K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
Juhtus siis selline ebameeldiv situatsioon, et olin terve õhtu autoga sõitnud, panin auto seisma, praktiliselt kohe panin auto käima ja kohe hakkas põlema CHECK ENGINE. Autol sõidab avarireziimis, võimsust praktiliselt ei ole, tagant sinine suits....Läksin diagnostikale, mis näitas veakoodi P1632-ehk see et kõrgsurvepump töötab valesti...Kustuti vea, ja auto 5 minutit oli seisnud töötava mootoriga ja kõik oli ok, turbo ka ilusti töötas. Pärast käivitusin uuesti ja kohe tuli sama viga ja jälle võimsust pole...
Tegelased kohe ütlesid et see on väga tüüpiline viga nendel mootoritel-ja tuleb remontida kõrgsurvepump. Mäletan, et sugulasel 2.0 74kW Zafiral läks 2006a pump katki-aga tal auto oli täielikult surnud ja absoluutselt ei käivitanud. Mul auto nagu käivitub ja natuke ka sõidab...Selles ongi vahe.
Mäletan et sugulane maksis tol ajal 21000eek KARLA AUTOS remondi eest. Sinna küll ei tahaks pöörduda...Hetkel leidsin inimesi kes saadab need pumbad Leetu, kus neid remonditakse, saadetakse tagasi, ta paigaldab ja asi on korras. Tööle ja kaubale ka 3kuud garantii. Hinnaks 550eur. Ütles et tegelikult ka KArla Auto saadab ka sinna remondile, ise ei tee...
Soovitage oma variante ja kuhu saab pöörduda ja kas mureks on tõsiselt kõrgsurvepump, ja kas saab seda kuidagi odavama hinnaga remontida? Teretulnud kõik arvamused ja soovitused.Kõik on abiks!
Tegelased kohe ütlesid et see on väga tüüpiline viga nendel mootoritel-ja tuleb remontida kõrgsurvepump. Mäletan, et sugulasel 2.0 74kW Zafiral läks 2006a pump katki-aga tal auto oli täielikult surnud ja absoluutselt ei käivitanud. Mul auto nagu käivitub ja natuke ka sõidab...Selles ongi vahe.
Mäletan et sugulane maksis tol ajal 21000eek KARLA AUTOS remondi eest. Sinna küll ei tahaks pöörduda...Hetkel leidsin inimesi kes saadab need pumbad Leetu, kus neid remonditakse, saadetakse tagasi, ta paigaldab ja asi on korras. Tööle ja kaubale ka 3kuud garantii. Hinnaks 550eur. Ütles et tegelikult ka KArla Auto saadab ka sinna remondile, ise ei tee...
Soovitage oma variante ja kuhu saab pöörduda ja kas mureks on tõsiselt kõrgsurvepump, ja kas saab seda kuidagi odavama hinnaga remontida? Teretulnud kõik arvamused ja soovitused.Kõik on abiks!
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
Otep2el on yks mees keda kutsutakse diidli sassiks.teeb head t66d ja ka aparaadid enamus olemas.yritan nr sebida homme.kui huvi?.
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
minul oli täpselt sama viga sama mootoriga autol...viga nimelt selles et pumba kolb on viga saanud ja ei loo piisavalt kütet üles...mina käisin oisu diislis ja 350 euki...auto töötab nagu kella värk...ja päevaga tehti korda...mina julgen oisu diislit soovitada...
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
andke mõlemad kontaktid! ettetänades...
Oisu kontaktid leidsin, kirjutasin ja ootan vastust. Kas 350euri läks ainult remondi eest või nad ise võtsid pump maha ja pärast panid tagasi?
Oisu kontaktid leidsin, kirjutasin ja ootan vastust. Kas 350euri läks ainult remondi eest või nad ise võtsid pump maha ja pärast panid tagasi?
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
ise maha,remont,pärast tagasi pluss kütte süsteemid normi...oli tegelt 400,aga kui mingit paberit ei taha sellekohta siis 350
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
asi sai 4 päevaga tehtud korda,Digrim Oü, Nafta 1 aadressil. Nad saatsin Leetu, tegid sel korda, paigaldasid tagasi-hinnaks läks 450euri(teiste jaoks 550)...
Kuid õhk siiamani jai kütesüsteemi sees. Ütlesid et probleemi otsing ja lahendamine võivad maksta ku...... teab palju, alustades kütepaagi mahavõtmisest, kütusefiltrikorpuse vahetamiseni...
Pakkusid sellist variandi-elektrik pani 65euri eest elektripumba,nupp rooli all, ja iga esimise stardiga ma vajutan nuppu 20-30s,mis toob kütet süsteemi sisse, alles siis panen käima...tegelikult ei ole väga keeruline, lisa pumba kasuta ainult siis, kui auto seisnud mitu tundi.....
Kuid õhk siiamani jai kütesüsteemi sees. Ütlesid et probleemi otsing ja lahendamine võivad maksta ku...... teab palju, alustades kütepaagi mahavõtmisest, kütusefiltrikorpuse vahetamiseni...
Pakkusid sellist variandi-elektrik pani 65euri eest elektripumba,nupp rooli all, ja iga esimise stardiga ma vajutan nuppu 20-30s,mis toob kütet süsteemi sisse, alles siis panen käima...tegelikult ei ole väga keeruline, lisa pumba kasuta ainult siis, kui auto seisnud mitu tundi.....
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
õnneks või kahjuks minul seda probleemi ei ole
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
aga mis pumbal viga oli siis???ja kas nad vana/vanad jupid antsid ikka kaasa sulle???
omega 2,2dti,2003,88kw,sedaan
-
- Huviline
- Postitusi: 248
- Liitunud: 28 Veebr 2013 18:08
- Asukoht: Haapsalu
- Has tänanud: 1 kord
- Been tänatud: 1 kord
Re: K:Omega 2.2dti kõrgsurvepumba kohta
Mis lahendus see veel on? Mine kuskile normaalsesse töökotta, kus sellist jama ei pakuta ja lase viga üless otsida. Sa ei kujuta ette kui raske sul oma autot hiljem müüa on, kui pead hakkama ostjale mingit käsitsi kütuse üless pumpamisest rääkima, kõne katkeb poole jutu pealt.botja kirjutas: Pakkusid sellist variandi-elektrik pani 65euri eest elektripumba,nupp rooli all, ja iga esimise stardiga ma vajutan nuppu 20-30s,mis toob kütet süsteemi sisse, alles siis panen käima...tegelikult ei ole väga keeruline, lisa pumba kasuta ainult siis, kui auto seisnud mitu tundi.....
Muidugi kui tegemist on ajutise lahendusega, kuniks raha jälle rohkem, siis arusaadav. Autoga vaja ikkagi sõita.