Kotermann MV6 -s ?
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Kotermann MV6 -s ?
Ei hakkanud mootori teemat risustama ja küsin teie arvamusi.
Mootor 3.0 155kw, süüte komponendid vahetatud, täna oli pool päeva arvuti taga ja tehti testi sõite, kõik andurid korras jne.
Leiti et mõni küünal oli paar keeret lahti siiski viga ei kadunud ära.
Viga selles, et tühikäigul on 500 pööret. Masin läheb pöördesse ka ilusasti...võibolla kui 0km/h vajutad punni põhja ja minek on uimane kuni 20km/h -ni . See on minu arvates raske kere ja 18aastat vana masina tüüp näide. Vana tehnika jne. Mõtlesin korra ka chippida. Ja tean see on turbokate pärusmaa blaa-blaa jne. Põhimõte chippimixel et ehk võidab nõks kütuse kulus ja olek ehk natuke erksam ka.
Praegusel hetkel tahaks masinal hakata vahetama kahte tihendit ( üks neist ei ole mina seal rooli ja istme vahel), tihendid mis on kollektorite juures või seal púkste juures noh ...pisikesed sellised ja tagumine summuti ka näiteks. Vahepütid, katid, lamdad jne on korras.
Kindlasti ma teie käest 100% diagnoosi ei saa vea kohta aga arvamused tuleks ikka huviks, mis kus kas seda on vaadatud jne.
Ettetänamisel Jospa
Mootor 3.0 155kw, süüte komponendid vahetatud, täna oli pool päeva arvuti taga ja tehti testi sõite, kõik andurid korras jne.
Leiti et mõni küünal oli paar keeret lahti siiski viga ei kadunud ära.
Viga selles, et tühikäigul on 500 pööret. Masin läheb pöördesse ka ilusasti...võibolla kui 0km/h vajutad punni põhja ja minek on uimane kuni 20km/h -ni . See on minu arvates raske kere ja 18aastat vana masina tüüp näide. Vana tehnika jne. Mõtlesin korra ka chippida. Ja tean see on turbokate pärusmaa blaa-blaa jne. Põhimõte chippimixel et ehk võidab nõks kütuse kulus ja olek ehk natuke erksam ka.
Praegusel hetkel tahaks masinal hakata vahetama kahte tihendit ( üks neist ei ole mina seal rooli ja istme vahel), tihendid mis on kollektorite juures või seal púkste juures noh ...pisikesed sellised ja tagumine summuti ka näiteks. Vahepütid, katid, lamdad jne on korras.
Kindlasti ma teie käest 100% diagnoosi ei saa vea kohta aga arvamused tuleks ikka huviks, mis kus kas seda on vaadatud jne.
Ettetänamisel Jospa
Re: Kotermann MV6 -s ?
Väga segane jutt.Jospa kirjutas:Ei hakkanud mootori teemat risustama ja küsin teie arvamusi.
Mootor 3.0 155kw, süüte komponendid vahetatud, täna oli pool päeva arvuti taga ja tehti testi sõite, kõik andurid korras jne.
Leiti et mõni küünal oli paar keeret lahti siiski viga ei kadunud ära.
Viga selles, et tühikäigul on 500 pööret. Masin läheb pöördesse ka ilusasti...võibolla kui 0km/h vajutad punni põhja ja minek on uimane kuni 20km/h -ni . See on minu arvates raske kere ja 18aastat vana masina tüüp näide. Vana tehnika jne. Mõtlesin korra ka chippida. Ja tean see on turbokate pärusmaa blaa-blaa jne. Põhimõte chippimixel et ehk võidab nõks kütuse kulus ja olek ehk natuke erksam ka.
Praegusel hetkel tahaks masinal hakata vahetama kahte tihendit ( üks neist ei ole mina seal rooli ja istme vahel), tihendid mis on kollektorite juures või seal púkste juures noh ...pisikesed sellised ja tagumine summuti ka näiteks. Vahepütid, katid, lamdad jne on korras.
Kindlasti ma teie käest 100% diagnoosi ei saa vea kohta aga arvamused tuleks ikka huviks, mis kus kas seda on vaadatud jne.
Ettetänamisel Jospa
Saan aru et probleem on vist selles et auto on uimane ja madalad pöörded.
Aga millal see algas? Kas viga ei või olla äkki viletsas bensiinis? Või on sul liigne niiskus küttesüsteemis.
Re: Kotermann MV6 -s ?
Põllus oli või? Sellel kolmesel väideti lambda viga. Tühikäigumootor võib seest õline olla, seda peaks saama puhastada. Hammasrihma märkegi võiks kontrollida.
Re: Kotermann MV6 -s ?
Mul tekkis nädalavahetusel täpselt sama probleem ,pöörded 500 ja lainetavad ning panin ka tähele ,et ka vool kõigub .Masin siis ka mv6.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Lamda on korras....peaks tühikäiku vaatama aga pole õrna aimugi kus see on kolmesel ja pole võimalusi ka seda uurida. 2.0 ecoteciga olen tuttav. Märgid on paigas kuna sügisel tehiti kõik korda sest kaks hammast oli asi liikunud, klapid ja muud jutud vahetati ära.
Käisin jah Põllus kuna kolleegi tuttav on seal töökoja vastutav/juhataja ...midagi sellist. Nimi on Handro
Käisin jah Põllus kuna kolleegi tuttav on seal töökoja vastutav/juhataja ...midagi sellist. Nimi on Handro
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Tangin Statoilis kogu aeg, korra kuus julgelt pool paaki 98 ka. Sellest lähtuvalt lisandeid ei kasuta. Said mu segasest jutust aru jahPiilupart kirjutas:Jospa kirjutas:Ei hakkanud mootori teemat risustama ja küsin teie arvamusi.
Mootor 3.0 155kw, süüte komponendid vahetatud, täna oli pool päeva arvuti taga ja tehti testi sõite, kõik andurid korras jne.
Leiti et mõni küünal oli paar keeret lahti siiski viga ei kadunud ära.
Viga selles, et tühikäigul on 500 pööret. Masin läheb pöördesse ka ilusasti...võibolla kui 0km/h vajutad punni põhja ja minek on uimane kuni 20km/h -ni . See on minu arvates raske kere ja 18aastat vana masina tüüp näide. Vana tehnika......
Väga segane jutt.
Saan aru et probleem on vist selles et auto on uimane ja madalad pöörded.
Aga millal see algas? Kas viga ei või olla äkki viletsas bensiinis? Või on sul liigne niiskus küttesüsteemis.

Re: Kotermann MV6 -s ?
Tangin Statoilis kogu aeg, korra kuus julgelt pool paaki 98 ka. Sellest lähtuvalt lisandeid ei kasuta. Said mu segasest jutust aru jah
...uimane[/quote]
Aga eelpool mainitu vastab siis tõele et märgid paigas, kontrollisid ise või keegi teine?
Tühikäiguklapp (mootor) vaata järgi. Kõigil omegatel on see sama jublakas.
Aga oled sa proovinud vahetada pöörete andurit. Diagnost näitab et on ok
aga testides võib teine asi olla.
kas süütemoodul on uus?
ja kuidas on seisukord õhulugejal?

Aga eelpool mainitu vastab siis tõele et märgid paigas, kontrollisid ise või keegi teine?
Tühikäiguklapp (mootor) vaata järgi. Kõigil omegatel on see sama jublakas.
Aga oled sa proovinud vahetada pöörete andurit. Diagnost näitab et on ok
aga testides võib teine asi olla.
kas süütemoodul on uus?
ja kuidas on seisukord õhulugejal?
Re: Kotermann MV6 -s ?
Kui mootor töötab ilusti, siis ainuke uimasus sellel mv6-l on see sitane automaat kast, manuaalil küll seda "uimasust" ei ole tundnud
Süütemoodul tasub jah üle vaadata..kui küünlad olid lahti siis tasub need ka üle vaadata uuesti, äkki läbi ikkagi?

Opeli fänn
BMW e60 530d 170kw.
BMW e60 530d 170kw.
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Märgid kindlasti paigas, sest sügisel lammutati lahti, vahetati rullid,rihmad,viga saanud klapid, tõukurid jne. Kui märk paigast siis viskab nukk võlli andur juba villast, kuna signaal mis see andur saab, on vale...edasi läheb mootorituli põlema. Tean seda juba. 2013 vahetati piibud, küünlad, süütemoodul. Diagnostika näitab et kõik töötab nii nagu peab e. Andurid on korras, süüde paigas jne. Näidud on korras - va. see et pöörded on madalal ja see tõttu kerge vibratsioon.
Kahtlustan tühikäigu mootorit.
Automaat on uimane jah...seda ainult kiirendades minimaalsetel kiirustel.
Pöörete anduri järgi läksingi kusjuures sinna enne kui hakati uuesti kontrollima avastati, et töötab, füüsiliselt kõik korras .... no vähe kahtlen et kutseharidus keskuse remonditöökojal on valed aparaadid, mis sest et on see koht tuntumate auto brändide teeninduste tasemel a.la Bmw, Carring, Opelaas, Silber jne.... Nb. Tegu on kaasaegsema KHK autoluksepa osakonnaga.
Ma räägin, et koterman on kallal....vabandust nüüd aga selline tunne et eestis ei olegi töökodasid, kes tuvastaksid viga. Mul on sellest nikk* misest siga siiber....osta või jalgrattas.
Varsti kutsu pendli Feliksi kohale....ja dai pohh kui ta ütleb et vaheta kojamees ära.
Kus sellel 3.0 see tühikäigu moto. Asub ..... sest tundub mõnele ehk nõme aga mina ise mootorile enam kätt külge ei pane. Miks? Pole kohta kus teha ega vahendeid....ja kunagine kapriisne 2.0 ammendas vaimu nii ära et enam ei tahtnudki kätt külge panna. Kogu aeg parandasin.
Edit: sain teada kus see tyhikäigumootor on....lähipäevadel annan tead kas pesin kummituse välja või ei. Btw millega oleks hea seda puhastada...bensiiniga väga ei julge...ehk lõhub selle membraani ära vms. BreakCleaner näiteks ?
Kahtlustan tühikäigu mootorit.
Automaat on uimane jah...seda ainult kiirendades minimaalsetel kiirustel.
Pöörete anduri järgi läksingi kusjuures sinna enne kui hakati uuesti kontrollima avastati, et töötab, füüsiliselt kõik korras .... no vähe kahtlen et kutseharidus keskuse remonditöökojal on valed aparaadid, mis sest et on see koht tuntumate auto brändide teeninduste tasemel a.la Bmw, Carring, Opelaas, Silber jne.... Nb. Tegu on kaasaegsema KHK autoluksepa osakonnaga.
Ma räägin, et koterman on kallal....vabandust nüüd aga selline tunne et eestis ei olegi töökodasid, kes tuvastaksid viga. Mul on sellest nikk* misest siga siiber....osta või jalgrattas.
Varsti kutsu pendli Feliksi kohale....ja dai pohh kui ta ütleb et vaheta kojamees ära.
Kus sellel 3.0 see tühikäigu moto. Asub ..... sest tundub mõnele ehk nõme aga mina ise mootorile enam kätt külge ei pane. Miks? Pole kohta kus teha ega vahendeid....ja kunagine kapriisne 2.0 ammendas vaimu nii ära et enam ei tahtnudki kätt külge panna. Kogu aeg parandasin.
Edit: sain teada kus see tyhikäigumootor on....lähipäevadel annan tead kas pesin kummituse välja või ei. Btw millega oleks hea seda puhastada...bensiiniga väga ei julge...ehk lõhub selle membraani ära vms. BreakCleaner näiteks ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Kotermann MV6 -s ?
Break cleanerit ära isegi mitte maini see sööb ära kummitihendid jne.Kindlasti kontrolli üle need kohad mida sa arvad, et on kindlasti korras tavaliselt viga peitubki seal.Kontroll kontroll test.
Silindritelt süüteküünlad maha, küünalde analüüs siis kompressiooni test ja alles siis elektripoolel diagnostika.
Silindrites peavad surved korras olema ja jääma lubatud piiridesse silindrite erinevused jne ja kui mingi viga seal pole mõtet seda tyhikäigumootorit üldse näppima hakatagi.
Viga võid otsida ka vaakumipoolelt kui just pidurid vms ei jukerda siis saad selle kohta infot süüteküünalder otstelt, läbilöögid, süütejuhtmete mooduli töö katkestus, need kõik kajastuvad süüteküünalde otstel ja leiutada pole mõtet asja juures ja autot lammutada.
Kütuselati surved tasuks ka üle mõõta.
Nr 1 süüteküünlad maha ja analüüs
Tähelepau võid pöörata ka massjuhtmetele ja juhtmetele mis võid oksüdeeruda , aku seisukord ja ühendused...
Silindritelt süüteküünlad maha, küünalde analüüs siis kompressiooni test ja alles siis elektripoolel diagnostika.
Silindrites peavad surved korras olema ja jääma lubatud piiridesse silindrite erinevused jne ja kui mingi viga seal pole mõtet seda tyhikäigumootorit üldse näppima hakatagi.
Viga võid otsida ka vaakumipoolelt kui just pidurid vms ei jukerda siis saad selle kohta infot süüteküünalder otstelt, läbilöögid, süütejuhtmete mooduli töö katkestus, need kõik kajastuvad süüteküünalde otstel ja leiutada pole mõtet asja juures ja autot lammutada.
Kütuselati surved tasuks ka üle mõõta.
Nr 1 süüteküünlad maha ja analüüs
Tähelepau võid pöörata ka massjuhtmetele ja juhtmetele mis võid oksüdeeruda , aku seisukord ja ühendused...
- Jospa
- Klubiliige
- Postitusi: 3807
- Liitunud: 31 Mai 2007 22:42
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 98 korda
- Been tänatud: 79 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Okei, tänud - siiski küsimus, millega siis tühikäigum. puhastada. Nagu ma ennem mainisin, ei ole piisavalt võimalusi ja küúnalde kontrolli e. alustaksingi tühikäigumootorist....nii palju ma ikka leian et see viisakalt maha võtta ja kui ei aita siis jälle sõit teenindusse.
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
mina enda tühikäigu mootorit olen küll paar korda breakcleaneriga pesnud.ei juhtund küll nagu midagi hullu,
ainult et masin hakkas korralikult käima
ainult et masin hakkas korralikult käima

56232754
Re: Kotermann MV6 -s ?
Tühikäigu mootori klappi võib ju millega iganes puhastada,sellest juttu foorumis küllaga-100kw mehed muud ei teegi ju...
See klapp saab igapäevaselt kuuma ja õliplög...mida nees kummidetailid siis tegema peaks.Bensiin+suruõhk on kõige odavam lahendus,miskine cleaner sobib kah
See klapp saab igapäevaselt kuuma ja õliplög...mida nees kummidetailid siis tegema peaks.Bensiin+suruõhk on kõige odavam lahendus,miskine cleaner sobib kah
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- Argo
- Klubiliige
- Postitusi: 388
- Liitunud: 08 Jaan 2010 15:56
- Asukoht: Läänemaa
- Has tänanud: 7 korda
- Been tänatud: 3 korda
Re: Kotermann MV6 -s ?
Suur mootor tahab äkilist kütust. Omal on 2,5 v6 ja sõidan ainult 98-ga.
Varem sai sõidetud ka 95- ga aga siis oligi nii ,et kui gaasi vajutasid siis oli uimane ja ei kogunud nii kiiresti kiirust kui 98-ga.
Kui võimalus siis kasuta 98-at on mootor puhtam ja minek hoopis teine.
Varem sai sõidetud ka 95- ga aga siis oligi nii ,et kui gaasi vajutasid siis oli uimane ja ei kogunud nii kiiresti kiirust kui 98-ga.
Kui võimalus siis kasuta 98-at on mootor puhtam ja minek hoopis teine.