Külm Käivitus
Külm Käivitus
Jõudu klubirahvas!
Autoks opel omega caravan,1998a 74 kw diisel!
Esimeste külmadega täheldasin sellist halba asja, et kui läbi ketramise auto käima saan siis yks 10 sek masin turtsub plärtsub gaasi vajutan siis ei juhtu midagi ja siis mõne sekundi pärast lööb pöördesse ja mingi hetk hakkab normaalselt käima mootor,kuna väljas oli ainult -7 kraadi külma siis ma ei usu,et see on tavaline nähtus..-20ga arvan et ma teda käima ei saa,kas võib olla häda eelsüüte küünaldes,vb ei toimi enam nii nagu vaja või äkki aku nii jama,et ei jõua korralikult mootorit käima tõmmata?Soojalt aga läheb pm paarist pöördest käima.
Tänud vastuste eest!;)
Autoks opel omega caravan,1998a 74 kw diisel!
Esimeste külmadega täheldasin sellist halba asja, et kui läbi ketramise auto käima saan siis yks 10 sek masin turtsub plärtsub gaasi vajutan siis ei juhtu midagi ja siis mõne sekundi pärast lööb pöördesse ja mingi hetk hakkab normaalselt käima mootor,kuna väljas oli ainult -7 kraadi külma siis ma ei usu,et see on tavaline nähtus..-20ga arvan et ma teda käima ei saa,kas võib olla häda eelsüüte küünaldes,vb ei toimi enam nii nagu vaja või äkki aku nii jama,et ei jõua korralikult mootorit käima tõmmata?Soojalt aga läheb pm paarist pöördest käima.
Tänud vastuste eest!;)
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
Re: Külm Käivitus
Küsimuses on eeldatavasti vastus olemas, st küünaldsega probleemid.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Külm Käivitus
Arvasin ise ka,ma ei tea kuna neid vahetatud on,plaan soetada uus aku ja küünlad,aga kuna just vahetasin töökohta siis Liisi ei aita mind:D hetke pole vaba raha lihtsalt et 10 euri ka autole kulutada... Eks peab miskit välja mõtlema.
Eksimine on inimlik'' ütles siilike, ning ronis kaktuse otsast alla.
Re: Külm Käivitus
Proovi kauem hõõgküünlaid soojendada. Ära proovi käivitada kohe peale küünaldetule kustumist vaid oota veel 15-20sekundit. Sest just umbes niikaua hoiab auto küünaldel voolu peal veel. Proovi, mis teeb.
Opel Insignia HB 1.8 103kw
Re: Külm Käivitus
eeladks et eelsüüte küünlad on läbi osaliseslt, kui vahetad siis kõik korraga. kui sellest pole abi siis võivad olla ka pihustites viga.Omega kirjutas:Jõudu klubirahvas!
Autoks opel omega caravan,1998a 74 kw diisel!
Esimeste külmadega täheldasin sellist halba asja, et kui läbi ketramise auto käima saan siis yks 10 sek masin turtsub plärtsub gaasi vajutan siis ei juhtu midagi ja siis mõne sekundi pärast lööb pöördesse ja mingi hetk hakkab normaalselt käima mootor,kuna väljas oli ainult -7 kraadi külma siis ma ei usu,et see on tavaline nähtus..-20ga arvan et ma teda käima ei saa,kas võib olla häda eelsüüte küünaldes,vb ei toimi enam nii nagu vaja või äkki aku nii jama,et ei jõua korralikult mootorit käima tõmmata?Soojalt aga läheb pm paarist pöördest käima.
Tänud vastuste eest!;)
Soovitan teha maanteel sõitu 3nda käiguga ja kiirusel 90-110km/h ja umbes 5km järjest.
Sellega lased torud puhtaks ja põletad pihustiotsad puhtaks. Sellega peaks muutuma auto edasi minek paremaks.
võib juhtuda et käivitus paraneb ja kui paraneb siis võid kindel olla et pihustid tuleb remontima hakata.
Re: Külm Käivitus
Jõudu dislistidele, mul ka elus esmakordne värske kogemus diisliga (Mondeo Mk2). Proovi anda 2x järjest küünlaid ja kui märgutuli kustub, kohe starter järgi. Minu vana Ford käivitub niiviisi peaaegu ideaalselt. Ühe korra küünaldega tahab suhteliselt pikalt ketramist. Ja varu heaga eetripudel partatšokki, sellega saad alati käima 
Fordi Lynx diislil hoitakse peale käivitumist veel ca 2 min hõõgküünlaid järel, mootori vaiksema töötamise ja puhtamate heitgaaside nimel. Usun, et see on Opelil ka nii.

Fordi Lynx diislil hoitakse peale käivitumist veel ca 2 min hõõgküünlaid järel, mootori vaiksema töötamise ja puhtamate heitgaaside nimel. Usun, et see on Opelil ka nii.
Re: Külm Käivitus
Unustage eetripudel heaga ära. Sest üle doseerimisel lõhub mootori kolvid pooleks ja remont veel kallim.petzp kirjutas:Jõudu dislistidele, mul ka elus esmakordne värske kogemus diisliga (Mondeo Mk2). Proovi anda 2x järjest küünlaid ja kui märgutuli kustub, kohe starter järgi. Minu vana Ford käivitub niiviisi peaaegu ideaalselt. Ühe korra küünaldega tahab suhteliselt pikalt ketramist. Ja varu heaga eetripudel partatšokki, sellega saad alati käima
Fordi Lynx diislil hoitakse peale käivitumist veel ca 2 min hõõgküünlaid järel, mootori vaiksema töötamise ja puhtamate heitgaaside nimel. Usun, et see on Opelil ka nii.
Eeter on küll hea abi vahend aga ka hea surm mootorile.
Diisel süttib kokku surudes, mitte sädemest nagu bensiin ja eeter
Re: Külm Käivitus
Eeter on mootorile sama mis narko inimesele. Korra tarbid ning pärast ei saagi ena ilma selleta.
Re: Külm Käivitus
Õigeahti22 kirjutas:Eeter on mootorile sama mis narko inimesele. Korra tarbid ning pärast ei saagi ena ilma selleta.
Re: Külm Käivitus
Hea teada siis. Mul oli eeter seepärast ligi võetud, et äärmisel vajadusel vana akuga käivitust hõlbustada. Ostsin hiljuti uue aku ning vajadus eetri järgi on kadunud. Võib-olla -30 kraadiga on käivitamisel abiks. Aga doseerimine on 2 sek baloonist, mitte rohkem. Nii on kirjas õpetuses.
Re: Külm Käivitus
Noh see eeter või aerosool on sellin tore asi, et loll mees võib oma m...i kah ära lõhkuda ja nn vene/vanal (loe kulunud) tehnikal on niipalju survereservi mootoris, et üldjuhul midagi ei juhtu ja kulunud kah moto, et niisama ei lähe seega enamus eetri survest jookseb rõngastevahet või klappidevahelt minema. Kuid siiski võiks alustada masina kordategemisest, oleks omal elu ikka palju lihtsam, kiirem ja samas oleks mootori elueale palju parem see asi, kuna vale manustamine võib teha palju haiget.
Masuudipressil asjad mis oleks kohustuslik korras hoida, et alustades korralik aku, eelsüüteküünlad, pihustid, pump, surved. Ja teatavasti kui sul on ainult linnasõidud siis akule lisalaadimist aegajalt sooritada. paha ei tee ka lisasoojendi plokki.
Masuudipressil asjad mis oleks kohustuslik korras hoida, et alustades korralik aku, eelsüüteküünlad, pihustid, pump, surved. Ja teatavasti kui sul on ainult linnasõidud siis akule lisalaadimist aegajalt sooritada. paha ei tee ka lisasoojendi plokki.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Külm Käivitus
Mul sama mootor aind 99 a ja teeb sama moodi -20 kraadiga aga käima läheb, vahest peab 3 korda proovima. vahetasin eelsüüte küünlad 13 euri tük ja ikka sama jama käivitamisel . Selge et pihustid ära peaks proovima seda 5km 3 käiguga .
Re: Külm Käivitus
minu 2,2dti oli ka selline asi eelmise aasta külmakraadidel...ja lõi lasusa moototi tule põlema....see aasta.suvel ostsin uue aku peale ja tänase päevani võin öelda et külmakraadid pole mõjutanud...paugu pill
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: Külm Käivitus
no jh nüüd juba uus aasta...ehk siis eelmise aasta suvel
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan