K: Kärukonksu paigaldus universaalile
K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Auto alt vaadates on näha, et augud on olemas seal kus nad olema peavad, aga kuidas pääseb sellele talale pealtpoolt ligi, et saaks poldid läbi aukude panna. Kas pistiku jaoks on mingi valmidus olemas kusagil vöi peab ise vedama hakkama. Kuidas kompuuter reageerib sellele, kui juhtmeid ise vedama hakata tagatuledest.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Pagasniku kate maha ja seal all on sellised väiksed mõlgid või märgid kust augud puurida. Juhi pool 4 ja kõrvalistuja pool 2 poldi jaoks märgistatud süvendit. Juhtmed ka olemas all, tagumise stange juures.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Kuidas see asi pealtpoolt kinnitub, lihtsalt pleki vasti polte ju ei tömba, kas seal peaksid mingid rauast latid peal käima.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Täpselt niishakawkaw kirjutas:Kuidas see asi pealtpoolt kinnitub, lihtsalt pleki vasti polte ju ei tömba, kas seal peaksid mingid rauast latid peal käima.
leidsin miski Omega A pildi...see väga sarnane (kui isegi mitte sama) Omega B'ga
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Jah põhimõte sama, peale käivad rauast lehed. Enda konksusüsteemi ajasin puhtaks ja tsinkspreiga üle eriti kohad mis autokülge kinnitusid.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Okei, niisiis järgmine probleem, poldid auto all olemas praegusels , aga nyyd ei saa seda konksu sinna vahele kuidagi, summuti pool läheb ilusti sisse, aga teine ots ei taha paagi ja kere vahele mahtuda. Kuidagi nurgaalt nusberdes saab sisse, aga siis jääb jälle teist otsa panema hakkates summuti ette. Konks on originaal, mitte kellegi omalooming.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Ühe kütusepaagi vitsa pidi vist lahti laskma...ma lasin sumpa ka kummijunnide otsast lahti, oli lihtsam majandada
kumbki ei tohiks üle paari minuti aega võtta
kumbki ei tohiks üle paari minuti aega võtta
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Kütusepaagi vits jh lahti, muidu juhtmetega on ka nii et juhtmed käivad tuledepistikute alla, võtad pistiku ära paned konksupistiku ja autopoolne pistik tgsi, see siis 13 klemmiga pistikuga variant,
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
http://www.upload.ee/files/4321979/ju_007.jpg.html
Mida see sinine juhe seal tegema peaks. Kas selle peab sinna pesasse alles jätma.
Mida see sinine juhe seal tegema peaks. Kas selle peab sinna pesasse alles jätma.
Re: K: Kärukonksu paigaldus universaalile
Kui sinna ühendad haagise pesa juhtmed, siis tuleb see sealt ära võtta
shakawkaw kirjutas:http://www.upload.ee/files/4321979/ju_007.jpg.html
Mida see sinine juhe seal tegema peaks. Kas selle peab sinna pesasse alles jätma.
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks