Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Tervitus klubilistele!
Otsisin, aga ei leidnud, sellepärast ka uus teema
Oleks tarvis teada, kas vasakut alumist rooliotsa on keegi vahetanud omal, kuidas pärast uue paika saite või ikka käisite stendis ka ära? Koduste vahenditega saab seda hästi eemaldada?
Siis stabika varras parempoolne, kas ka see on jõukohane?
Igasugune info nende kohta on teretulnud, ning kellel on neid juppe, võib julgelt pakkuda. TÄNAN!
Otsisin, aga ei leidnud, sellepärast ka uus teema
Oleks tarvis teada, kas vasakut alumist rooliotsa on keegi vahetanud omal, kuidas pärast uue paika saite või ikka käisite stendis ka ära? Koduste vahenditega saab seda hästi eemaldada?
Siis stabika varras parempoolne, kas ka see on jõukohane?
Igasugune info nende kohta on teretulnud, ning kellel on neid juppe, võib julgelt pakkuda. TÄNAN!
Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Rooliotsa kättesaamine võib väga lihtne olla,samas ei pruugi seda kätte saada ilma tõmmitsata.Soovitatav on kuskilt omale selle töö jaoks rooliotsa tõmmits hankida.
Üldiselt tuleb haamri abil koonus polt käändmiku seest suht kergelt välja.Koputad käändmiku külgede pihta paar korda ja siis löök vastu polti ja lahti ta tulebki.
Peale rooliotsa vahetust silmajärgi jooks paika ja siis sillastendi minek...
Stabika kondi lahtisaamisega on minul abiks olnud alati relakas.Mutrivõtmega keerama hakates kipub sisemine kant üle lehtvõtme viskama ja selle jamamisega läheb hoopis rohkem aega kui relakaga polti läbi lõigates,suur oht on aga abs´i juhet ja pidurivoolikut vigastada...
Kõigepealt proovi mutrivõtmega ,19 läks mutri peale ja 17 käib kandi peale.
Mõlemad tööd kodus lihtsalt toestatavad,kui mutrivõti peos püsib ja enne natuke asjaga kursis oled!
Üldiselt tuleb haamri abil koonus polt käändmiku seest suht kergelt välja.Koputad käändmiku külgede pihta paar korda ja siis löök vastu polti ja lahti ta tulebki.
Peale rooliotsa vahetust silmajärgi jooks paika ja siis sillastendi minek...
Stabika kondi lahtisaamisega on minul abiks olnud alati relakas.Mutrivõtmega keerama hakates kipub sisemine kant üle lehtvõtme viskama ja selle jamamisega läheb hoopis rohkem aega kui relakaga polti läbi lõigates,suur oht on aga abs´i juhet ja pidurivoolikut vigastada...
Kõigepealt proovi mutrivõtmega ,19 läks mutri peale ja 17 käib kandi peale.
Mõlemad tööd kodus lihtsalt toestatavad,kui mutrivõti peos püsib ja enne natuke asjaga kursis oled!
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Täiendaksin Tim juttu sellega, et kõikse lihtsamalt saab 2 he haamri abil lahti rooliotsa, nimelt kahelt poolt korraga lüüa ning ots hüppab suht ise välja seest.
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
selge, tänud! nüüd lähipäevil hakkan vaatama, ehk saan ta kätte. igasugused muud õpetused ja teadmised on teretulnud.
rääkige ka kambriplokikaane tihendist, see töö tundub olevat suht suur, sest vist asub mootori taga suht peidus?
rääkige ka kambriplokikaane tihendist, see töö tundub olevat suht suur, sest vist asub mootori taga suht peidus?
Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Kas sa mõtled klapikambri kaane tihendit?
Omega FL 2,5 TDI 2002, Navara D40 2010a
, Audi A4 2,5TDI 1999a,

Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Lihtsamat tööd pole olemas,olen neid vahetanud ja tagasi pannud samapalju nagu opeli remonditöökojasMaarjo kirjutas:justjust see

Muidugi on paar asja mida pead jälgima...
Vaakumtorud tõmba natuke eemale(aknalaua alla kuskile) miski nööri/traadi jupiga.
Tagumised poolkuud peab kindlalt kaane soone sisse paika saama ja paigalduse hetkel saab käe niipalju sinna mootori taga otsa vahele pista,et sõrmede all on tunda nende poolkuude omale kohale sobitumist.
Tihend ja plokikaan näpuga natuke õliseks teha.
Mingit silikoni ega muud jama ära sinna tihendi vahele küll pane.
Uus ja kallima otsa klapikambrikaane tihend ja uued O-rõngad klapikambrikaane poltide tarbeks kah loomulikult.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: Küsimused omega b 95a 2.0 100kw kohta abi vajaks
Tim kirjutas:Lihtsamat tööd pole olemas,olen neid vahetanud ja tagasi pannud samapalju nagu opeli remonditöökojasMaarjo kirjutas:justjust see![]()
Muidugi on paar asja mida pead jälgima...
Vaakumtorud tõmba natuke eemale(aknalaua alla kuskile) miski nööri/traadi jupiga.
Tagumised poolkuud peab kindlalt kaane soone sisse paika saama ja paigalduse hetkel saab käe niipalju sinna mootori taga otsa vahele pista,et sõrmede all on tunda nende poolkuude omale kohale sobitumist.
Tihend ja plokikaan näpuga natuke õliseks teha.
Mingit silikoni ega muud jama ära sinna tihendi vahele küll pane.
Uus ja kallima otsa klapikambrikaane tihend ja uued O-rõngad klapikambrikaane poltide tarbeks kah loomulikult.
tihendiliim võib mõningatel juhtudel kasulikuks osutuda.eriti juhul kui eelnevatel puhkudel on pinna puhastamisega liiga hoogu satutud.st teravad sügavad krassid sees kontaktpinnal.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851