Mootorivahetus 2.2 16V vastu

Kaasa arvatud kütusekulu ja muu tehniline jutt
Vasta
Kasutaja avatar
markus20
Klubiliige
Postitusi: 304
Liitunud: 31 Aug 2012 14:30
Asukoht: Harjumaa
Has tänanud: 2 korda
Been tänatud: 2 korda

Mootorivahetus 2.2 16V vastu

Postitus Postitas markus20 »

Tere!

Hetkel auto mootoriks 2.0 16V 100kw. Oleks vaja vahetada mootor ära. Kas 2.2 16V 106 kw sobib 1:1?
Respect a mans car and the man respects you.

2JZ GTE Opel Omega A - Onemile2020 - 307km/h
Opel Omega A - 2.0 85kw Winterbeater
Kasutaja avatar
risto002
Klubiliige
Postitusi: 423
Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
Auto: Nissan Patrol Y61
Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
Has tänanud: 6 korda
Been tänatud: 12 korda

Re: Mootorivahetus 2.2 16V vastu

Postitus Postitas risto002 »

Peaaegu 2.2 mootoril on egr teisiti lahendatud.
Sisselaskekollektor erinev aga istub 2.0 sinna asemele.
Nukkvõlli ja väntvõlli andurid on teisepistiguga aga taaskord istuvad sinna 2.0 omad asemele
Viimane erinevus on klapikambrikaanes aga taaskod vahetatav.

2.0l mootor 86x86
2.2l mootor 86x94,6
Kolb x käik

Päikest
Risto
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Tim
Huviline
Postitusi: 2594
Liitunud: 26 Nov 2008 21:57
Asukoht: Muhu

Re: Mootorivahetus 2.2 16V vastu

Postitus Postitas Tim »

2,2 mootor on pm.sama,pikem kolvikäik on see mis on annab rohkem väänet.Ploki väliskuju on sama ja selle kinnitused raamile.Plokikaan on sama,väljalaske kollektor-püksid sama.Käigukasti kinnitus sama.

Elektri poole pealt Risto juba natuke kirjutas...
Kehvem lugu on elektroonilise gaasipedaali paigaldusega,tehtav aga võtab aega.Süüteküünalde "juhtimine" on kah teine,juhtmestik tuleb mingil määral ümber teha.
Doonor masin kindlasti kõrvale ja siis saab tegema hakata.
Silma järgi niisama vaadates vahet ei tee,kas 2l või 2,2l,selles mõttes petab ametnikud ära...
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
Vasta