K: jahtus systeemis rõhk?!

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
olzz
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Jaan 2006 17:22

K: jahtus systeemis rõhk?!

Postitus Postitas olzz »

Kysin targematelt abi.

2,2 bensiini mootoril on viimastel kuudel külmalt käivitades värin sees, tundub nagu 1 pytt pole korralikult taga. Pöördeid hoiab 1500 RPM juures. Soojendes vibratsioon kaob.

Lisaks viimastel päevadel märkasin,et jahtusvedeliku temp kipub sinna 100 ligi minema, kuigi talvel sai vahetatud just termostaat. Siis pysis temp stabiilselt 92C peal.
Auto ise käitub viisakalt, jahtusvent jahutab mootori maha 100C pealt kuni 90-ni.

Täna peale sõitu keerasin syyte välja ja tegin kapoti lahti ja kontrollisin paisupaaki. Korki keerates oli systeemis surve ja ülemisest torust mulises väga kaua tosooli. Endale tundub, et asi pole õige. Pole enne sellist käitumist täheldanud.


V6imalik et plokikaane tihend on läbi? Mida kontrollida, enne remonditöökotta minekut? Kes teeb kvaliteetset Omega mootori remonti Tallinnas? Forss, Opelaas?


Igasugune abi teretulnud,
Olzz
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: jahtus systeemis rõhk?!

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Sellised sümptomid on plokikaanetihendile omased.
Esialgu kui kahtlustad jahutusvedeliku sattumist põlemiskambrisse kontrolli süüteküünlaid ja võimalusel kompressiooni test ja silindreid kontrolli nii, et kõik küünlad maha, tee test ja siis kõrval olevale silindrile küünal peale.Kui lööb kõrval olevasse silindrisse.
Uuri süüteküünlaid vaata , mis näitavad.
Head tööd teeb hea remondimees ja kus ta töötab, firma nimel ei ole tähtsust
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: K: jahtus systeemis rõhk?!

Postitus Postitas Tim »

Töösoojal mootoril on jahutussüsteemis korralik surve,paisupaagi korki mha keerates peabki sealt tosooli üle hakkama ajama.Iseasi on muidugi see mulin lõdvikutes...
Proovi mõne teise autopeal järgi kui ei usu.

Mul igastahes ajas õli ja tosooli segamini(suht minimaalselt oli õli tosoolis...aga siiski),kuid samas töötas mootr korralikult.Plokikaant mahavõttes selgus,et plokikaane tihend oli õige natuke viga saanud,st.et silindris säilis normaalseks tööks siiski piisav surve.
Summutist veeauru küll välja ei ajanud,nagu foorumis mõni kirjutab.Ju oli siis tihendi leke minimaalne.

Pilt vigasest kaanetihendist,üleval paremas silindri osas on äha vigastus(4 silinder).Tihendil peal GM kirjad ja 2 sälguga.
Pilt
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Omega Sport Packet
Huviline
Postitusi: 1093
Liitunud: 07 Apr 2009 20:32

Re: K: jahtus systeemis rõhk?!

Postitus Postitas Omega Sport Packet »

Jahutussüsteemi survet ja lekkeid saab läbi paisupaagi ka edukalt kontrollida ja surve peab olema seal tõesti ja seda reguleerib kork.Teinekord piisab ka korgi vahetusest.
Igasugune mahlade segunemine on halb.Kui õli jahutussärgis siis on seda plöga täis kõik kohad ka salongi soojendusradikas, suur radikas ja naljalt puhtaks ei saa.See kolmikkraan annab otsad, ummistub.Salongi sooja ei tule ja suur radikas ka nagu hästi ei toimi
Mida kiiremini vea likvideerid seda odavam kokkuvõttes
olzz
Huviline
Postitusi: 114
Liitunud: 15 Jaan 2006 17:22

Re: K: jahtus systeemis rõhk?!

Postitus Postitas olzz »

Sai opelaasist nõu kysitud. Nemad ytlesid et systeem on ok, muretseda pole vaja.

Teema lukku.
Vasta