K: mured 2,0 100kw
Tuletan siis meelde, et põhi sümptom on kuni 4500rpm minevad pöörded!
MB W211 E320CDI, Opel Omega B C20NE
Re: K: mured 2,0 100kw
Mul tegi kunagi nii,et hakkas soojalt madalatel pööretel jõnksutama(külmkäivitusel/sõidul OK) ja kohapeal tühikäik lainetas.Siis probleemi süvenedes hakkas suisa vahele jätma ja sel hetkel ka süttis mootori tuli-veakoodiks miskine camshaft incorrect signal(täpselt ei mäleta).
Pöörded üle ~4000ei läinud,elektrooniline piiraja rakendus lihtsalt varem.
Pöörded üle ~4000ei läinud,elektrooniline piiraja rakendus lihtsalt varem.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD