Selle nö.käetunde järgi tehtud tööd võin oma masina peal näidata.Nimelt pingutusrulliku poldi kronsal on keere rikutud,seda polti siis "igaks juhuks" kõvasti kinni keeerates on asi tuima näoga nö. üle keeratud.eedu32 kirjutas:Pea nüüd hoogu oma dünamoga . Ja ära siin klähvi et töö tegemine on sel juhul üle T.... . Olen ka kõik käega keeranud ja kõik muud tegelased ja ameti kaaslased teevad ka seda . Nii et selles kindlasti ei ole teema algataja vea põhjusOmega Sport Packet kirjutas:Hooldus ja remondijuhendis on kõik kirjas kus ja mida sh süüteküünla Nm, sh väljalaskekollektori Nm ja kui pingutusrulliku polt ei ole kinnitatud õige Nm siis suure töenäosusega tekib hiljem sellest probleem.
Sa saad sellest aru, et süüteküünal ei tohi olla lahti peal ja liiga kõvasti kinni kägistatud ja kui sa pead pingutusrulli Nm mitte millegiks ja see on ka suurelt märgitud NB! rihma vahetus juhendis siis...
Selle asja nimi on üle T töö tegemine![]()
Et selles on Omega Sprtpacket'il õigus,tehas on midagi ette näinud ja on vastavad juhendid...
Teemast.Nagu aru sain,siis mootor lõppes ära tänu pees veepumbale,mis hammasrihma maha viskas...Aastaga ei juhtu veepumbaga midagi,eriti kui on kvaliteetne varuosa.Isegi kehvem jupp peaks ääri-veeri oma välba vastu pidama,st.et kui vana maha võtta,siis kas kerge jahutusvedeliku leke või min.loks pumba võllil.
Ise vahetasin kunagi esimese h.rihma ja tookord jäi mootorile peale teadmata kilometraaziga veepump,kuna oli heas seisukorras(maha ei võtnud)...Peale 65tuh.km(h.rihma vahetus) oli rihm silmnähtavate kulumismärkidagea(sh. INA rullikud) aga kvaliteetne veepump(tootja teadmata,met.labadega pump oli)oli ikka veel tihe...
Vb.pandi kehvad jupid või siis oli tehase praak...