Tere!
Kolasin foorumis ringi ning leidsin järgneva teksti:
teadmiseks, et 2.0-3.0 bensukatel on yhe ja sama markeeringuga käigugast r25-28.
yldiselt võta 2.0 käikar ja pane v6 peale mingit vahet ei ole.
kui tahad head käigukasti otsi mis on olnud vana pollari auto v6 seal manuaal r30
või varjant on 2.2 diisel manuaal sobib ka ja peaks parem olema
Kas see vastab tõele, et pannes 3.0 mootori, siis ideepoolest ei pea käigukasti kohe vahetama?
On plaan enda 2.0 panna 3.0 mootor, sellest ka küsimus.
Ette tänades
Mootorivahetus
- NoKia
- Klubiliige
- Postitusi: 166
- Liitunud: 19 Juun 2008 20:56
- Asukoht: Tallinn
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 7 korda
Re: Mootorivahetus
Ei pea, toimib see 2.0 kast ilusti.
Arvestama pead ka sellega, et kardaani flantsid on v6 mudelitel suuremad. Nii diffri kui käigukasti oma.
Arvestama pead ka sellega, et kardaani flantsid on v6 mudelitel suuremad. Nii diffri kui käigukasti oma.
Omega B c20let AcMile 2012- 244km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
Omega B 3.0v6Turbo 477hp; 1mile 256km/h
Omega B m50b25tuT OMC 2 2015 279km/h
Omega B m50b20tuT OMC 2021 290km/h
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: Mootorivahetus
Ega kellegil pole juhuslikult tabelit millise mootoriga mis käigukast kokku pandi
Mind huvitaks 2,2TDi kast
Mind huvitaks 2,2TDi kast
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat