Tervitused,
Olen siin foorumis uus ja sooviks veidi abi küsida.
Autoks Opel Omega 2.0 ecotec 100kw .Mure siis tühipöördega,nimelt sõites sidur ära lahutada siis hakkab pööre kõikuma umbes 1000-2000pm vahel.Kohapeal seistes kaob se rahutu pöörete kõikumine mingi ajapeale ära. Taas sõitu alustades hakkab taas kõik uuesti pihta.
Kaabliga veakoode ei näidanud.
100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt
- Rax
- Klubiliige
- Postitusi: 3556
- Liitunud: 08 Mär 2013 00:31
- Auto: 2.5DTI
- Asukoht: Tartu linn
- Has tänanud: 52 korda
- Been tänatud: 71 korda
Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt
loputa break cleaneriga tühikäigu mootor läbi ja vaata kas siis ka jamab
ja kui tühikäigumootorilt toite maha lased siis peaks kh aru saama kas jebib v mitte
ja kui tühikäigumootorilt toite maha lased siis peaks kh aru saama kas jebib v mitte
56232754
Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt
Tühine õhuleke enne segusiibrit võib sama jama tekitada,nt.tühikäigu klapi enda papist tihend või mõni pragu õhuvõtu lõdvikus peale õhukulumõõturit ja enne segusiibrit.
Segusiibri allosas on üks peenem voolik,mis tuleb klapikambri kaanest,seda kontrollida.
Mul endal oli vanal autol selline jama,et keegi osav meistrimees oli "käe järgi"tundega tühikäigu klapil alumise poldi keerme segusiibri korpuses üle keeranud...tihend ei pidanud enam ja sealt vahelt võttis lisaõhku.Aitas uue segusiibri korpuse paigaldus.
Ja nagu juba mainitud tühikäigu klapi läbiloputamine ja mõistlikuse piires suruõhuga läbipuhumine.
Segusiibri allosas on üks peenem voolik,mis tuleb klapikambri kaanest,seda kontrollida.
Mul endal oli vanal autol selline jama,et keegi osav meistrimees oli "käe järgi"tundega tühikäigu klapil alumise poldi keerme segusiibri korpuses üle keeranud...tihend ei pidanud enam ja sealt vahelt võttis lisaõhku.Aitas uue segusiibri korpuse paigaldus.
Ja nagu juba mainitud tühikäigu klapi läbiloputamine ja mõistlikuse piires suruõhuga läbipuhumine.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: 100kw ecotec ei hoia tühipööret ühtlaselt
Ise ka kahtlustasin sinna poole seda asja.. Kuid naljakas on se se mootor töötas teise autopeal väga kenasti, nüüd kogukuppatus teise autopeal ( Välja arvatud lamda andur). Mõlemad mootorid olid 100kw'sed. Mootorite väike erinevus oli karteri põhjas ( ühel karter tüüpiliselt allapoole lohuga. Teisel -vasakule ja paremale mootori käppade pooole väljaulatuvate vannidega.