2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
2.0 on 16 klapiline direct injection, kuid tavaline(vanakooli) pump. bmw peal on sama seadega mootor(varuosad siiski ei ühti) kuid muutuva geomeetria turboga ja tulemus 100kw, mida sõber veel siis remappis 120neni. 2.0 on hea, ta on kõvasti ökom ja eelsüüteküünlad tulevad alles madalate temperatuuridega taha. 2.5 nõrk koht on kuuma saanud kaan, kõrgsurve pump ja kahemassiline hooratas. Ise olen üht 2.0 dti'd omanud, mootorit küll ei näppinud, kuid jõudu annab keerata sealt küll. see 74kWjääb jah oomile originaalis veidi lahjaks tegelikult, ma ei kujuta ette mis need 85kW bensukad veel teevad.
Aga teemast endast ka, mootor sisuliselt koos, homme on lootust masinale tõsta.
Aga teemast endast ka, mootor sisuliselt koos, homme on lootust masinale tõsta.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Täna vägistasin neid plokikaane polte siis kinni. Jube andmine on seda eelviimast 90 kaadi keerata. Hambad ristis ja jalad laiali. Ei tea kas asi ikka õige on....
Mootorit täna tööle ei saanud, aku sai tühjaks. Aga kell 23 enam ei viitsinud jamada ka rohkem. Lootsin täna garagest minema sõita, aga võta näpust, üks jama teise järel.
Seekord tulin uuendusliku lahenduse peale. Ei hakanud kasti pärast alt ülesse monteerima, vaid panin põrandal asja kokku. Mootor läks koos kastiga kapoti kaudu väga kenasti sisse.
Homsesse jäi (tänasesse)(juhl kui ikka tööle saan) summuti kokku panek ja viimane 90kraadi poltide keeramist, peale 25 minutit töötamist... mõnede poltide/mutrite üle käimine, sisselaske kollektor, turbo lõdvikud, ja siis välimine aknalaud koos kojameestega ning plastikud, ahjaa, siduri õhutamine ka. Mina ei tea miks foorumlased väidavad et pedaali pumpamine ei aita, aitab küll, teha peab oskama
Mootorit täna tööle ei saanud, aku sai tühjaks. Aga kell 23 enam ei viitsinud jamada ka rohkem. Lootsin täna garagest minema sõita, aga võta näpust, üks jama teise järel.
Seekord tulin uuendusliku lahenduse peale. Ei hakanud kasti pärast alt ülesse monteerima, vaid panin põrandal asja kokku. Mootor läks koos kastiga kapoti kaudu väga kenasti sisse.
Homsesse jäi (tänasesse)(juhl kui ikka tööle saan) summuti kokku panek ja viimane 90kraadi poltide keeramist, peale 25 minutit töötamist... mõnede poltide/mutrite üle käimine, sisselaske kollektor, turbo lõdvikud, ja siis välimine aknalaud koos kojameestega ning plastikud, ahjaa, siduri õhutamine ka. Mina ei tea miks foorumlased väidavad et pedaali pumpamine ei aita, aitab küll, teha peab oskama

53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Ära keeret plokis maha keera, ise keerasin soojalt pingutades ühe maha ja rohkem ei julgend ühtki puutuda. Poldid jäid vanad muidugi,
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Häda ja vaev
Tööle ei lähe, lubab küll...käiates umbes samad helid nagu kalopeerival hobusel.
Kas asi võib olla, näiteks selles, et pump ühe hamba võrra mööda.. või näiteks hoopis väntvõlli asendianduris, kuna pitiku eemadades ei muutunud mitte midagi?
Kas kõrgsurve pumba tõusu arvestatakse sügavaimast mõõdust +1mm? Teise mootori peal "harjutasin" tavalise nihikuga. Suti üle 2mm terve liikumine oligi.
Krt opcom võiks mootori kohta midagigi näidata, saaks ehk lihtsamini veale jälile.
Tööle ei lähe, lubab küll...käiates umbes samad helid nagu kalopeerival hobusel.
Kas asi võib olla, näiteks selles, et pump ühe hamba võrra mööda.. või näiteks hoopis väntvõlli asendianduris, kuna pitiku eemadades ei muutunud mitte midagi?
Kas kõrgsurve pumba tõusu arvestatakse sügavaimast mõõdust +1mm? Teise mootori peal "harjutasin" tavalise nihikuga. Suti üle 2mm terve liikumine oligi.
Krt opcom võiks mootori kohta midagigi näidata, saaks ehk lihtsamini veale jälile.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Kas pumba pritsehetke seadistades oli ikka kett pingul ja hooratas fikseeritud? Ja kas gaasijaotus (nukkvõll) sai samuti paika?Martink91 kirjutas:Häda ja vaev
Tööle ei lähe, lubab küll...käiates umbes samad helid nagu kalopeerival hobusel.
Kas asi võib olla, näiteks selles, et pump ühe hamba võrra mööda.. või näiteks hoopis väntvõlli asendianduris, kuna pitiku eemadades ei muutunud mitte midagi?
Kas kõrgsurve pumba tõusu arvestatakse sügavaimast mõõdust +1mm? Teise mootori peal "harjutasin" tavalise nihikuga. Suti üle 2mm terve liikumine oligi.
Krt opcom võiks mootori kohta midagigi näidata, saaks ehk lihtsamini veale jälile.
Plunseri tõusu mõõdetakse jah kõige madalamast mõõdust ülespoole. Aga mäletamist mööda tuli see vajalik tõus tegelikult juba languse pealt, st pritsemoment on enne hooratta fikseerimispunkti ära ning mõõtmiskohas hakkab plunser juba allapoole liikuma. Risto soovitas tõusuks küll 1mm, kuid tehas näeb väiksemat tõusu ette (peast ei tea täpselt, aga ca 0,8-0,9mm kanti see oli). Võid ju proovida pumpa kümnendiku mm võrra varasemaks keerata.
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
galopeeriv hobune oli minul siis kui pumbapea liiga maas oli ja silindrisse piisavalt kütust ei laekunud.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Tegin märke plokikaanele, et määrata algne pumba nurk, juhul kui asja päris metsa keeran. Märge tehtud lasin need kaks mutrit lahti... aga pump ei liigu, mitte kuskile, okei, lasin pihustite torud ka pihustite küljest lahti, et äkki sealt miskit hoiab kinni... no ei midagi, ühele poole peab pumpa kindla peale veel pöörata saama, aga ei liigu, kui mutreid veel veidi keerata, saab juba pumba oma pesast liikuma, aga ümber oma võlli telje pole seda võimalik pöörata... mõistus otsas.
Kui nukkvõll oleks veidi paigast ära, siis tööle läheks ikka, elmisel lehel sellest juttu, kuidas eelmisel mootoril 20 kraadi varajasemaks keerasin ja arvatavalt klapid pähe lasin. Täna tulin linna ära, neljapäev-reede uuesti tagasi proovin uuesti siis. Pumpa peale keerata on juba ise küsimus, see pump oli juba varem veidi peale keeratud(enne sõiduki minu kätte jõudmist) arvatavas seoses pumba pea kulumisega. Aga eks ma proovin ära, mis mul muud ikka üle jääb. Täitsa geberniit, paned ühe mootori peale, on jama, teed teise ära ja paned peale on jälle jama
2x 30ne päeava jooksul ülhel masinalt mootorit vahetada.. jääb päris loll tunne juba.
Kui nukkvõll oleks veidi paigast ära, siis tööle läheks ikka, elmisel lehel sellest juttu, kuidas eelmisel mootoril 20 kraadi varajasemaks keerasin ja arvatavalt klapid pähe lasin. Täna tulin linna ära, neljapäev-reede uuesti tagasi proovin uuesti siis. Pumpa peale keerata on juba ise küsimus, see pump oli juba varem veidi peale keeratud(enne sõiduki minu kätte jõudmist) arvatavas seoses pumba pea kulumisega. Aga eks ma proovin ära, mis mul muud ikka üle jääb. Täitsa geberniit, paned ühe mootori peale, on jama, teed teise ära ja paned peale on jälle jama


53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Jäta kütuse torud lahti siis näed kas kütet ültselt tuleb kui tuleb siis hakkad ühekaupa kinni tõmbama
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
tundub nagu oleks pump kinni.
pumba asend poltide otsas eriti ei mõjuta. käima minema peaks ikka.
kui ketid on märgi järgi paigas.
kusjuures paljakäsi ei suuda ka mina pumpa keerata enda omal, kasutan pulka mis pumba peal olevasse auku mahub. üldjuhul 10mm puur ja siis keeran.
pumba asend poltide otsas eriti ei mõjuta. käima minema peaks ikka.
kui ketid on märgi järgi paigas.
kusjuures paljakäsi ei suuda ka mina pumpa keerata enda omal, kasutan pulka mis pumba peal olevasse auku mahub. üldjuhul 10mm puur ja siis keeran.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Ma endaomal panen kruvika või heebli torudevahele ja keeran kuhu vaja, kütus pihustitaha jõuab ikka w, kui juba 3-4 on küts olemas pihustitaga, võid mingi brakecleaneriga või eetriga natuke turgutada,
Nukal olid ikka esimesel silindril nukad üleval kui ketti paika ajasid??
Pihustitorud õieti 1-5-3-6-4-2, mälujärgi esimene silinder pumbas kõigeülemine mootoripoole edasi siis mootorikäimissuunal ülejäänud.
Ketikiil pumbal kus oli üleval suht?? Ega ketirattal kogemata "4" asendile ei pannud.
Nukal olid ikka esimesel silindril nukad üleval kui ketti paika ajasid??
Pihustitorud õieti 1-5-3-6-4-2, mälujärgi esimene silinder pumbas kõigeülemine mootoripoole edasi siis mootorikäimissuunal ülejäänud.
Ketikiil pumbal kus oli üleval suht?? Ega ketirattal kogemata "4" asendile ei pannud.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- risto002
- Klubiliige
- Postitusi: 423
- Liitunud: 10 Veebr 2010 13:00
- Auto: Nissan Patrol Y61
- Asukoht: Tallinn/Aruküla/Klooga
- Has tänanud: 6 korda
- Been tänatud: 12 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Tere.
Kirjelduse järgi on nukk ja pump mõlemad paigast ära.
Pumbal on 3 polti.
2tk sauvad ees kõrvades 1tk taga torude juures.
Kirjelduse järgi on nukk ja pump mõlemad paigast ära.
Pumbal on 3 polti.
2tk sauvad ees kõrvades 1tk taga torude juures.
Omega B 2,0 100kw sedaan manuaal+LSD
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
Nissan Patrol Y61 3.0TD 4WD
Omega B-FL 2,5tdi 110kw automaat+LSD
Opel rekord E1 2,0s automaat
- Martin
- Klubiliige
- Postitusi: 2789
- Liitunud: 24 Dets 2012 14:00
- Auto: 3.5 Bi-turbo+1,8 Omega A+1.9TDi Saab 95+Kawasaki ER-6n
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Has tänanud: 30 korda
- Been tänatud: 83 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Ei oska hetkeseiusga kõikidele küsimustele vastatagi. Kusjuures sellest avast, mis pumba peal on(d=ca10mm) üritasin ise ka keerata, aga sealt ei õnnestunud. Kuu aega tagasi sama mootor töötas täitsa hästi(seesama millel karteri alt sõitsin, ehk millest kogu jant tegelikult alguse sai), tegin "uuenduskuuri" lisasin manuaalkasti ja nüüd sihuke lugu.
Kui nukaratas pumbaga ühe pöörde jagu valesti on(ehk väntvõlliga käib õigesti), võib samasugust anomaaliat olla, või selljuhul peaks põlemata diislit sisselaskest välja pressima? Tagant tuleb igastahes musta, kui starterit anda, ehk siis kütus jõuab kindlasti pihustitesse.
Vahepeal oli uus vastus ka tulnud. Igastahes, kas see kolmas polt on seesama, kust pumba tõusu reguleeritakse?
Jah nukad olid üleval, kui ketti paika ajasin ja väntvõll oli 20 kraadi enne ü.s.s.'i Pihustitorusid ei näppinudki, ehk siis nende asukoht pole muutunud.
Ma ei tea mis on ketiratta 4jas asend. Igastahes pumba ja väntvõlli ratas sai nimodi paika, nagu manuaalis kirjas, ehk siis mõlema ratta hammaste peal on väike auk/täpp ja need peavad ühtima keti peal oleva vasest ketilüli asendiga. Jälgisin veel, et paigaldamise hetkel oleks vasest ketilülide vahe see nö lühem versioon. Seda vaatasin ka, et need täpid on ainult ühel pool ketirattal, ehk siis seda valetpidi panna ei saanud. Pumba ratast juba ammugi valesti panna ei anna.
Kui nukaratas pumbaga ühe pöörde jagu valesti on(ehk väntvõlliga käib õigesti), võib samasugust anomaaliat olla, või selljuhul peaks põlemata diislit sisselaskest välja pressima? Tagant tuleb igastahes musta, kui starterit anda, ehk siis kütus jõuab kindlasti pihustitesse.
Vahepeal oli uus vastus ka tulnud. Igastahes, kas see kolmas polt on seesama, kust pumba tõusu reguleeritakse?
Jah nukad olid üleval, kui ketti paika ajasin ja väntvõll oli 20 kraadi enne ü.s.s.'i Pihustitorusid ei näppinudki, ehk siis nende asukoht pole muutunud.
Ma ei tea mis on ketiratta 4jas asend. Igastahes pumba ja väntvõlli ratas sai nimodi paika, nagu manuaalis kirjas, ehk siis mõlema ratta hammaste peal on väike auk/täpp ja need peavad ühtima keti peal oleva vasest ketilüli asendiga. Jälgisin veel, et paigaldamise hetkel oleks vasest ketilülide vahe see nö lühem versioon. Seda vaatasin ka, et need täpid on ainult ühel pool ketirattal, ehk siis seda valetpidi panna ei saanud. Pumba ratast juba ammugi valesti panna ei anna.
53917831 Diagnost
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
võtmed viewtopic.php?f=23&t=13081
varuosad viewtopic.php?f=23&t=15038
tööriistad viewtopic.php?f=49&t=13534
- Faric
- Klubiliige
- Postitusi: 1302
- Liitunud: 19 Juul 2012 22:56
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 14 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
Mõnel variandil 2 märki 4silindriga 1.8tds ja 6 silindriga 2.5tds
Märgid siis4 ja 6.
Ma eeldan sul ei saa miskit keerulist viga olla, mingi lihtne näpukas kuskil.
Märgid siis4 ja 6.
Ma eeldan sul ei saa miskit keerulist viga olla, mingi lihtne näpukas kuskil.
MB S211 E500 ja E200
Toyota LC HJ60
Toyota LC HJ60
- raudpats0
- Huviline
- Postitusi: 2465
- Liitunud: 19 Sept 2007 18:59
- Asukoht: Tartu
- Has tänanud: 23 korda
- Been tänatud: 15 korda
Re: 2.5 TD 96kW mootori kapitaal remont
20 kraadi enne surnud seisu tähendab et vänt oli blokkimatta. ehk vändale stopperpulk hoorattasse lükkamatta. mis tähendab seda et nukk on valesti.
minu mälu järgi oli blokeerauk ca 10 kraadi enne esimest surnud seisu.
minu mälu järgi oli blokeerauk ca 10 kraadi enne esimest surnud seisu.
119BDD-110kw automaat caravan 2002
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851
2003 96kw manuaal 5 ust luukpära 2003 seljakott
1993 2,0 ***kw nelik kupee
2004 2,5 128kw nelik SUV
tel: 58162851