Vajalikud tööriistad:KORRALIK! tungraud loomulikut,nr.18 padrun,nr.15 padrun,jämedam lapik kurvikeeraja,haamer,kummiheebel/sõrgraud(terava otsaga,umb.nagu lapik kruvikeeraja),määret et puks paremini oma kohale suruda(mina kasutasiln litooli),traathari,wd40/aerosool õli ja mina kasutasin eelneva info põhjal koormarihma(suht vajalik asi selle töö juures)
Kui hästi läheb,siis arvesta umb.tund ühe puksi vahetuseks.
Auto tungrauaga üles,küljekarbist ja tagaõõtsast ära toestada(tagaõõtsal on hea koht selleks stabika kondi kronsa).Omal vastutusel muidugi,ise peab vaatama et auto kaelapeale ei kukuks

Ratas alt ära,siis saab hästi rattakoopast,logari taga olevale poldile korralikult õli vahele lasta ja tekib juurde vajalikku ruumi....Poldi väljaulatuv keermeosa traatharjaga puhtaks-õli vahele.
Natuke logarit eemale painutada ja saab hästi poldile ligi.Selle poldi väljulatuv keermeosa ongi kõige hullemas seisukorras.

Puksi kanduri poltide keermed õliga "ligunema" ,siis puksi kanduri keskel olev suur polt välja.Siis kanduri 3 polti lahti.
Maha võetud kandur.

Kandur maas,puks paistab.

Puksile ajada kruvikas vahele,natuke võtma saada ja siis sõrgraua/heebliga kangutades tuleb päris kergesti see puks oma pesast välja.
Käes.

Mul oli puksid nii kulunud,et keskmine osa oli vildakile vajunud ja pikk polt oli met.südamikule juba keerme jäljed sisse kulutanud.Ühesõnaga puks täitsa vedel.


Uus ja vana puks.

Uus puks natuke määrdega kokku teha,puksi pesa nt.kaltsuga tolmust/pasast kenasti puhtaks ja puks paika.
Kindlasti jälgida mis pidi vana puks oma pesas oli!
Vt.pilti.

Nö.poolkuud jäävad külje poole(piki auto telge)ja kirjad mis puksil olid jäid väljapoole.
Umb.nii peaks puks paiknema kanduri suhtes.

Puks paigaldamiseks kasutasin tungrauda,esialgu haamriga paika koputada ja siis tungrauaga surusin puksi oma pessa.Põhimõte on sama nagu laagrite paigaldamisel,ettavaatlikult ja ühtlaselt võtma saada asi.Niipalju on erinev,et puksi keskosast suruda ei maksa,vb.rikud puksi sisu ära...
Mina surusin puks külgedelt/äärtest,kasutasin kättejuhtuvaid abivahendeid.

Kandur paika ja üks polt võtma.Siis tungrauaga kandur omale kohale suruda,teised kaks polti võtma ja siis koormarihmaha tõmmates abiraami ots paika tõmmata.
Taskulambiga valgustades on hästi näha,kas puksi keskava ja auto keres olev mutter on kohakuti...ja pikk polt sisse.

Kindlasti veenduda enne lõplikku kinnikeermaist ja abiraami otsa paika surumist,et kummi seib mis käib kere ja raami otsa vahel,saaks omale kohale!

Jõudu tööle!