Sai siis soetatud endale Omega.2,5.v6.1998.a
Probleem on soendusega,et siis kui auto käima paned ,läheb temp 100 peale,et siis keema.Seisma siis jättes ja uuesti käivitades toimib kõikk ilusti va,et puhub leiget õhku salongi.Küsimus siis järgmine ,et kas oleks vaja õhutada süsteem?...termostaat läbi?
Ja peale keemaminekut katsudes lõdvikuid siis akupoolne osa on täiesti külm,rääkimatta radikast
Igasugune info oleks teretulnud!!!!
Omega B probleemid!
Re: Omega B probleemid!
pikk0810 kirjutas:Sai siis soetatud endale Omega.2,5.v6.1998.a
Probleem on soendusega,et siis kui auto käima paned ,läheb temp 100 peale,et siis keema.Seisma siis jättes ja uuesti käivitades toimib kõikk ilusti va,et puhub leiget õhku salongi.Küsimus siis järgmine ,et kas oleks vaja õhutada süsteem?...termostaat läbi?
Ja peale keemaminekut katsudes lõdvikuid siis akupoolne osa on täiesti külm,rääkimatta radikast
Igasugune info oleks teretulnud!!!!
Tosool ikka korralik, mitte veega pooleks (sült, mida veepump ringi ajada ei suuda) ?
Opel Omega 2.0 TD 74KW 1999
Re: Omega B probleemid!
Tundub,et termostaat kinni või veepump ei toimi,nii läheb suht kiirelt keema.
Eraldi õhutamist kui sellist pole tegelikult vaja.
Pealkiri on mittemidagiütlev...probleemid?
Eraldi õhutamist kui sellist pole tegelikult vaja.
Pealkiri on mittemidagiütlev...probleemid?

Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega B probleemid!
Minu ühel 3,0 Omegal oli sama probleem aga selle vahega, et suvel. Asja uurides selgus, et salongi radiaator oli hakanud eelmisel [eelmisel (üle-üleelmisel)] omanikul läbi jooksma. See "tark" oli sisse valanud mingit niinimetatud lekkepeatamise läga. Sellepeale oli kogu jahutussüsteem kaetud korraliku isolatsioonikihiga. Auto läks keema ja sisse sooja ei andnud. Ilmselt on sul ees mõlema radika vahetus.
PS. Seda ka veel, et akust küll ei tohiks jahutusvedelik läbi käia.
PS. Seda ka veel, et akust küll ei tohiks jahutusvedelik läbi käia.
-
- Huviline
- Postitusi: 1093
- Liitunud: 07 Apr 2009 20:32
Re: Omega B probleemid!
Paisupaagi surve testi võiks ka teha.Õhutada võiks ja peaks sest surve all on vedeliku keemistemperatuur teine.Paisupaagikorki võiks uurida nimelt on see rõhutasandusventiil mitte ainult avatäide...Kui radikad plöga täis siis on paisupaagis ka reeglina ollus ja seinte peal sete rasvane soust.Plokikaanetihend, vigu võib olla erinevaid.Et peetis termostaat on avatud olekus st suur ring pidevalt järel ja läheb aeglasemalt soojaks.Mõni puurib pisikese augu termostaadi äärde õhutuse jaoks.Seda võin ka öelda, et poest uue asja tood võib see eos rikkis olla mõistlik oleks kontrollida alati ennem paigaldamist.Kui termostaadi koda lekib siis väljalaske peale sattudes see võib körsatada küll aga miks tagant suitsu tuleb on tõsisem küsimus juba.