mul on neid linke paartükki tekkinud kus entusjastid teevad ja möllavad.
aga mis siis silma hakkand.
Liigutus nr1 on EGR füüsiliselt pimedaks,
Liigutus nr2 KAT minema vahelt. saadud kati rahaga autopoodi ja 2,5" toru järgi,
Liigutus nr3 pütid vahelt minema ja torujupid klambritega vahele.
Liigutus nr4 ülejäänud rahaga oomipoodi ja envymod juppide raha järgi.
Säästu liigutus nr4 Pumbakaan peale koputada, (miinus on pidev suur küttekulu, evry teeb sama asja aga nupust, ehk siis kui vaja)
Liigutus nr5 Suurem cooler, pluss paigaldus.
Liigutus nr6 Föön peale, evry peale, ja Löbutsema..
http://www.youtube.com/watch?v=Hp4CGMPw7pw
994 pumba teoreetiline piir on ca 250hp aga reaalne on ca 200hp
siis on juba vaja hakata paigaldama suuremat pulsnerit pumbasisse. vahetpole kas meh. vöi el. pump. tänapäeval on öpitud ka el. kontrollima.
Kindlasti on siis tarvis suuremat coolerit ja vabamat väljalaset. chip vöiks olla, aga ei pea. Tuningbox vöid kohe aknast välja visata, ning hiljem igaksjuhuks üle söita, et kiusatust ei tuleks. Asi mida tahta on "evry mod" maksab mittemidagi peaaegu ja nupust jöudu keerata on fantast
http://www.myturbodiesel.com/threads/th ... inks.9738/
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... light=evry
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=12165&page=2
Turboga on ka nii, et selle teoreetiline piir on ca 250, reaalselt ca 200hp. aga seda siis bmw turboga, mitte mitsu turboga mis omegal, idüll oleks leida e28 2,4td pealt suur turbo

sellega saab ka 200 juures suitsuta söita veel

vöib keerata lihtsalt turboküljes WG klapivarda lühikseks kokku ära ja nautida turbolag suurenemist aga suuremat rõhku.
Vöi paigaldada MBC. Streetrace foorumis on üx tegelane kes neid ise valmistab ja müüb 15€ tk.
Kuldreegel NR1 " Kui suitseb mustalt. On kas A. Kütust liigapalju. B. Öhku liiga vähe.
Lahendus on siis kas A- kütust vähemaks, vöi B öhku juurde suruda"
Must suits on hea indikaator kui hakata jöudu keerama
Must tähendab väääägagi tuliseid temperatuure kuna diisel pöleb aeglaselt liigavähesest öhust... vöi siis sellest et liigapalju kütust. Isetead kudapidi vötad
http://www.max-boost.co.uk/max-boost/in ... ortant.htm
Aga mustasuitsuga lased laiali selle mootori, üle 200hp minnes oleks tarvis panna metall blokikaane tihend. vöiks olla ta siis ka teoorias paksem kui oem tihend, siis saad oma turbo keerata max peale ära ja selle viimased teoreetilised 50hp välja pigistada.
Hetkl mul on evry veel tegematta endal, vaid füüsiliselt koputatud ca 3mg juurde pritsekogus. Samuti on Manual Boost Controller installimatta, ehk originaal röhud (1,1-1,2bar), Sumpsiks 2,5" otsast löpuni. Hetkl käib rahuldavalt edasi, aga kuna sai hiljuti kapotiall metalli löigatud, et suurem cooler omakohale mahuks, siis see ilmselgelt nii ei jää

Samuti töin doonori millel e28 turbo küljes.
Aga minul on murekoht sidur. Hetkl on suht piiripeal, kui piisavalt kiirelt ei päästa läheb libisema. Aga kui jöudu juurde saada siis läheb de facto libisema, aga kust mis kompott kokku keerata et kannataks ka ca 300hp liigelda ? Kui kellelgi ideesid siis andke teada ka mulle. Lisa jama on see 2massiline hooratas, Tegelikuses tahaks saada 1 massilise peale, aga jätta alles hürdosilindri ja hürdolaagri.
Omega automaadiga on üldse kuidagi palju probleeme, vahepeal oli varuosade teemas mingi 5 venda korraga otsisid autom kasti omale, sest neil sealsamuses need, ning samalajal oli mitu omegat varuosadeks kellel köigil kastid laiali, niie automaadil ma palju muudatusi teha ei julgeks, kui siis koputaks ca 3,5mg peale kaane ja köik, naudiks seda mis on.
Esimene siis teema mis pani pähe mötted ültse seda tegema hakata.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... 5-tds.html
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ouque.html
http://forum.bmw5.co.uk/topic/58412-e34 ... e-options/
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=131853
Kui kellelgi veel infot jne siis andke julgelt märku

Vw/audi, margipõhine diagnostika- ja üldseade muudele autodele. Koodilugemine/kustutamine, parameetrite vaatlemine, muu lihtsam liigutus 10.- 57838007