
Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Ma teeksin seda suurima rõõmuga. Aga pole midagi muud alla panna sinna hetkel. Ühelgi tuttaval pole Opelit. Ja suvekad, mis eelmise omaniku poolt omale kaasa sain, olid igaüks eri mustri ja margiga, lisaks olid esimesed kitsamad ka veel. Kannatasin hooaja lõpuni ära ja jätsin need rehvivahetusse utiliseerimiseks. Eks paistab, mis saab... Oleks äkki pidanud ikka mingid lamellid ostma, poleks seda naelamüragi. Aga kuna enamasti on auto proua kasutada, siis tundus nael parema variandina, talveks paar liivakotti ka pagassi ja 

Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Omega kardaan niimoodi ehitatud et sobib kokku ainult ühes asendis,olen kokku sobitanud 2l ja 2,2l kardaani-ei mingit vibra.Kardaanvõllid on eraldi tasakaalustatud ja kokku sobib ainult teatud asendis.kui hoolega jälgida,siis on näha et nuudid on ühes kohas natuke erineva "sammuga" ja muudmoodi kokku sobitades saab ainult looma jõuga vb...?
See kummist O-rõngas,millest jutt-see nuutide pool otsas v?Nuutühendust kaitsev kummikott peaks kah terve olema-vesi läheb vahele muidu ja hakkab roostetama,nuudud peavad vabalt liikuda saama sõidu ajal.
Kulunud/roostes pidurikettad mina välistaksin,iseasi kui käsipiduri klotsid kuskile vastu ei käi,peale sõitu saab ju katsuda kas taga pidurikettad kuumad,juhul kui nö.pidur peal.
See kummist O-rõngas,millest jutt-see nuutide pool otsas v?Nuutühendust kaitsev kummikott peaks kah terve olema-vesi läheb vahele muidu ja hakkab roostetama,nuudud peavad vabalt liikuda saama sõidu ajal.
Kulunud/roostes pidurikettad mina välistaksin,iseasi kui käsipiduri klotsid kuskile vastu ei käi,peale sõitu saab ju katsuda kas taga pidurikettad kuumad,juhul kui nö.pidur peal.
Tagavedu,kindel edu!
107kw caravan.Man+LSD
107kw caravan.Man+LSD
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Kõnealune kummirõngas on jah nuutide pool otsas asuvas soones. Ma ei tea, mis ülesannet ta seal täpsemalt täidab.
Kettaid ma juba olen katsunud, ei olnud ebaloomulikult kuumad... Ise pidasin ka käsipiduriklotse korra süüdlaseks.
Võibolla tõesti isasel otsal mingi koha peal nuudid teise sammuga, ei osanud sellise pilguga vaadatagi. Teisel poolel küll üks laiem vahe... Ja mingi looma jõuga ma neid kokku pole pidanud ajama. Veider siis igatahes.
Ja vibratsiooni nagu ei olegi... Häälitseb nagu oleks rattalaager kusagil läbi aga heli ei muutu raskuse kandumisel ühelt poolt teisele.
Kettaid ma juba olen katsunud, ei olnud ebaloomulikult kuumad... Ise pidasin ka käsipiduriklotse korra süüdlaseks.
Võibolla tõesti isasel otsal mingi koha peal nuudid teise sammuga, ei osanud sellise pilguga vaadatagi. Teisel poolel küll üks laiem vahe... Ja mingi looma jõuga ma neid kokku pole pidanud ajama. Veider siis igatahes.
Ja vibratsiooni nagu ei olegi... Häälitseb nagu oleks rattalaager kusagil läbi aga heli ei muutu raskuse kandumisel ühelt poolt teisele.
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Ahjaa, unustasin veel seda mainida, et samal õhtul, kui neid sadulaid ja asju hooldasin, tõstsin kõige alustuseks auto tagaosa õhku ja lasin D peal tal törtsu tühja udjada. Tuure juurde andes ja koormuseta rattaid ringi ajades nende pöörlemiskiirust kasvatades küll mingit minu probleemsele helile sarnanevat ei kostunud. Kujutan ette, et tasakaalust väljas kardaan oleks ka siis pidanud undama hakkama. Või mis targemad arvavad?
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
viimast silmas pidades kõik viitab ikkagi rehvidele ju
Ω 2.2 DTI 2000a / Ω 2.5 TD 1999a / Ω 3.0 1998a / Ω 2.5 DTI 2003a / A6 1.9tdi / A6 quattro 2.5tdi / Insignia 2.0 CDTI 2009a
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
M: 2.0DTI ja 2.5DTI osadeks
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Jah, ma ise ka usun seda. Seega mürateema koha pealt võib vist teema lukku panna. Kes tahab aga kardaani poole pealt arutleda veel, võib seda teha ju 

Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Võin lohutada kõiki, kes kaaluvad samuti Nankangide soetamist. Pärast naastude sissesõitmist (ca 500 km rahulikku sõitu) on asi tunduvalt parem. Müra on järjest vaibunud ja täna käisin oma südame rahustuseks uuesti velgesid tasakaalustamas teise rehvimehe juures. Selguski, et eelmine oli kehva tööd teinud tagumistega ja mõlemad olid veidi tasakaalust väljas.
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
rehvid võisid alguses ka tasakaalus olla, nüüd lihtsalt sõitsid sisse ja vajas uuesti tasakaalustamist
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
Aga kui nad alguses juba tasakaalus olid, mis siis muutus pärast sissesõitmist?
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: Omega kardaan - tasakaalus või mitte?
rehv sõidetakse ümaramaks, laos seisnuna vajuvad teinekord üsna lapikuks
rehvi paigaldamisel jäävad sisepinged(trossi venitamine jne), mis sisse sõitmis perjoodil jaotuvad/tagasi tõmbavad
üldiselt soovitatakse peale rehvi paigaldamist veljele kuskil 500km läbimise järel taas tasakaalustada.
rehvi paigaldamisel jäävad sisepinged(trossi venitamine jne), mis sisse sõitmis perjoodil jaotuvad/tagasi tõmbavad
üldiselt soovitatakse peale rehvi paigaldamist veljele kuskil 500km läbimise järel taas tasakaalustada.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534