Tänud vastuste eest ette...
mootoris tiksumine ja muud jamad...
-
Jammero
mootoris tiksumine ja muud jamad...
probleem siis selline... õlivahetus jäi natuke hiljaks, s.t. õli on vahetamatta... õli on selline lahe karamelli värvi
... ja tosool kaob ka pidevalt kuhugi... tankisin kütust kusagil türis ja peale seda tekkis mootorisse tiksumine... aga ma tean jah et see õli jama on väga halb juba isegi.. ja äkki halb kütus ka... moto on muideks 2.5 b... 99aastast... ja tean ka seda et sellel on mingi kuradi radikas seal mootori keskel ka veel mis õli jahutab.. et sealt võib tosool lekkida... aga masinal tilgub seda esi radika juurest... seega ma ei usu et sealt... kuigi õli on karamell... seega peab sinna ka seda kusagilt tulema... enam ei julge töölegi panna et ei tea mida.. teeb veel hullemaks.. mootori pesu on juba plaanis... aga KÜSIMUS SIIT SIIS... millest võib tiksumine (diisli heli) tulla... üks tark inimene ütles mulle kohe et kepsu saale on pees... teine aga väitis et kui see oleks moto jõuetu... tunduv jõu langus... kuid masin rebib ikka nagu pöörane... PALUN ABI... vaja saada asjas selgusele... palj remont maksma läheks...
Tänud vastuste eest ette...
Tänud vastuste eest ette...
-
opelist
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
Sel mootoril tuleb õlivahetusest rangelt kinni pidada, pigem vahetada isegi pisut enne välba täitumist ja kindlasti kallata sisse täissünt.
Prefacelifti (98a) käigus sai õliradiaator korrosioonikindlam, nii et sinu masinal see ehk ei leki. Samuti peaks katkise radiaatori korral paisupaagis mingi ollus olema, õlivardale tekib "majonees"
Palju auto peale kõrvalheli tekkimist sõitnud on? Saaled lähevad päris kiiresti laiali, küll aga võib seda tiksumist põhjustada hüdrotõukur. Väga kulunud tõukur tekitab külmalt käivitades mõned sekundid teravat häält/tiksumist, siis jääb mõneks ajaks vait ning mootori soojenedes hakkab uuesti tiksuma.
Alustuseks vaheta õli ja jälgi, ega see uuesti mustaks ei lähe. Heli päritolu oskab ehk mõni kogenud mehhaanik kindlaks teha.
Prefacelifti (98a) käigus sai õliradiaator korrosioonikindlam, nii et sinu masinal see ehk ei leki. Samuti peaks katkise radiaatori korral paisupaagis mingi ollus olema, õlivardale tekib "majonees"
Palju auto peale kõrvalheli tekkimist sõitnud on? Saaled lähevad päris kiiresti laiali, küll aga võib seda tiksumist põhjustada hüdrotõukur. Väga kulunud tõukur tekitab külmalt käivitades mõned sekundid teravat häält/tiksumist, siis jääb mõneks ajaks vait ning mootori soojenedes hakkab uuesti tiksuma.
Alustuseks vaheta õli ja jälgi, ega see uuesti mustaks ei lähe. Heli päritolu oskab ehk mõni kogenud mehhaanik kindlaks teha.
-
tegija001
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
Endal 2.5 hakkab umbes 8000 km tagant tiksuma,siis tean et vaja õli vahetada.
Just täna sai see vahetatud!jälle 8000 km mureta.mina veel 10000 pole saanud sõita,enne hakkab mootor alati kahtast häält tegma!
Just täna sai see vahetatud!jälle 8000 km mureta.mina veel 10000 pole saanud sõita,enne hakkab mootor alati kahtast häält tegma!
-
Jammero
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
õli vardal küll seda majoneesi pole aga õli valamis suue on seda täis...
ja sõitnud on nii umbes 100 km ... ja jahutusvedeliku paisupaak on puhas nagu miki... seal mingit ollust ei esine... aga imelik on see et see heli tuli paugupealt... ei hakkanud kuidagi ennem märku andma ega midagi... ja ise arvasin ka et hüdrotõukur... mul siin üks ekspert käepärast.. võtan kratist kinni ja topin nina kapoti alla...
Tänud..
ja sõitnud on nii umbes 100 km ... ja jahutusvedeliku paisupaak on puhas nagu miki... seal mingit ollust ei esine... aga imelik on see et see heli tuli paugupealt... ei hakkanud kuidagi ennem märku andma ega midagi... ja ise arvasin ka et hüdrotõukur... mul siin üks ekspert käepärast.. võtan kratist kinni ja topin nina kapoti alla...
Tänud..
-
opelist
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
Majonees õlikorgil ja selle all olevas torus on V6 puhul tavaline nähtus, tekib külmaga lühikesi otsi sõites. Hoopis probleemsem koht on karterituulutus, kuhu vähehaaval samuti seda ollust koguneb ning kui see peaks seal veel ära jäätuma, siis õli enam kaua mootoris ei püsi, eelkõige hakkab väljuma klapikambrikaante tihendite vahelt. Seepärast ongi hea talvel ka pikemaid otsi ette võtta.
-
Jammero
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
tegelikult viimasel ajal ongi kõik pikemad olnud.. ühtegi lühikest pole nagu sattunud.. kõige lühemad on olnud kusagil ~100km... üldiselt on otsad jäänud sinna 200-400 piiresse...
Edit: Ja klapikambrikaane tihendid said äsja vahetatud seega oleks see väga paha jälle... niiet kindel õlivahetus kohe.. aga kas mootoripesu on kindlasti vaja teha... selleks ju vaja teine laiali võtta, kui ma ei eksi..
Edit: Ja klapikambrikaane tihendid said äsja vahetatud seega oleks see väga paha jälle... niiet kindel õlivahetus kohe.. aga kas mootoripesu on kindlasti vaja teha... selleks ju vaja teine laiali võtta, kui ma ei eksi..
-
fix
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
mul ka 2.5 mootor. Sai hiljuti vahetatud klapikambrikaane tihendid aga nüüd suurte külmadega ajab ka õli välja. Küsimus, et kus asub karterituulutus ja kui raske sinna ligi pääseda on?
-
opelist
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
Kas said originaaltihendid (A-osa) ja silikooni ka vahele? Võibolla lihtsalt kehvad tihendid või kaaned väsinud. Samas tuulutuse puhastamine halba kindlasti ei tee ja alustuseks võib seda proovida küll.fix kirjutas:mul ka 2.5 mootor. Sai hiljuti vahetatud klapikambrikaane tihendid aga nüüd suurte külmadega ajab ka õli välja. Küsimus, et kus asub karterituulutus ja kui raske sinna ligi pääseda on?
Keeruline ei ole, selline paras nokitsemise töö. Esimest korda tehes võib päris kaua aega võtta. Igaks juhuks võiks varuda kaks purki Carb Cleanerit, endal kippus ühest väheks jääma.
Inglise keelse juhendi leiab
http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152598350" onclick="window.open(this.href);return false;
- mardus72
- Klubiliige
- Postitusi: 1184
- Liitunud: 16 Apr 2007 12:57
- Auto: volvo v60cc
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 13 korda
- Been tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
Originaaltihendid peaksid kohe kindlasti olema (ca200eek ühele kaanele),aga silikooni ei soovita,kõige parem variant,mida ise kasutasin ja jäi pidama on loctide püsielastne hermeetik,see jääb kuivades hästi elastne nagu plasteliin ja kannatab kuuma ja külma.Kui hästi otsida võin selle hermeetiku täpse nr.ka leida.opelist kirjutas:Kas said originaaltihendid (A-osa) ja silikooni ka vahele? Võibolla lihtsalt kehvad tihendid või kaaned väsinud.fix kirjutas:mul ka 2.5 mootor. Sai hiljuti vahetatud klapikambrikaane tihendid aga nüüd suurte külmadega ajab ka õli välja. Küsimus, et kus asub karterituulutus ja kui raske sinna ligi pääseda on?
See majonees korgi all on jah suht tavaline nähtus talvel,peab rohkem piitsa andma mootorile ja õlist oleneb ka palju seda tekib,täissünt tekitab vähem,poolsüntõli aurustumis% on suurem
-
opelist
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
GM-l vist mingi spetsiaalne hermeetik ka olemas kaante vahele panemiseks 
-
Jammero
Re: mootoris tiksumine ja muud jamad...
whoa
polekski arvanud et asi nii lihtne on...
võtan lähipäevadel asja kätte... vaatab mis välja kukub... õnneks olen seda mootorit juba piisavalt laiali võtnud... niiet sellega raskusi ei tohiks tekkida...
ma olen kohe selgelt kindel et need kah sealt umbes... sest seda auru oli viimasel ajal juba liiga palju...
TÄNUD mehed hüva nõu eest...
polekski arvanud et asi nii lihtne on...
võtan lähipäevadel asja kätte... vaatab mis välja kukub... õnneks olen seda mootorit juba piisavalt laiali võtnud... niiet sellega raskusi ei tohiks tekkida...
ma olen kohe selgelt kindel et need kah sealt umbes... sest seda auru oli viimasel ajal juba liiga palju...
TÄNUD mehed hüva nõu eest...
