Küsimus siis kvaliteetite kohta, mida kasutada mida mitte. Tean et lemförderi kaup korralik kuid ka kallis ja optimali võidki vahetama jäädagi, kuid on ka muid tootjaid.
Oskab keegi soovitada miskit, hea hinna ja kvaliteediga. Ei viitsi nagu ülepäeviti remonti kh teha, kuna masinapark suur igaüks võtab oma aja.
Veermiku osade kvaliteet.
Re: Veermiku osade kvaliteet.
Mina hakkasin mingi hetk originaaljuppe kasutama.
Vahe on tuntav. Hinnavahe mitte nii väga, arvestades kestvuse vahet.
Kaks aastat nii raske ja vana auto puhul Tallinna tänavatel ilma silla remondita on suht hea saavutus.
Lasin isegi kontrollida, kas ikka on kõik hea. Oli.
Vahe on tuntav. Hinnavahe mitte nii väga, arvestades kestvuse vahet.
Kaks aastat nii raske ja vana auto puhul Tallinna tänavatel ilma silla remondita on suht hea saavutus.
Lasin isegi kontrollida, kas ikka on kõik hea. Oli.
Re: Veermiku osade kvaliteet.
mul suht samaseis, kauavõib ringi koliseda... kehvade juppidega ei jõua ringi pealegi teha kui mõni uus jupp kusagilt jälle läheb ära.
aastane läbisõit mul ca 100-120k ehk ma sõidan ikka palju
kuni 10korda üle keskmise
ca aastake tagasi hakkasin kasutama ainult TRW ja Bilstein juppe. poolaastat tagasi sai see ring vist täis lagunevate ja kehvade juppidega, sest hetkl poolaastat juba on vaikus majas
Lemförder ka vahest kui TRW pole saada, aga liiguvad legendid et lemf tuleb nüüd venemaalt ja pole enam kaugeltki see mis kunagi. Ning TRW kasutab vähemalt VAG grupi originaali koode, ehk on kvaliteetsed, saab lugeda minusilmis vähemalt A varuosaks, hinnavahe on tõesti olematu kui arvestada, et pole enam midagi remontida pikkka aega peale korda tegemist.
delfram veermiku jupid kestsid ca kuni 10k max, aga pirduri klotsidena jne kõlbavad küll.
optimal ja delfram on suht ühte auku, siukesed müügiauto ajutised lahendused ja hädapärast, et teeäärest ära saada lahendus.
rohkem puusalt lastes meelde ei tule. Minu soovitus on, et otsi tuttav kes autopoes tegutseks, saad natuke seda meeletut juurdehindlust maha ja pole lemf niikallis enam midagi.
aastane läbisõit mul ca 100-120k ehk ma sõidan ikka palju

ca aastake tagasi hakkasin kasutama ainult TRW ja Bilstein juppe. poolaastat tagasi sai see ring vist täis lagunevate ja kehvade juppidega, sest hetkl poolaastat juba on vaikus majas

Lemförder ka vahest kui TRW pole saada, aga liiguvad legendid et lemf tuleb nüüd venemaalt ja pole enam kaugeltki see mis kunagi. Ning TRW kasutab vähemalt VAG grupi originaali koode, ehk on kvaliteetsed, saab lugeda minusilmis vähemalt A varuosaks, hinnavahe on tõesti olematu kui arvestada, et pole enam midagi remontida pikkka aega peale korda tegemist.
delfram veermiku jupid kestsid ca kuni 10k max, aga pirduri klotsidena jne kõlbavad küll.
optimal ja delfram on suht ühte auku, siukesed müügiauto ajutised lahendused ja hädapärast, et teeäärest ära saada lahendus.
rohkem puusalt lastes meelde ei tule. Minu soovitus on, et otsi tuttav kes autopoes tegutseks, saad natuke seda meeletut juurdehindlust maha ja pole lemf niikallis enam midagi.
Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Veermiku osade kvaliteet.
Tutvused olemas, probleem ongi just munaliigendeid omavate juppide seas (sarniirid, kondid, rooliotsad) sai ostetud sügisel mingi kahtlase firma sisemine rooliots, lõtku pole veel kuid kaitsekumm juba puru, sõidetud vast 3-4tuhat. Läbisõit suht väike, hetkel tahangi rooliotsad korda saada, kerged lõtkud sees kohati ülejäänu veel ok. Imestan, et isegi suht hästi vastu pidanud. Mõni masin oleks ammu juba game over kompule kuvanud.
Kokkujooksu panen tavaliselt ise õigeks spets omavalmistatud jubina abil ja siiani on kõik ok olnud.
Kokkujooksu panen tavaliselt ise õigeks spets omavalmistatud jubina abil ja siiani on kõik ok olnud.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: Veermiku osade kvaliteet.
TRW stabika kontidele tuleb määret oma äranägemise järgi juurde lisada,muidu jupid on kestnud küll.
Hetkel all sidemi rooliotsad,uus asi minujaoks aga müüa sõnu uskudes tasub proovimist.
Pendelhoob koos puksiga febi ja ka väikesed õõtsapuksid febid(febi-bilstein siis)
Sellised jupid siis minu masina veermikus.
Optimali kirjadega asjadest tasub eemale hoida küll.
Minul kestsid optimali jupid umb.aasta, pm. enne ülevaatust tuli juppe hakata vahetama rsk.
Kahjuks sattus ootamatuste tõttu ikkagi optimali paraleelvarras autole alla,elame-näeme,poole aasta pärast (sel sügisel siis) hakkab ilmselt midagi põhja all kolisema.
Hetkel all sidemi rooliotsad,uus asi minujaoks aga müüa sõnu uskudes tasub proovimist.
Pendelhoob koos puksiga febi ja ka väikesed õõtsapuksid febid(febi-bilstein siis)
Sellised jupid siis minu masina veermikus.
Optimali kirjadega asjadest tasub eemale hoida küll.
Minul kestsid optimali jupid umb.aasta, pm. enne ülevaatust tuli juppe hakata vahetama rsk.
Kahjuks sattus ootamatuste tõttu ikkagi optimali paraleelvarras autole alla,elame-näeme,poole aasta pärast (sel sügisel siis) hakkab ilmselt midagi põhja all kolisema.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Veermiku osade kvaliteet.
originaal on originaal, oma raha eest kestab topelt teiste B kategooria vastu.
Kolme omegaga, mis omandasin proovisin teised firmad nägu febi bilstein, SRL, teknorot, lemfjoder, irmscher ja delphi.
Hinnad 1 kuni 5
Febi - tugev 4. Oma hinna eest paremat omegale leida raske, puksid ja rooliotsad parem, kui lemfi omad.
SRL - hea 3. Kõige odavmad, 15-20k km Tallinna sõites kestvad stabiilselt. Hinna vaadates saab iga aasta vahetada kõik sillad uuema vastu enne üv.
Teknorot - tugev 3. Samas hinnaklassis, kus Febi, aga kehvem metall roolivardade, rooliotsade ja müügis ainult eeltellimisel.
Lemfjoder - tavaline 5. B-kategooriast kõige kallimad, mõned sillajupid parem, kui originaal.
Delpfi - 4-. Kuidas vedab, mõlemad sõidavad nendega samapalju kui lemfoderiga, teised vähem, kui SRL.
Irmscher - ainult vedrude ja amortide kohta sain õelda (150k km ilma vahetust) Amortide ring oli 360eur ring, vedrud -30mm 420eur komplekt.
Kolme omegaga, mis omandasin proovisin teised firmad nägu febi bilstein, SRL, teknorot, lemfjoder, irmscher ja delphi.
Hinnad 1 kuni 5
Febi - tugev 4. Oma hinna eest paremat omegale leida raske, puksid ja rooliotsad parem, kui lemfi omad.
SRL - hea 3. Kõige odavmad, 15-20k km Tallinna sõites kestvad stabiilselt. Hinna vaadates saab iga aasta vahetada kõik sillad uuema vastu enne üv.
Teknorot - tugev 3. Samas hinnaklassis, kus Febi, aga kehvem metall roolivardade, rooliotsade ja müügis ainult eeltellimisel.
Lemfjoder - tavaline 5. B-kategooriast kõige kallimad, mõned sillajupid parem, kui originaal.
Delpfi - 4-. Kuidas vedab, mõlemad sõidavad nendega samapalju kui lemfoderiga, teised vähem, kui SRL.
Irmscher - ainult vedrude ja amortide kohta sain õelda (150k km ilma vahetust) Amortide ring oli 360eur ring, vedrud -30mm 420eur komplekt.
Opel Omega Irmscher 1997a 2.5 V6 Atm MÜÜDUD
Opel Omega BFL 2001a 2.2 16v Manual MÜÜDUD
Opel Vectra GTS 2004a 2.2 Manual MÜÜDUD
Opel Omega BFL 2001a 2.2 16v Manual MÜÜDUD
Opel Vectra GTS 2004a 2.2 Manual MÜÜDUD